Ocena odnosi się do tych postaci w wersji "preferencyjnej", być może zrobię kiedyś ocenę też pod kątem kanonu ;)
Mahiru
10/10
Co tu się dużo rozwodzić? I ugotuje, i pomoże, i czasem ponarzeka ale tak w dobrej intencji. No towarzysz idealny.
Kuro
9/10
Leń bo leń, nie ma co mu się przecież dziwić, skoro za lenistwo odpowiada, ale w gruncie rzeczy nieszkodliwy i w twoim akurat przypadku, nawet od czasu do czasu się podniesie do pomocy.
Lawless
8/10
Trochę irytuje i czasem wyraźnie przesadza, jednak też się zatroszczy. Trochę po prostu rozchwiany emocjonalnie, bywa.
Licht
7/10
Niestety czasem ciężko Ci pojąć kiedy coś co mówi jest żartem, a kiedy obelgą, przez co miewacie nieporozumienia, ale zawsze stara się je w miarę szybko załagodzić.
Lily
8/10
Odpały swoje ma, bo ma i tego niestety nie zmienisz, jednak jako "ogół" wypada bardzo dobrze (szczególnie, gdy przyniesie Ci niezapowiedzianą herbatę wieczorem).
Misono
7/10
Oczywiście, że wielu rzeczy na temat związku nie wie i uczy się ich, a charakter swój ma i czasem nie jest to najlepsze połączenie, jednak dla Ciebie zawsze stara się być nieco mniej zdystansowany.
Mikuni
7/10
Ma swoje wady, które i tak zdążył*ś już zauważyć na przykładzie zarówno swoim, jak i Abel. Na twoje szczęście wystarczy jedynie dwa razy porządnie go za to opierniczyć i już zaczyna nad sobą pracować.
Jeje
6/10
Ewidentnie skryty, przez co wasza komunikacja potrzebuje jeszcze dużo praktyki, ale przy zaangażowaniu z obu stron idzie wam coraz lepiej, a oprócz tego wynagradza Ci ten mniej przyjemny aspekt innymi cechami, w szczególności byciu dobrym słuchaczem
Tsurugi
8/10
Umówmy się, typo ewidentnie musi nad wieloma rzeczami u siebie popracować i nie jest to niestety jego wina, jednak najważniejsze, że ty widzisz tego efekty i zawsze jesteś chętn* do pomocy jemu tak samo, jak on tobie.
Yumikage
9/10
Taki mało konfliktowy, zawsze się tobą zainteresuje i zamartwia (choć oczywiście nigdy nie powie wprost), od czasu do czasu co prawda bywa irytujący, ale i tak koniec końców jakoś Ci to wynagrodzi.
Shuhei
7/10
Bardzo lubi z tobą rywalizować, co czasem doprowadza Cię do istnego szału, jednak gdy tylko odłoży to na bok, potrafi być naprawdę opiekuńczym człowiekiem.
Jun
10/10
Nie ma tutaj co lać wody, nie dość, że ogarnięty, to jeszcze w zestawie z mini człowiekiem.
Toma
3/10 (pamiętamy - chodzi o preferencje, a nie jako kanon)
Czasem się poważnie zastanawiasz, czy wy właściwie jesteście razem, czy to po prostu siła wyższa zesłała na ciebie taką pierdołę, która ma Ci zatruwać tyłek. No dobra, od czasu do czasu kawusię na twoją przerwę w robocie przyniesie (oczywiście dostarczona przez Tsurugiego, bo jemu to się nawet nie chce ruszać ze swojej jaskini).
Tsubaki
7/10
Jego skoki nastroju bywają wyczerpujące zarówno dla reszty, jak i dla Ciebie szczególnie przez wzgląd na fakt, że u niego objawia się to praktycznie codziennie. Ale nie można mu również zarzucić, że nie bywa przy tym na swój sposób kochany.
Sakuya
8/10
Ma swoje problemy i nie można mu tego zaprzeczyć, ale jednocześnie stara się jak może, by nie odbijało się to ani na tobie, ani na waszej relacji.
Berukia
8/10
Poukładane pod kopułą to nie ma, ale to właśnie dodaje mu uroku. Oprócz tego jest niezawodnym pocieszaczem i powiernikiem.
_________________
Zaszalałam z tą półtora miesięczną przerwą...Ponowne sorki
Ogólnie wstawiłabym ten rozdział wcześniej, ale razem z nim miałam w planach opublikowanie jednej pracy z roboczych
Jednak z tej drugiej pracy nastąpił taki plot twist (po prostu siły wyższe w postaci autorów mnie nienawidzą), że nie wypadało troszkę tego wstawić i byłam na tyle poirytowana, że preferencji też nie wstawiłam :')
Wiem, głupie, ale chciałam się tą głupią anegdotą podzielić
To miłego dnia/wieczora życzę
CZYTASZ
SerVamp Preferencje | _neshi_
FanficTak, wersja 2.0 tego pierwszego naleśnika, jeszcze ze starego konta A wszyscy wiemy, że pierwsze naleśniki zawsze się nie udają A tak serio to witam i zapraszam do mojego kolejnego podejścia w preferencje <3