Selam sadece 3 günlük bir ara oldu ve yazdığım kitap 5 bölüm şu anlık sabırsız bir insan olduğum için onu yayınladım isterseniz bu bölümden sonra o kitaba bir göz gezdirin her neyse size iyi okumalar.
Violet'den
Gelen sonuçlara şaşkınlık ile bakıyordum abim ise benim bu şaşkınlığımı görünce hemen kağıdı elimden çekip aldı. Abim de donmuş bir şekil de kağıda bakarken ben ise yere bakıyordum . Hiataniler ise bize garip bir şekilde bakarken Rei kahve almak için gittiğin den dolayı bu şaşkınlığımıza şahit olamadı.
Ran da ne bu kadar kağıda baktınız sanki Rei içimizden bir ile kardeş dedi ve abimin elinden kağıdı aldı okur okumaz yüzü değişti. O sırada Rei geldi ve kağıdı ran dan alıp okudu .
Rei : ben nasıl onlarla kardeşim....
Şaka şaka bitmedi devam
Rei: ben nasıl violet ve izana ile kardeşim (Tm kızmayın doğrusunu yazıyorum)
Rei: ben nasıl hiataniler ile kardeşim
Ran: asıl biz senle nasıl kardeşiz ?
Rei : olm bende bilmiyorum ki sana sorayım dimi aptal . Dedi ve ranın kafasına bir tane geçirdi.
Violet : şüpelerim doğru çıktı çünkü hem isimlerinin yani ran ,rin, rei ve saç renginiz benziyor .
Rei: evet bende onu fark ettim ama hiç böyle bir şey düşünemedim...
Hastaneden çıkıp bizim eve geldik ve ilk konuşan rin oldu.
Rin: izana
İzana: efendim
Rin : hadi bir anlaşma yapalım
İzana: ne ? Ne anlaşması?
Evet burada bir ship olabilir
Rin : Rei senin olsun violet de benim
Evet rin bu teklifi abime diyince ben ve rei kıp kırmızı kesildik . Abim hemen ayağa kalktı ve rini kovalamaya başladı . Ran ise bu olanları kamaraya çekiyordu rei ile ben ise kahkaha atıyorduk.
Evet bir bölüm de sonuna geldik eyer bu bölümü okurken azda olsa seni güldürebildiysen ne mutlu bana kendinize iyi bakın bay bay.
Kelime sayısı:283
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet Kurokawa
General Fiction~RİNXREADER~oldu İzana:sana bir şey oldu sandım Violet : merak etme abi ben iyiyim...