Omlouvám se za delší čekání, úplně mi vypadlo, že to mám uveřejnit 🫣 začetla jsem se do Cambiare Podentes a jako pokaždé se od toho nemůžu odtrhnout 🙈 Jako omluvu máte rovnou tři části místo dvou 😉 snad se vám to bude líbit 😁
***
7. část
Od jejich posledního milování uběhlo 6 dní. Poctivě pili každý den lektvary a oba dva měli pocit, že se asi touhou zblázní. Museli se tedy nějak zaměstnat.
Takže za tu dobu vymyslel Snape nový lektvar a Harry na chvíli vystřídal madam Hoochovou a učil prvňáky létat na koštěti a také připravoval Nebelvír na jejich famfrpálový zápas.
Přes den na to nějak zapomněli, ale jakmile přišel večer a oni měli vedle sebe zalehnout, bylo to pro ně peklo.
***
Harry bojoval s touhou udělat si to sám, i když měl manžela který by to jistě rád udělal, nebýt této zvláštní situace, ve které se jeho přičiněním ocitli.
Severus jako by mu četl myšlenky zasáhl: " Ne Harry, musíš to vydržet, zítra bude tomuto peklu konec. Jdeme přeci do IKELu," povzbuzoval ho.
"Mám pocit, že mi explodujou koule. Jsem permanentně v pozoru. Je to děs," postěžoval si Harry nešťastně.
" Děláš jako bys v tom byl sám. Dovol, abych ti připomněl, že jsi to byl ty, kdo mě přesvědčil, abych do toho šel, takže si nestěžuj," zavrčel na něho Severus.
" No jo, já vím, tak mi alespoň poraď, co mám dělat s tímhle," zeptal se Harry, vzal Snapeovu ruku a strčil si ji do klína, kde se viditelně rýsovala vyboulenina.
" Harry, tohle mi nedělej. Nejsem z kamene!" polkl Severus naprázdno pak vyprostil svou ruku.
" Prosím dej ji zpět..." zamumlal Harry zatřeným hlasem.
" Ne, běž si dát studenou sprchu," zavrčel Snape.
" Nechci sprchu, chci tebe!" zašeptal a už si svlíkal pyžamo.
" Tímhle mi to neulehčuješ. Jak chceš!" rozhodl se Severus. Vzal manžela do náruče a pomalu ho odnášel do koupelny. Harry ho mezitím vášnivě líbal na krk. V první chvíli byl Severus v pokušení se svým počínáním skončit, ale musel to udělat. Strčil Harryho do vany a pustil na něho ledovou vodu,aby ho schladil. Fungovalo to okamžitě.
" Zbláznil ses?" ječel Harry a snažil se uniknout ledové vodě.
" Ne, chci aby ses probral. Jestli to tohle nepomůže, tak si raději lehnu na křeslo."
" Už je mi dobře, tak to vypni!" křikl Harry. Severus ho poté zabalil do velké osušky a odnesl zpět do ložnice. Pořádně ho vysušil a přikryl dekou. Pak mu šel připravit čaj. Byl také zralý na to dát si takovou sprchu.
***
" Takže půjdete tady do kabinky zamknete se. Budete tam mít pohodlí. Je tam vše co byste mohli potřebovat. Pak nám přinesete vzorky. Zatím nashledanou," zašveholila sestřička. Nechala je stát u dveří a odešla.
Severus vešel první. Byl to malý pokoj, kde bylo spousta pohodlných křesel a dokonce pohovka. Na jedné straně projektor s několika sety diapozitivů s erotickými fotografiemi a na druhé straně štos kouzelných erotických časopisů.
" Myslím, že tohle nebudeme potřebovat. Vystačíme si sami," zašklebil se Harry.
" To jistě. ale nezapomeň, co nám řekl profesor. Ve vzorku nesmí být žádná příměs. Ani sliny nebo něco jiného. Takže to bude jen rukou. pokud ti to nevadí," řekl Severus.
ČTEŠ
Když láska zavelí, rozum odchází...
FanfictionPár: Snarry Žánr: romantika Varování: 18+ Poznámka: tato povídka byla napsána v roce 2007 Děj: Severus a Harry jsou manželé a je jim spolu dobře. Jednou Harry narazí na článek v Jinotaji o muži, který porodil svému partnerovi jejich vlastní dítě. H...