14. část
Od Hermioniny návštěvy uplynulo několik dní a Harry s napětím očekával zprávu, jak se rozhodla. Když jednou večer přiletěl Ronův Pašík se zprávou:
Zatraceně Harry, ty jsi se musel zcvoknout! Nejdřív ta svatba, pak si vymyslíš dítě a teď ještě chceš žádat Hermionu o to, aby ti jedno donosila? Ne, Harry musím tě zklamat, nepřeju si, aby to Hermiona udělala! A nepřemlouvej jí. Nech ji být a najdi si na to někoho jiného! Ron
Když to Harry dočetl zhroutil se mu celý svět, jeho nejlepší přítel mu odmítl pomoci. Pokud nikoho neseženou, bude muset jít na umělé přerušení a poté nebude jisté, že to druhé dítě donosí. Harry se zhroutil na křeslo a usedavě plakal. Když se Severus večer vracel z práce našel ho jako hromádku neštěstí na tom samém místě.
" Harry, co se stalo?"
Chlapec se na něho podíval smutnýma očima a mlčky mu podal promáčený dopis. Na něm už bylo vidět jen pár nerozpitých slov. Ale z Harryho reakce bylo jasné, že Weasley Grangerové nedovolí, aby donosila jejich dítě.
" To je mi líto Harry," řekl a pevně chlapce objal. Ten plakal čím dál víc. Severus proto přinesl lektvar na uklidnění a i když ho Harry nechtěl, Severus byl nekompromisní a stál nad ním tak dlouho dokud ho nevypil. Pak vzal Harryho do náruče a odnesl do postele. Přikryl ho až k bradě a políbil na čelo
" Prospi se bude ti lépe," řekl Severus a zavřel za sebou dveře.
***
O několik hodin dříve...
" Cože? Ty jsi se snad zbláznila!" křičel Ron, vzteky celý rudý.
" Jenom proto, že chci pomoci nejlepšímu kamarádovi? Kdybys byl na mém místě, taky bys to udělal," zvýšila Hermiona hlas.
" To se teda pleteš. Být tebou, bral bych ohledy na svého snoubence! Jak po mě vůbec můžeš chtít, abych souhlasil s něčím tak praštěným?"
" Nikoho jiného nemají! Přece nechceš, aby o děti přišel. Ale jak znám Harryho udělal by tu největší pitomost, jakou by mohl. Chtěl by si nechat obě dvě děti, i s tím rizikem že může umřít! A to nechci připustit. Copak ti na něm vůbec nezáleží? Je to i tvůj kamarád!"
" Tak nějak přestal být, když si vzal toho zrádce Snapea!"
" Tohle neříkej. Všechno se přece vysvětlilo, Brumbál to tak chtěl tak toho nech a zase to nevytahuj! Nebýt jeho, Harry by byl mrtvý a ty to víš! Chci jim pomoct, proč to nechápeš?"
" A proč ty nechápeš, že já chci mít po svatbě dítě s tebou a ne že budeš nosit dítě jim! Navíc uvažuj rozumně, máš přes sebou ještě závěrečné zkoušky. Když budeš v tom, budou chtít, abys byla u nich, ale ty budeš muset chodit do školy!"
" Přemisťovala bych se," namítla Hermiona.
" Bylo by ti špatně a nemohla by ses učit. Nakonec bys zkazila zkoušky jen kvůli nim. Musela bys opakovat ročník."
" Tak málo mi věříš? Zvládla bych to!"
" Ne, zakazuju ti to. Pokud to chceš udělat, tak bychom se asi neměli vůbec brát!"
" Ale Rone, to s tím vůbec nesouvisí!"
" Ale ano, myslím, že bychom měli zasnoubení zrušit, pokud se rozhodneš k takové kravině. To je moje poslední slovo."
" Jsi příšerný, nevím jestli chci být s takovým chlapem celý život!" řekla a vztekle po něm mrskla zásnubním prstýnkem.
Ron na ni zíral o otevřenou pusou. U dávno si měl uvědomit, že na Hermionu ultimáta neplatí. Pak ve vzteku načmáral na pergamen vzkaz a poslal ho Harrymu.
15. část
Hermiona ani Ron netušili, že je někdo doma u Weasleyů poslouchá. Nebyla to však Molly ani Artur, byla to Ginny.
