epilog

279 32 8
                                    

Když Ginny viděla jak jsou Harry a Severus šťastní, že mají obě své deti u sebe, pocítila osten žárlivosti. Jistě dítě, které nosila nebylo její, ale stejně se nyní cítila strašlivě prázdně a tak se rozplakala. Když si toho všimli ti dva, zamrzelo je to, přeci jen jim tak moc pomohla. Severus k ní přišel a podal jí ruku.

" Děkuji za pomoc, jsme vám skutečně velice vděční, " řekl.

Ginny s uslzenýna očima přikývla. Podívala se smutně na Harryho.

"Slečno Weasleyová..." zamračil se Severus. Jedna věc byla vděčnost, ale druhá její touha po jeho manželovi.

Ginny si povzdechla: "Já vím, že je s vámi šťastný a nemůžu se mezi vás plést. On by mě stejně nikdy nechtěl. Myslím, že se potřebuji odpoutat, jen je to těžké."

" Chápu, co bych pro vás mohl udělat? Chtěla byste někam odjet na dovolenou?"

" To by bylo vážně pěkné, ale až se zotavím po porodu. Napíšu rodině, aby mi odstěhovali věci z Bradavic zpět do Doupěte.  Až mě pustí, půjdu rovnou domů, " řekla.

"Ale Ginny, to po tobě přeci nikdo nechce," namítl Harry, který je poslouchal.

" Já vím, ale nemůžu být dál v tvé blízkosti, ubližuje mi to, Harry. To snad chápeš."

"Dobře, řekni co bys ještě potřebovala?"

"Asi mě teď nic nenapadá..." pokrčila rameny. Poté Ginny poprosila, aby mohla být provezena na jiné části nemocnice. Nechtěla být nikde v blízkosti dětí. Cítila se jakoby dítě ztratila. Sice Lily nebyla skutečně její, ale nosila ji celou tu dobu, cítila její pohyby, povídala si s ní. Určité pouto k ní měla...Teď se však potřebovala odloučit, protože to velmi bolelo.

***

Po čase....

Harryho život se změnil na kolotoč krmení, přebalování, pláče. Nějakou dobu trvalo než se s Lily a Siriusem sžili. Ze začátku mu Severus pomáhal, protože si vzal volno, ale časem byl na dvojčata Harry sám.

Ginny podle plánu odjela na dovolenou po šestinedělí na Seychely. Byla tamním okolím a lidmi tak uchvácena, že si tam dokonce našla práci a zůstala dalšího půl roku. Potkala tam muže, do kterého se bláznivě zamilovala a tak když se vracela zpět, měla na ruce zásnubní prsten. Všichni z toho byli překvapení.

Že všeho nejvíc byl překvapen její snoubenec, byl totiž mudla. Nicméně po prvotním šoku si kouzelnický svět začal užívat.

Když se za další dva měsíce konala svatba na Seychelech byla Ginny neskutečně šťastná. Celá rodina a blízcí přátelé se sešli, aby jí byli oporou v tento výjimečný den. Po obřadu si vzala Ginny manžele Snapeovi stranou, aby jim poděkovala.

"Jsem tak šťastná, nebýt vás tak bych Serchia nikdy nepoznala."

"Ale prosím tě," zasmál se Harry.

"Naši by mi nikdy nezaplatili dovolenou na tak úžasném místě. "

" A my bychom neměli Lily nebýt tebe," řekl Harry a podíval se na spící holčičku v růžové zavinovačce v kočárku.

"Zkrátka jsme si velice vděční navzájem," shrnul to Severus. Byl šťastný, že se to mezi nimi takto dobře vyřešilo. 

Konec

***

Snad se vám příběh líbil 😉

Když láska zavelí, rozum odchází...Kde žijí příběhy. Začni objevovat