26 a 27

265 28 4
                                    

26. část

" Cože? To si snad děláte legraci. Na to zapomeňte!" řval Severus a přecházel po místnosti jako příslovečný lev v kleci.

Ginny seděla v křesle schoulená do klubíčka tiše plakala. Harry nevěděl, co na to říct. Tohle nečekal. Docela rozuměl severusově reakci, ale na druhou stranu přeci Ginny a dítě nevystaví riziku.

"A nejde to nějak jinak?" zeptal se Harry zoufale.

" Bohužel... i když..," svitlo profesorovi, " bude to drastičtější metoda, dítě bychom museli porodit císařským řezem."

Ginny pobledla, zato Severusova tvář se rozjasnila. A nahodil svůj obvyklý obličej.

" A pak že to nejde. Tak slečna podstoupí císařský řez," rozhodl Snape, to už však vyletěla Ginny jako čert z krabičky.

" Vy sobče. Jen proto, abyste ochránil manžela, mě chcete nechat kuchat?! Uvědomte si, že to já vám dělám obrovskou laskavost, když jsem svolila dělat vám náhradní matku. A vy byste mě zato chtěl nechat rozřezat, abych pak několik dní nemohla bolestí chodit?!"

" Ale...," začal Severus z jejího výpadu téměř koktat. Věděl, že má Ginny pravdu, ale zase nechtěl ztratit Harryho.

" Žádné ale, odmítám se nechat rozkuchat jasný?!" nebezpečně se jí zablýsklo v očích.

" Uklidněte se! Tohle ani jednomu z vás nesvědčí. Myslete na děti," snažil se jim promluvit do duše pak ho něco napadlo, " a co takhle, abyste poté použili klouzlo na vymazání paměti?"

Chvíli nikdo nic neříkal, zdálo se že o tom všichni přemýšlejí. Po nějaké době se ozval Harry: " To by bylo rozumný, ani jeden si na to nebude pamatovat. Severusi víš, že je to v zájmu našeho dítěte, musím to udělat."

" Harry chápeš ale, že s toho nemohu být nijak nadšený?"

" Já vím, ale potom si vymažeme paměť a všechno bude jako dřív to slibuji!" řekl Harry a políbil manžela

" Miluji tě, jenom tebe!" zašeptal mu do ucha.

" Já vím, že ano!" vydechl Severus a ruku v ruce poté opustili místnost.

Ginny tam stála a zírala na ty dva. Věděla, že Harry už nikdy nebude její. Ale dnes večer si alespoň bude moci ukrást jednu společnou chvíli. I když si na to nebudou ani jeden pamatovat, i tak byla šťastná, že její poprvé bude právě s ním.

***

Varování: 18+ hetero sex, kdo tuhle část fakt nechce číst, nechť posune příběh o kousek níž.

Ginny se sprchovala. Musela se připravit na dnešní noc. Namydlila své tělo a pak ho zbavila přebytečných chloupků. Když vyšla ze sprchy, převlékla se do sexy noční košilky a pak přes ni přehodila župan, který sotva zakrýval velké bříško. Ještě se navoněla parfémem a poté se vydala vedle do Severusova bytu. Tiše zaklepala a Snapeův nabroušený hlas ji pozval dál. S načatou láhví ohnivé whisky se chystal odejít Harry ho však ještě zarazil a něco mu šeptal do ucha. Poté ho vášnivě políbil. Ginny se odvrátila a do očí jí vyhrkly slzy. Připadala si jako prašivý pes.

Kdyby to Harry nemusel udělat kvůli dítěti, tak by se, se mnou nikdy nemiloval.

Když uslyšela, že zaklaply dveře, rychle si osušila oči. Harry k ní přešel a zezadu ji objal. Cítil, jak se třese, ale i on nebyl zrovna nejklidnější. Nikdy se s dívkou nemiloval. Sotva věděl, co má dělat.

Když láska zavelí, rozum odchází...Kde žijí příběhy. Začni objevovat