Když přišla ze zahrady, kterou musela s matkou odtrpaslíkovávat, uslyšela jak se ti dva hádají na celý dům. Nemusela ani poslouchat za dveřmi, aby slyšela o čem se baví.
Avšak neslyšela začátek a tak nechápala, proč se vlastně ty dva hádají. Musela to co nejdříve zjistit. Když Hermiona naštvaně odešla, vrazila Ginny do Ronova pokoje. Seděl tam s flaškou whisky a opíjel se. Vypadal jako ten nejnešťastnější člověk na světě.
" Hej Rone? Co se to s váma dvěma děje, proč se hádáte? Máte se přece brát," šťouchla Rona do ramene.
" Au, nech mě! A dej mi pokoj, všichni mi dejte pokoj. Ať si Hermiona dělá co chce, ať třeba porodí Harrymu a Snapeovi paterčata! Je mi to jedno, nech mě být, chci se opít!"
" Co? Jaký paterčata? O čem to proboha mluvíš?" nechápala Ginny.
" Mám pro tebe novinku moje drahá, milovaná Miona se rozhodla hrát si na samaritánku a nechat se uměle oplodnit a donosit Snapeovým dítě. Jo a jen tak mimochodem Harry čeká dvojčata," vysvětil jí Ron.
" A tobě vadí, že jim chce pomoct?"
" No jasně, že mi to vadí! Nesnáším Snapea a ona by chtěla nosit jeho dítě?"
" Bylo by taky přece tvého kamaráda, ne? Harry si určitě přečetl ten článek v jinotaji. Lenka mi o něm povídala," napadlo Ginny.
"Je to přece chlap, jak může čekat dítě a ke všemu dvojčata, pche! Sakra celej svět je naruby. No prostě je čeká a nemůže mít obě a tak si myslel, že požádá Mionu. Já jsem jí to zatrhl, jenže ona pak po mě mrskla zásnubním prstýnkem. Myslím že už nikdy neseženu tak skvělou ženskou jakou je Hermiona," vzdychl Ron a pořádně si přihnul z lahve.
" Aha tak teď už to chápu... No nic snad se s tím dá ještě něco dělat..." řekla spíše pro sebe a zmizela z pokoje než bys řekl švec.
***
" Hermiono? Já vím, že jsi tam znám tě, kam jinam bys tady šla," ťukala Giny na dveře do kůlny u jejich domu. Byl tam zřízený provizorní bunkr.
" Tak pojď dál," vzdychla Hermiona rezignovaně.
" Neboj, přicházím v míru. Ron je pitomec! Chtěla bych nějak pomoct," řekla Ginny, když se posadila na židli.
" Nevím jak. Ron si myslí, že mi může rozkazovat."
" Tak jsem to nemyslela. Spíš v té věci s Harrym. Ty jim chceš opravdu pomoct, i přestože je Ron tolik proti?"
" No v první chvíli jsem myslela, že jo. Jenže teď když jsem si to pořádně promyslela... Nevím vlastně jestli je to dobrý nápad... Moc ráda bych mu pomohla, ale musím také myslet na sebe. Mám před sebou ještě školu. A naše svatba s Ronem... ach jo."
" Mám řešení," usmála se Ginny zářivě.
" Jaké?"
" Já bych jim mohla pomoct místo tebe."
" Ale Ginny, jsi mladá a co by na to řekli tvoji rodiče..."
" A co by na to asi řekli ti tvoji hm... A s tím věkem, no jsem jen o rok mladší než ty. To se vyřeší, jen chci, aby byl Harry v pořádku."
" No dobrá...zítra se přemístíme obě k nim a povíme jim to."
" Tak jo... a teď už netrucuj a běž si to vyříkat s Ronem, než se u sebe zpije do němoty," usmála se na ní Ginny a pak společně vyšly z kůlny ven.
ČTEŠ
Když láska zavelí, rozum odchází...
FanfictionPár: Snarry Žánr: romantika Varování: 18+ Poznámka: tato povídka byla napsána v roce 2007 Děj: Severus a Harry jsou manželé a je jim spolu dobře. Jednou Harry narazí na článek v Jinotaji o muži, který porodil svému partnerovi jejich vlastní dítě. H...