16

1.1K 126 10
                                    


Monster High

Jungwon
Sunghoon
bu ne sizin Hyunjinle yakinlik
Sunoo doncem senin probleme de merak etme

Sunghoon
kardesim ya hani
barismak istiyormus

Sunoo
hyunjin mi?
komikmiss
dikkat et
onun seninle kardeslige benzer hicbir ilgisi yok
ne oldugunu cok iyi biliyorsun

Sunghoon
umrumda degil beni nasil gordugu
istedigi kadar ugrassa da zaten benimle bir sansi olamaz sonucta sooo

Jungwon
Jakei uzme en azindan bu yuzden

Sunghoon
deli misin
niye uzeyim

Jungwon
bilmem amk seninki baya uzecek gibi bakiyor oraya cunku

Sunghoon
of amk
hallederim bir şekilde

Hayvanat Bahcesi

Heeseung
Sunghoonun yanindaki kim

Jay
Hyunjin

Heeseung
neyi oluyor

Jake
"kardesi"

Heeseung
supheli
yiyecek gibi bakiyor

Jake
ben birazdan kafasini kiracagim
ama haberi yok

Riki
cok da buyuk konusmasak mi ki

Jake
deneyelim ister misin
hadi deneyelim

Jay
DURSANA AMK
YOK ARTIK
NAPIYO BU
AY SAKA
YOK ARTIK
IMDAT
HEESEUNG BIR SEY YAP

Heeseung
ne yapabilirim
dovmesin diye buyu mu yapayim
bas agiritiyo onlar

Riki
senin hep basin agriyo

Heeseung
aaand  thats the point

Riki
ay yok artik
napiyo bu

Jake tabii kafasını kırmak derken oldukça ciddiydi ama önce duymak istediği bazı şeyler vardı. Sunghoon'un da duymak istemediği şeyler vardı.

Jake gruplarında dün yapılan açıklayıcı "sohbetten" sonra Sunghoon'a daha yakın olmaya karar vermişti, ne olacaksa olsun istiyordu artık. Sunghoon gözlerini onlara doğru yürüyen Jake'den alamamıştı. Napacağını asla kestiremiyordu bir yandan Hyunjin'i dinleyip diğer yandan Jake'in düşündüklerini dinleyememişti ve bu onu oldukça germişti.

Hyunjin de artık cidden sıkmaya başlamıştı onu evet sabah biraz sohbet etmek onu da mutlu etmişti ama artık eziyete dönmüş, içi şişmişti. "Hyun, Jake bize doğru geliyor ve ona ters bir şeyler söylemen halinde kafanı bile koparabilir kendine sahip çık duydun mu beni?" Elinden geldiğince şakayla karışık söylemeye çalışmıştı ancak Hyunjin'in Jake'e geçen ay yaptığı hoş konuşmadan sonra ipim üstünde bisiklet sürerek söylemesi bile "şaka" sayılamazdı.

"Selam sevgilim." İlk şok Sunghoon'a vurmuştu. Jake iki eli kanda olsa bile Sunghoon'a "sevgilim" diye hitap etmezdi. Hyunjin oldukça gerilmişti. "Sunghoon? Bana hiç sevgilin olduğunu söylememiştin." Hyunjin'in sesinden bile ne kadar gerildiği açıktı.

Jake Sunghoon'un yanına oturduktan sonra Sunghoon'un ellerini tuttu ve kafasını "sevgilisinin" boynuna dayayıp gözlerini kapattı.
Ancak ne gariptir ki bir daha açmasına gerek kalmadı Huunjin defolana kadar.

Hyunjin gider gitmez taklidi bir kenara bırakıp uyanması güldürmüştü Sunghoon'u. Ancak kabul etmesi gerekirdi ki çok iyi taklit yapmıştı. Jake'in zihin kontrolü olmayan bir tüy yumağı olduğunu düşünürsek, bir saat boyunca hiçbir şey düşünmeden orada başı ağrıyan zavallı Jake taklidi oldukça profesyönelceydi.

Ancak şimdi hafif sinirli bir şekilde Sunghoon'a bakıyordu. "Hyunjin'le ani yakınlığının sebebini sormayacağımı sanıyorsan baya yanılıyorsun ben iyi biri değilim ancak bir teklifim var."

Toplantı yapan bir CEO edasıyla pazarlık yapar gibi komik bir yüz ifadesiyle konuşuyordu. Aslında Hyunjin'in çok da umrunda olmadığını fark etmişti ama tabii Sunghoon bunu bilmediği için durumu kullanmaya karar vermişti.
Sunghoon da ciddileşme taklidi yaparak sırtını dikleştirdi ve iki kere öksürüp, "Dinliyorum." dedi.

"Teklif olarak istediğim iki şey var. İlki, bana Sunoonun sevdiği şeylerden oluşan bir liste yapacaksın ben de Riki'ye ileteceğim. İkincisi, bugün bütün gün bana sevgilinmişim gibi davranacaksın, duydun mu?"

Aslında aklında ikinci bir şart bile yoktu o an aklına gelen, uydurabildiği ilk şey buydu. Sunghoon'un kabul edeceğini bile tahmin etmemişti zaten.

"Olur. Son iki ders kaldı bitsin hallederim ilkini ikincisini de yarına atarız tam bir gün olur."

En azından Riki'yi mutlu edecek bir şey yapmıştı.

---------
AY SONUNDA YAZABİLDİM BANA KALSA HER ŞEYİ BU BÖLÜME ATIP BİTİRECEKTİM

impurities •jakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin