Heeseung & Sunghoon
Heeseung
sunghoon bir sey konusabilir miyizSunghoon
tabiiHeeseung
karinayla su baglantili olma olayi hakkinda konustum daSunghoon
yaniHeeseung
bu kadar kaba olmak zorunda misinSunghoon
benden nefret eden birine niye nazik davraniyorumHeeseung
senden nefret etmiyorum
aksine seni kendime en yakin kisi olarak goruyordum bu vampir akrabaligi olaylarindanSunghoon
yok artik/
dinliyorumHeeseung
neden herkez seninle ya da benimle bu babalik olayindan dolayi dalga gecerken ses cikarmadinSunghoon
seni cok kucukken zehirleyip oylece biraktigim icin suclu hissediyordum en azindan burada yaninda atan varmis gibi hisset istedim
her ne kadar senin icin gercek "baba" kisisi benim babam olsa da babama kiyasla bana daha baglisin basindan beri onu bozmak istemedimHeeseung
kusacagim uzuntuden/
yani bunca zaman beni umursuyor muydunSunghoon
ben sorumsuz biri degilim bana bagli olanin sorumlulugunu alirim
bazen etrafimdakiler beni genc vampirlerden sansa da ozumde baaya eski kafali biriyim yaniHeeseung
anladim
tesekkur ederim sunghoon
sana bayadir bok gibi davraniyorum ama ona ragmen beni dusundugun icin tesekkur ederimSunghoon
davranislarini takmayacak kadar da olgun biriyimHeeseung
aman be sen de
neyse
sana ne diye hitap edeyim
abi falanSunghoon
adimi soyle yeterHeeseung
okay ve swy
jakele nasil gidiyor
bizimle eskisi kadar cok konusmadigi icin
spruyorumSunghoon
kafasi karisik
yani kotu durumda degil gayet iyi ama
olunsuzluk fikrine alismask zor geldi biraz
bir de yeteneklerini bastan kesfediyor
yani benimle de oyle sevgili ask love sarang zamanlari gecirmiyor su siralarHeeseung
peki bir planiniz var mi gelecekle ilgili
sonsuza kadar bu okulda mi kalacaksinizSunghoon
hayir yakinda gidecegiz
jake burada mutlu degil
daha cok yetiskin birey hayati olsun istiyor
vampirlerin cogunlukta oldugu bolgelere gitmek de istemiyor ama napacagimi asla bilmiyorumHeeseung
safkan kurtlarin giremedigi bolgeler var
gayet gelismis buyuk sehirler
ayrim da olmuyor oyle yerlerdeSunghoon
digerleri kolay ikna olursa
planim o yonde benim deHeeseung
olurlar benceJake'in günlerdir aklında olan çok şey vardı. Sunghoon'la yaptıkları buradan gitme planlarıyla beraber gelecekte napacakları hakkında aklında o kadar çok soru işareti ortaya çıkmıştı ki.. Kendini bu yüzden sürekli rahatsiz hissediyor, sürekli bir şeyler yapması gerek gibi tetikte geziyordu ortalıkta. Sunghoon'a bu problemlerini anlatmanın sadece onu daha da üzeceğini ve zaten Sunghoon'u son zamanlarda yeterince çok üzdüğünü hesaba katarsa artık bazı şeyleri kendi içinde halletmesi gerektiğini de düşünüyordu.
Tabii unuttuğu detaylar da oluyordu bazen. Sunghoon'un bütün düşüncelerini duyabilmesi gibi detaylar. Şu an da o anlardan biriydi Jake için. Aklında dönüp duran düşüncelerin Sunghoon'a anons edildiğini tamamen unutmuştu.
Sunghoon bu düşünceleri komik ya da sıkıcı bulmuyordu işin aslında. Çok normal düşünceler olduğunu ve Jake'e alan tanıması gerektiğini düşündüğü için hiç bu konuda ağzını açmamıştı ama bugün cidden endişelenmişti bu konuda. Jake normalde gece Sunghoon'un göğsünde yatarken asla sevişmek dışında bir şey düşünmezken bu son iki haftada sadece bunları düşünür olmuştu.
"Sevgilim, bunları benimle konuşmak yerine neden kendi içinde tartışarak kendini yiyip bitiriyorsun?" Sunghoon ancak bu kadar dayanabilmişti. Jake Sunghoon'un sorusunu duyar duymaz yatakta doğrulmuş ve ciddi bir ifadeyle konuşmaya başlamıştı.
"Seni bu endişelerimle sıkmak istemiyorum, kendim bazı şeylere karar verebilmek istiyorum ama olmuyor Sunghoon her şey neder bu kadar zor? "
Sunghoon, Jake'in dediklerini duyduğunda bir anda yüzünde çok belli belirsiz bir gülümseme oluşmuştu. "Bebeğim benim bunları sadece sen yaşamıyorsun emin ol. Ben bunları konuşmak sana destek olmak için varım güzelim tabii endişeleneceksin bu tarz şeyler konusunda çok normal."
Jake şu an o kadar tatlıydı ki Sunghoon'un gözünde.. elinde olsa çocuğu sürekli dibinde isterdi sürekli sürekli öpmek için.
Sakince karşısında duran Jake'in dudaklarını öptü ve konuşmaya devam etti sonrasında."Çoğunlukla vampirler yönetim ya da matematiksel işler yaparlar bir süre ama tabii bir yerden sonra başka alanlara yönelen çok oluyor emin ol müthiş eğlenceli bir şey merak ettiğin her mesleği yapabilirsin öyle düşün. Para konusunda hiç endişen olmasın zaten orayı geçiyorum zaten. Biz düşündüğün kadar sıkıcı varlıklar değiliz yeni kişilerle tanıştıkça söz veriyorum sana bu endişelerin tamamen yok olacak. Sakın kendini böyle şeyler için üzme sevgilim anlaştık mı?"
Sunghoon'un söylediği her şey, ses tonu, bakışları, mimikleri o kadar güzeldi ki Jake için.. yıllarca böyle konuşsan ben dinlerim demek geçti aklından. Böyle zamanlarda çok iyi anlıyordu aşık olmanın nasıl bir his olduğunu. Sunghoon'un ona bebek gibi davranmasını hesaba katmıyordu bile bunları düşünürken.
"Seni hak edecek naptım ben Sunghoon?" Gözlerinin içine bakarak söylemişti bunu. O kadar pişman değildi ki aşık olmaktan.. Binlerce hayatı olsa hepsinde de Sunghoon'la olmak isterdi Jake.
Dayanamayıp sevgilisinin boynuna kollarını sarıp yüzünü de tam boynunun kenarına gömmüştü. "Evim" kelimesi geçti aklından istemsizce Sunghoon'un saçlarını sakince okşayıp öptüğünü fark ettiğinde. Eğer bünyesinde bir gram göz yaşı olsaydı şu an ağlamak isterdi Jake hissettiği huzur duygusundan.
"Çok aşık oldum sana Jake. Bin yıllık hayatımda hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim. Eksikmişim ben sensiz."
------
aşırı özledim bu fici ya
yazım hataları anasının amı gibi çünkü bölümü gece üçte mi ne bitirdim🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impurities •jakehoon
Fanfic"Madem öncesinde ne olduğu önemli değil o zaman bu odada hemen şimdi sevişebiliriz ve kaderimizde hiçbir şey değişmez."