~Bölüm¹⁴~

139 12 0
                                    

Selam nasılsınız uzun zaman sonra tekrardan buraya bölüm atıyorum sadece 5 gün oldu ^_^ şu an bu bölümü arabada yazıyorum her neyse size iyi okumalar.

Violet'den

Eve varmıştık abim dinlenmem için beni odama kadar taşıdı gerek olmadığını söyledim ama ne nafile. Odama gelince üstümü değiştirdim ve yatağıma uzandım ama uykum yoktu boş boş tavanı izledim. Abim 10, 15 dk sonra odama geldi ve nasıl olduğumu sordu.

İzana: kendini nasıl hissediyorsun?

Violet:iyiyim abi ama...

İzana:ama?

Violet :canım sıkılıyor sadece yaptığım şey boş boş oturmak

İzana: gel her zaman ki gibi abi kardeş filim izliyelim olur mu?

Violet: olurrr

İzana: sen filimi hazırla bende yiyicek ve içicek bir şeyler yapıyım

Violet: tamam'dır.

Abim ile izliceğimiz filimi seçtim şimdi ise abimi bekliyordum abim ile uzun zamandır filim gecesi yapmamıştım veya öyle pek takılmamıştık. Bu filim gecesi çok güzel ve eğlenceli geçiceğine inanıyordum. Abim gelince filimi başlattım ve izlemeye başladık korku filimi seçmiştim abim ve bende korku filmini çok sevdiğimiz için önüme gelen filimi açmıştım. Abim korku açtığımı çoktan anlamıştı böylece tüm gece abim ile filim izledik ama en sonun da dayanamıyıp uyumuşum. Abim de beni yatağıma taşıyıp ortalığı toplayıp odasına gitmiş.

Saat 11. Gibi uyundım ama başım ağrıyor du bu nasıl ağrı diye içimden geçirdim ve mutfağa gittim. Abim yemek hazırlıyordu hemen gidip abime yardım ettim. Yemeğimizi yedik ve ortalığı topladık bende bu sırada bir tane ağrı kesici aldım en azından iyi gelirdi.

Saat 1 gibi canım acayip sıkıldı bende Rei ve hitani kardeşleri aradım bize gelmeleri için. Rei tabi ki de ilk gelen kişi olmuştu sonra abimde kakucho yu aramış oda geldi ben de sanzuyu aradım belki gelir diye bu sırada hitani kardeşler geldi. Sonra tekrar kapı çaldı sanzu gelmişti şaşırmıştım gelirken yanın da senjuyu da getirmişti ben de çok mutlu oldum.

Herkes gelmişti o yüzden bir şeyler yapmamız lazımdı acaba ne yapabilirdik.

Senju:dc oynayalım

İzana: olabilir

Herkes kabul eder (kesinlikle üşenmedim)

Şişeyi çevirdim ve ben ve Rei geldi

Rei: doğruluk mu cesaret mi?

Violet: doğruluk

Rei:hm ne sorsam? Tamam buldum benim hakkım da konuştuysam ne konuştun?

Violet: senin hakkında konuşmadım ama seni Emma ve hinaya övmüş olabilirim nasıl dövüştüğünü nelerden hoşlandığını felen.

Rei:tamam

1 saat kadar oyun oynadık ve bazı kişiler evlere gitmeye karar vermişti. Kalan kişiler hitaniler ve Rei di.

Rei: ne yapıcaz biz?

Violet: hadi gidip kan verelim ve bakalım kimler uyuşuyor. ( anlatamadım ama baş verin )

İzana: saçma değilmi zaten belli.

Violet: olsun

Evet bu bölüm de bu kadar dı

Kelime sayısı 403


Violet KurokawaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin