14 | Warning

47 7 0
                                    

             

                HANYUT. Seperti berada di alam yang lain. Sentuhan Jayden benar-benar buatkan aku rasa diawang-awangan. Aku ingin menolak namun ianya terlalu sukar. Hati kata tidak tetapi bahasa tubuhku inginkan dia.

Bibir kami berdua masih bersatu. Namun kali ini Jayden yang menghampiri aku.

Dia berdiri, aku turut berdiri. Saat ini aku mula sedar apa yang telah berlaku. Aku hanya membiarkan sahaja dia menyentuh aku. Sebab aku dah terjerat dengan permainan dia.

Tangannya mula bergerak menyentuh pinggang. Perlahan tangannya masuk menyingkap di bawah baju tshirt aku lalu terasa dengan jelas tapak tangan hangatnya kasar menyentuh kulit tubuh halus belakang aku tanpa rasa segan silu.

" Uhm.."

Terkeluar perlahan bunyi yang keluar dari mulut aku. Tanda aku terkesan dengan sentuhnya. Dan semakin jauh tangan Jayden cuba berani meneroka seluruh tubuh aku. Kami berbalas ciuman tetapi kali ini lebih dalam dan agresif.

" Jayden Hans. " Satu suara garau memecahkan suasana kehangatan ini.

Terus ciuman kami terhenti. Aku menoleh begitu juga dengan Jayden . Masing-masing terkedu. Gerangan manusia yang menyebut nama Jayden sedang tajam merenung kearah kami berdua.

" You're too much, Jay. " Ucapnya lagi. Namun kali ini suaranya lebih keras dan dalam. Reaksi wajahnya juga agak mengerunkan. Ini kali pertama aku lihat wajahnya sebegitu. Sejak bila Tristan ada disitu dia tidak pasti.

" Tris, I can explain. We just-"

" Already fucked ? " Potong Tristan.

" No! We just had a kissed. No off limits. " Pantas Jayden menjawab.

" But you just already touched her, asshole! "

BUKK!

Semuanya secara tiba-tiba. Tristan menumbuk wajah tampan Jayden dengan genggaman kuat di tangan kanannya. Jayden dah jatuh terduduk di atas lantai. Tristan sekali lagi ingin mencederakan lelaki itu. Aku sangat terkejut melihat adegan itu.

" Abang! Enough! " Aku cuba menghentikan pergaduhan diantara mereka. Tristan tetap pedulikan aku dan menolak kasar tubuh aku kebelakang supaya menjauhi Jayden.

" Kau jangan nak masuk campur, Hwayeon! "

" Tapi abang tak patut pukul dia! " Marahku mencuba pertahankan Jayden. Dada Tristan turun dan naik dengan laju akibat beri penumbuk kasar terhadap Jayden.

Tristan masih dengan perasaan marahnya. Dia menarik kolar baju Jayden dan memaksa lelaki itu berdiri berhadapan dengannya. Bila Jayden berdiri, sekali lagi penumbuk kuat dihadiahkan oleh Tristan. Berdarah lebam sekitar pipi dan bawah bibir Jayden.

BUKK!

" This one for my sister. Hukuman kau sebab sentuh dia. "

" And this one.."

BUKK!

Kali ini, penumbuk tangan kiri pula singgah di pipi kiri Jayden. Jayden sudah hilang imbangan lalu terduduk di atas lantai sekali lagi. Sejak dari awal dibelasah oleh Tristan, Jayden langsung tidak melawan. Malah dia hanya membiarkan perbuatan abang aku.

" For Cardiff Park " Nama asing yang keluar dari mulut Tristan menyebabkan Jayden terus mengangkat muka. Dia pandang wajah Tristan dengan wajah penuh tanda tanya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 14 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Temptation Bad Boy | Jungkook Where stories live. Discover now