Medya müp
Violet ' den
Hepsini indirmiştim hepsi kolayca benzetim ve bunun gibi tipler ben bir çetedeyim diye ortalıkta geziyorlar sadece onlardan yaş olarak biraz küçük bir kıza yenildiler . Aslında bende abim kadar güçlüyüm o yüzden dövüşte bir sıkıntım yok. dövüş bittince iki kızda bana parlayan gözle baktı .
Violet : iyi misiniz kızlar?
Kız1 : evet sayende ...
Violet : ismim violet
Kız 2: Hina
Kız1: Emma
Violet : tamam o zaman sizi eve kadar eşlik ediyim mi ?
Emma : gerek yok
Violet : ??
Emma: daha demin den beri abimler bizi izliyor .
Violet : neee ne zaman dan beri ???
Hina : sen gelip dövüşürken .
Violet : tamam .
Mikey ' den
Bölük liderleri ile toplantıdan sonra cafeye gitmeye karar verdik. Cafeye giderken Emma ve hinayı gördük onlara bulaşanları dalacak ken bir kız geldi ve o daldı hepsini tam olarak 1 dk da yere serdi .
Baji : oha sadece bir dk geçti .
Draken : Mikey ben bir şey fark ettim.
Mikey : ne oldu ken-chin ??
Draken : bana öyle seslen me ve bu kız izana' ya çok benziyor .
Chifuyu : belki gizli bir hayranı dır .
smiley : onun hayranı olmaz ki .
Takemichi : bilmiyorum ama sanırım hayranı çünkü tıpa tıp benziyorlar .
Mikey: evet gelin onunla konuşalım
Violet ' den
Mikeyler buraya geliyordu abim onlarla konuşmamı istemediği için buradan uzaklaşmaya başladım taki arkamdan ses gelince durdum . Mikeyler bana sesleniyordu son çağre topuk .
Yazardan
Violet onlardan kaçarken mikeyler de arkasından kovalıyordu rei bin yanına ulaşınca direk motora bindi rei ye yolda her şey anlatacağını söyledi .
Rei ile kendi evine var mıştı . Kapıyı açtı ve içeri girdiler violet abisini görünce direk ona sarıldı izanada ona karşılık verdi .İzana : neden bana söylemedin ?
Violet : neyi abi ?
İzana : vallahladan birileri ile dövüştünü .
Violet : sen nereden öğrendin?
İzana : rin ve ran söyledi .
Violet : onlar buradamı hala ?
İzana: evet içeride
Violet : rin rin
Rin : sonunda geldin
Bir birlerine sarılırlar
Ran : bana yok mu ?
Violet : sana yok
Ran : amaaa
Violet : tamam tamam gel buraya
Evet bu bölüm de bu kadar dı.
Kelime sayısı 315 'dir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet Kurokawa
General Fiction~RİNXREADER~oldu İzana:sana bir şey oldu sandım Violet : merak etme abi ben iyiyim...