18. část
V profesorově kanceláři...
" Jste si opravdu jistá, že to chcete podstoupit?" zeptal se profesor Ginny, poté co jí všechno vysvětlil.
" Ano jsem. Chtěla bych pomoci Harrymu," řekla dívka a podívala se na mladého muže se zvláštním výrazem ve tváři. Harry to však nezpozoroval, byl moc šťastný, že bude mít obě děti a nic víc kolem sebe nevnímal. Zato Snapeovi to neuniklo. Byl si jist, že to všechno bude mít v budoucnu následky.
" Dobrá tedy, teď bych poprosil, aby tu se mnou zůstala jen slečna Weasleyová. Ostatní mohou jít na chodbu, musím ji vyšetřit, zda je všechno v pořádku," řekl profesor. Ginny váhavě přikývla a ostatní vyšli ven. Profesor odhrnul závěs, za kterým se skrývala jeho ordinace.
" Běžte tam za plentu a odložte si," vyzval ji profesor.
Ginny byla trochu vyjukaná i s posazením na lůžko jí musel profesor pomoci. Při vyšetření zjistil, že je zcela zdravá a za pár dní bude mít ovulaci. To museli ohlídat, kvůli dobrému uhnízdění embria.
" Ještě něco... jelikož jste stále panna, přistoupíme ke kouzelnému transportu bez přístrojů, které by vás mohly poškodit. Použijeme velmi silné bublinové kouzlo a díky němu se embriu při přesunu nemůže nic stát. Všechno vám a panu Potterovi ještě jednou vysvětlím až přijdete znovu. To by mělo být za pět dní. Nezapomeňte jít do lékárny pro lektvary na podporu těhotenství."
" Děkuji profesore," řekla Ginny a vyšla ven. Tam už na ní všichni netrpělivě čekali.
" Tak co?" zeptal se Harry.
" Všechno v pořádku, máme přijít za pět dní," odpověděla s úsměvem.
" To je skvělé," zakřenil se Harry a z návalu štěstí políbil Ginny na rty. Jen zlehka, ale zato tak, že si toho všiml jak Severus, který se zamračil a tak Hermiona, která se na Snapea podívala chápavě.
Když vycházeli zatáhla Harryho stranou." Harry, musím ti něco říct," zamračila se. Mladík ji však pořádně nevnímal.
" Já tobě... jsem tak šťastný, že..." nedokončil myšlenku, protože mu Hermiona zacpala pusu.
" To je vidět, ale z toho návalu štěstí bys neměl zapomínat s kým jsi ženatý."
" Co? S kým asi se Severusem, ne?"
" Tak se podle toho chovej. Myslím, že mu celkem vadí až moc dobré přátelství mezi tebou a Ginny."
" Co? Něco ti říkal?"
" Ani nemusel, stačí se na něj podívat. Když je s tebou, nemá tu svou masku a jsou na něm poznat emoce. Nezraňuj ho, máš ho přece rád."
" Ano to mám. Miluju ho a s Ginny jsme opravdu jen přátelé."
" Jde o to, že se tak nechováte. Chodili jste spolu a to je fakt, který nepopřeš. Už navždy se k ní budeš chovat jinak než třeba ke mně."
" Ale to všechno už je dávno."
" Ano je, ale jsi si jistý že i pro Ginny? Když ji v tom budeš podporovat, tak ublížíš nejen jí, ale i svému manželovi."
" No... tak já se budu snažit," řekl Harry a pak spolu vyšli z budovy, aby dohnali ty dva.
***
" Severusi?" začal Harry když došli domů do Bradavic.
" Hm?" Severus neměl zrovna náladu na rozhovor.
ČTEŠ
Když láska zavelí, rozum odchází...
FanfictionPár: Snarry Žánr: romantika Varování: 18+ Poznámka: tato povídka byla napsána v roce 2007 Děj: Severus a Harry jsou manželé a je jim spolu dobře. Jednou Harry narazí na článek v Jinotaji o muži, který porodil svému partnerovi jejich vlastní dítě. H...