EPISODE 10

90 19 21
                                    

උන සිද්දිය වැඩිය දුර දිග යවන්නෙ නැතුව ලමයි ටිකව ශේප් කරලා දාන්න ඕනේ.ඇත්තටම එවලෙ හැසිරුන විදිය පොඩ්ඩක්වත් ගැලපෙන්නෑ සාජන් කෙනෙක්ට.ඒ උන දේ ගැන සාජන්ම හිතින් පසුතැවුනා.

ටික වෙලාවකින් රෑන්කර්ස්ලා ටික ලමයි දිහාට ආවා.ලමයි හැමෝම බෑග් ටික ලෑස්ති කරලා පෝලිම් කරලා පැවිලියන් එකේ ඉදගෙන හිටියා.සාජනුත් ටික වෙලාවකින් ලොකු පෙට්ටියක් අරගෙන එතෙන්ට ආවා.ඒත් නිරාශා නම් පේන්න හිටියෙ නෑ එතන.අර ලොකු පෙට්ටියෙ දාන් එන්නෙ නිරාශාව නෙමෙයි හරිද ලමායි...හිහි...ඒකේ දාගෙන ආවෙ ලමයි හැමෝම ආස දෙයක්.දවස් තුනක් කෑම්ප් ඉදලා ලමයින්ට ආස දේකුත් දෙන්න එපැයි අන්තිම මොහොතේ හරි.ලොකු පෙට්ටිය ඇතුලෙ තිබ්බෙ වෙන මොකුත් නෙවේ..

!!!!!!!!!.........අයිස් ක්‍රීම්.......!!!!!!!

ලමයි හැමෝම පෝලිමට ඇවිත් අයිස් ක්‍රීම් කන්න පටන් ගත්තා.සාජන්ට හෙම්බිරිසාව හැදිලා තිබුන නිසා චාන්ස් එක මිස් උනා කියන්න බැරි වෙන්න සාජනුත් අයිස් ක්‍රීම් දෙකක්ම කෑවා.දෙකක්ම කිව්වට දෙකක්ම නෙවේ.තව කෙනෙක්ගෙ එකකින් ටිකක් කෑවෙ.

"කෝ දැන් හැමෝම පෝලිමට ඉදගන්න"

"සී.කො ඔයා හිමීට ගිහින් නිරාශා ගැන බලන්න"

" හැමෝම ඕක කන ගමන්ම අහගන්න.දැන් ඔයාලා ගොඩාක් මහන්සි වෙලානේ ඉන්නෙ.ඒක නිසා මේ දවස් ටිකේ හැමෝම ගෙදර ගිහින් බඩ පිරෙන්න කන්න හරිද.ගෙදර ගිහින් හොදට රෙස්ට් කරලා හෙට හැමෝම ඉස්කෝලේ එන්න ඕනේ.තමන්ගෙ ඉස්කෝලේ වැඩ පාඩු කරගන්න බෑ.අසනීප අමාරු තියෙන කට්ටිය දැන් ගෙදර යනවනේ... ගෙදර ගිහිල්ලා අම්මලට කියන්න.කවුරුත් නොකියා ඉන්නෙපා.ඔයාලට කෑම්ප් එක හොදයිද මොනාද හිතුනේ කෑම්ප් එක ගැන"

"නියමායි.."

"අනේ අපිට ගෙදර යන්න බෑ.."

"තව දවසක් ඉමු"

"අනේ අනේ මේ ලමයි.... ගෙවල් වල යන්න ඕනෙ නැද්ද ..අම්මලා තාත්තලට පාලුයිනේ"

"අහ් මැඩම් ඇවිත්...ලමයි හැමෝම නැගිටින්න"

"ගුඩ් ඊවිනින් මැඩම්"

"ගුඩ් ඊවිනින් හැමෝටම"

"සාජන්.. නිරාශා ගියා එයාලගෙ අම්මා ඇවිත් හිටියා මගෙන් පර්මිශන් අරන් ගියේ."

"හරි මැඩම් "

"යෙස් එහෙනම් ඒ අයිස් ක්‍රීම් එක මට "

ඒක කැන්ඩි හිමීට කිව්වට ප්ලැටූන් එකේ හැමෝටම ඒක ඇහිලා ඉවරයි.හැමෝම බක බක ගාලා හිනාවෙන්න පටන් ගත්තා.

"එහෙම තනියෙන් කන්න බෑ කිසිම දෙයක් හරිද රූල්ස් තියේ"

"හිතලා කිව්වෙ නෑ මැඩම් කියවුනා.."

"ආ එහෙනම් ගත්තා අයිස්ක්‍රීම් එක එලියට සාජන්ගෙ ඉදන් පේලියට කවාගෙන ආවා "

"අනේ..."

"අනේ... නෙවේ.. කිව්ව දේ කරන්න"

"ලමායි නිශ්ශබ්ද වෙන්න...හිනාවෙන්න එපා... "

කැන්ඩි සාජන්ගෙ ඉදම් පේලියට අයිස්ක්‍රීම් එක කවාගෙන ආවා.අන්තිමට ඉතුරු උන අයිස්ක්‍රීම් එක ඔක්කොම කැන්ඩිට කන්න හම්බුනා.කරන්න දෙයක් ඇත්තෙම නැති නිසා කැන්ඩිට අයිස්ක්‍රීම් එක ඔක්කොම මැඩම් බලන් ඉන්නැද්දිම කන්න සිද්ද උනා.

3 DAY CAMPWhere stories live. Discover now