Ekstra bölüm=Çıkma teklifi

92 8 37
                                    

Violet'den

Canım acayip şekilde sıkılıyordu abim evde değildi işi olduğundan gitmişti rei kısa bir süreliğine tatile gitmişti . Nedeni ise burada çok bunalmış aslında ben de onla gidicektim ama sonradan fikirim değişti ve evde kaldım salak kafam.

Akıla rin gelmişti acaba onu arasamıydım? Daha fazla düşünmeden telefonumu elime aldïm ve rehberden rini bulup aradım.

Ring ring


Siz
Alo
Rin orada mısın?

Rin
Alo
Evet buradayım bir sorun mu var violet?

Siz
Ah hayır evde canım sıkıldı da
müsaitsen gelebilir misin dicektim de

Rin
Tamam bekle yarım saate oradayım

Siz
Tamam seni bekliyorum

"Telefon görüşmesi bitti"

En azından rin gelicekti birlikte bir şeyler yapabilirdik bende rin gelene kadar bari bir şeyler hazırlığın dedim ve mutfağa gittim bir kaç kap çıkardım ve içine atıştırmalıklardan koydum .

Bu sırada kapı çaldı . Koşar adım kapıya gittim ve açtım.(Kız koş koş gelecektiki kocana koş (⁠☞⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)⁠☞ sldjdkjdk)

Rin gelmişti onu çok bekletmeden içeri aldım ve ona sıkı bir şekilde sarıldım.

Zaman atlaması ฅ⁠^⁠•⁠ﻌ⁠•⁠^⁠ฅ

Rin ile yaklaşık yarım saattir filim izliyorduk filim pek sarmamıştı ona çaktırmadan arada bakıyordum  takii onunla gözlerim kesişene kadar . Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı daha çok ona baktığımı anlamasın diye filime bakmaya başladım.

Rin'den

Evde canım sıkılıyordu abimler çete toplantısına gitmişti bana gerek olmadığından ben gitmemiştim . Ben bunları derken telefonum çaldı ve arıyan violet ti onun yazısını görünce birden mutlu ve huzur ile doldu içim . Daha çok bekletmeden telofonu açtım ve bir az sohbet edip beni kendi evine davet etti bu beni çok mutlu yapmıştı bende telefonu kapatıp hazırlanmaya başladım ve yarım saat sonra evin kapısına varmıştım bile.

Kapıyı açtığında tatlı bir surat ifadesi ile açmıştı cidden çok tatlı idi. Beni içeri alınca girdim ve o kapıyı kapatana kadar bekletin arkasını dönünce bana sıkıca sarıldı o an  o haraketi beklemediğimde bir az döndüm sonra karşılık verdim ve içeri geçtik bir süre şey hazırlamıştı.

Bir filim seçip izlemeye başladık ve o kadar da sarmamıştı bu filim beni o yüzden arada violete bakıyordum ki bir anda gözlerimiz kesişti ve ben onun gözlerini görür görmez gözlerimi ondan geri çektim ve derin bir nefes alıp . Kumanda dan filimi durdurdum ve violete döndüm bana neden durdurdum bakışı atıyordu soran gözler ile . Sonra konuşmaya başladım.

Rin:Violet sana çok önemli bir şey dememlazım

Violet:Seni dinliyorum rin söyliyeceğin şey ne dir?

Rin:B-ben senden hoşlanıyorum violet hemde uzun bir zamandır senin cevabın ne dir acaba ? Hemen cevap vermek zorunda değilsin bir az düşün istersen .

Violet:Rin benim cevabım belli zaten

Rin:O zaman cevabın ne dir ?

Violet:Bende senden hoşlanıyorum

Rin:O zaman benim kız arkadaşım olur musun  Kurokawa violet ?

Violet:Evet ,rin senin kız arkadaşın olurum (gözleri dolu bir şekilde diyor)

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

…⁠ᘛ⁠⁐̤⁠ᕐ⁠ᐷ

Evet bu bölümü nasıl buldunuz bakalım oy atmayı  ve yorum yapmayı unutmayın kendinize iyi bakın bay bay bebişlerim <33

Violet KurokawaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin