24. část
Severus věděl, že když Ginny dovolil, aby s nimi spala v jedné posteli, udělal chybu, jenže s tím už nemohl nic udělat. Už se stalo.
Od toho večera však Ginny hledala různé výmluvy pro to, aby s nimi mohla opět ulehnout do jedné postele. Bylo to hlavně proto, aby mohla být Harrymu nablízku. Nějakým zázrakem to vždy vymyslela tak, že si nakonec tu chvíli mohla zopakovat.
A Severus ji každé ráno, když otevřel oči, spatřil, jak se tiskne k Harryho boku, hlavu položenou na jeho rameni. Rozhodně se mu to nelíbilo a také to Harrymu několikrát řekl, ale mladík nad tím jen mávl rukou.
" Ona přeci taky potřebuje cítit že ji má někdo rád. Je přeci těhotná a všechny ty hormony v jejím těle. Dítě cítí, když je šťastná a když není a prožívá to s ní," řekl Harry
" A to jsi slyšel kde?" vyjel Severus podrážděně.
" Říkal nám to Bludnička, když jsme za ním naposledy byli. Taky bys to věděl, kdybys měl čas tam s námi jít," vyčetl mu Harry.
" Jen proto, že budu brát ohledy na naše dítě, nehodlám připustit, aby ses k ní choval víc než jen přátelsky," blýsklo mu v očích.
" Prosím tě o čem to mluvíš? Když jí občas pohladím nebo obejmu, to by ti snad nemělo tolik vadit, ne?"
" Mám dojem, že ona by toho od tebe snesla mnohem víc, než jen pohlazení," zavrčel Severus.
" Ale no tak, na to mám přeci tebe!" řekl Harry laškovně a přitáhl si naštvaného manžela k sobě.
Jejich rty se setkaly v dechberoucím polibku. Jazyky se proplétaly v rytmu vášně a právě, když ze sebe začali shazovat oblečení, do pokoje vešla Ginny v ruce nějakou knihu. Ani jeden si jí nevšiml a ve své hře pokračovali dál.
Ginny na ně zírala s vykulenýma očima. Dva muži před ní se líbali a laskali po těle. Když ze sebe shodili všechno oblečení, mohla tak poprvé spatřit Harryho nahého. Jeho penis pod bříškem trčel vzhůru.
Ještě více jí však zajímalo, co se bude dít dál. Uviděla jak Snape hladově polyká Harryho chloubu a mladík zvrátil hlavu dozadu. Mezi vzdechy vykřikoval: " Ano.. saj... víc.. ano!"
Poté si role vyměnili a Harry za al Severuse připravovat. Když už Harry usoudil, že je Severus připravený, obrátil ho na břicho. Severus se poté postavil na všechny čtyři a nemravně na manžela vystrčil zadek. Ten neváhal a jedním dlouhým přírazem byl v něm. Ginny s otevřenou pusou zírala na ten úkaz před sebou, jak ti dva prožili naráz svůj orgasmus.
Nebyla schopná se pohnout, mluvit, mrkat. Prostě nic. Stála tam, jak solný sloup a prostě na ně zírala. Když Harry slezl z manžela použil očišťovací kouzlo, Severus zamířil do koupelny a Harry se chystal lehnout. Když se však otočil, spatřil Ginny, jak tam stojí a nepokrytě a něj zírá. Srdce mu kleslo až do kalhot, které si raději začal urychleně natahovat.
" Ginny, co tu děláš? Ach, jak dlouho už jsi tady?" zajíkl se Harry.
Severus zapadl do koupelny ve tváři samolibý výraz. Moc dobře věděl, že tam Ginny je. Všiml si jí, když si s Harrym mělnili místo. Chtěl, aby to viděla. Chtěl, aby konečně pochopila, že je s ním Harry dobrovolně, proto dnes svolil k variantě, že on bude ten na kolenou.
Musí si přeci uvědomit, že proti mě nemá šanci. Pomyslel si jízlivě.
Ginny se probrala z transu.
" ... no ... já ..víš Harry... přinesla jsem ti tu knihu...no a pak.... Pak jsem... už nedokázala odejít! Eh bylo to zajímavé..." zčervenala dívka.
ČTEŠ
Když láska zavelí, rozum odchází...
FanfictionPár: Snarry Žánr: romantika Varování: 18+ Poznámka: tato povídka byla napsána v roce 2007 Děj: Severus a Harry jsou manželé a je jim spolu dobře. Jednou Harry narazí na článek v Jinotaji o muži, který porodil svému partnerovi jejich vlastní dítě. H...