~Bölüm⁴~

254 21 2
                                    

Violet den

Rei eve gideceğini söylemişti rei yi kapıdan geçirdikten sonra abimlerin yanına gittim. Filim izlemeye karar verdik ben mısır patlatma için yerimden kalktım . Mısır patlatıktan sonra onların yanında yerimi aldım . Korku filmi izliyorduk ve kapı çaldı bu saatte kim gelmiş olabilir ki? Kapıyı açmaya hiç biri kalkmiyinca ben gidip açtım ve karşımda rei duruyordu . Hemen rei yi eve aldım ve bizimkilerin yanına götürdüm zaten tanıştıkları için sorun olmadı . Hep beraber filim izledik ran rin ve rei bizde kaldılar . Biz rei ile saat 4 de kadar oturduk yattık sabah beraber kahvaltı hazırladık ve diyerlerini uyundır dık ehe aslında çok garip bir uyandırma şekli oldu nedeni ise rei abimi uyandırmak için onun odasına gitti bende ran ve rini uyundıracaktım . Uyndırma şeklimiz şöyley di elimize iki tava aldık ve odalara gittik ve tavalara vurduk . Hepsi bir anda zıpladı yataktan yani rei abimin yataktan zıpladığını söyledi bana . Çünkü abim ayrı rin ve ran aynı odadaydı o yüzden sonra ise üçü bir olup ikimizi koş koca evde kovaladılar ben kaçtım ama ne yazı ki rei abimin eline düştü .

Evet bu bölüm de bu kadar dı üzgünüm kısa oldu ve yazım hatası varsa özür dilerim fikirlerinizi yorumlarda belirtirseniz çok mutlu olurum bay bay .

Kelime sayısı 202 ' dir

Violet KurokawaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin