~Bölüm⁵~

234 17 5
                                    

Rei ' den

Ben yakalanmıştım ama violet yakalanmamıştı . Violet nasıl kaçtıysa iki kişi den kaçtı . Kahvaltı için hepimiz masaya oturmuştuk yemekleri yedik ve bulaşıklarıyıkadık .

Mikeyler' den

O kızın kim olduğunu düşünüyorduk michi onun bir hayran olabilceğini söylüyor ama neden ona  o kadar benzemek istesin ki ? Emmaların dediğine göre ismi violet 'miş  kızı bulmak istiyorum ama nerede ve o gün neden bizden kaçtı acaba yoksa  bizden bir şeyler mi saklıyor ? Kafamda buna benzer sorular varken Emma nın beni çağırması ile sorular uçup gitti .

                                                           TOMAN

Mikey: sizce o kız kim ?

Draken: Mikey ne yapacaksın kızı ne kızmış

Mitsuya : evet bir kız ne olucak ne saklaya bilirki ?

Chifuyu: ya kardeşi ise ?

Baji : saçma izana'nın bir kız kardeşi çok saçma

Angry : onun bir kardeşi olamaz bence bunca zaman bilmiyorduk bir ' den ortaya çıkamazya ?

Mikey : Emma onun kız kardeşiya

Draken: hiç benzemiyorlar Mikey

Smiley : evet hiç benzemiyorlar

Pah : ama o günkü kız tıpkı izana

Peh: evet izana'nın kız hali

Mikey : o zaman bir yerde onu görürsek konuşmaya çalışalım

Takemichi : Ama kız bizden kaçıyor

Mitsuya : belki de bir çeteden olduğumuzu bildiği içindir

Draken: olabilir

Mikey : her neyse sonra görüşürüz

Herkes : görüşürüz ( tek tek yazmaya üşendim )

Violet' den

Herkes evlerine dağılmıştı abimin yanına gittim ve göğüsüne yattım .  Abim bir yandan filim izliyor bir yandan saçımı okşuyordu sonra bir den bire aklıma bir şey geldi ve abime sordu. " Abi benim kavga ettiğim gün Mikeyler beni gördü ve konuşmaya çalıştılar ben ise onlarla konuşmadım ve kaçtım " dedim . Abim bana şaşırmış bir şekilde bakarken daha önce neden demediğim için bana kızıyordu bende o an unuttuğum söyledim ve konuyu uzatmadan kapattık .

Evet bu bölüm de bu kadar dı yazım hatası varsa özür dilerim iyi akşamlar herkese bay bay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet bu bölüm de bu kadar dı yazım hatası varsa özür dilerim iyi akşamlar herkese bay bay.

Kelime sayısı : 280'dir

Violet KurokawaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin