~Bölüm⁹~

221 15 3
                                    

Emma' dan  ( şimdiki zaman )

Hazırlanmıştık Hina ile buluşucağımız yerde bekliyorduk ve yanımıza iki moturlu kişi geldi bunlar rei ve violet' ti .  Gideceğimiz yere yürümek yerine motor ile gitmeye karar verdik ben rei nin arkasına bindim Hina ise violet arkasına bindi . İki kızda çok hızlı bir şekilde sürüyordu . Ben nereye gideceğimizi tarif ettim ve violet " ben orayı biliyorum beni takip et rei "dedi . Violet ve hina önden giderken ben ve rei arkadan onları takip ediyorduk . Rei violete yaklaşınca ne kadar kaldı diye sordu rei violete ise şöyle yanıtladı " yarım saate varırız " . Cidden de yarım saate gelmiştik . Rei ve violet motorları park etti ve yanımıza geldiler . Çok beklemeden içeri girdik abimler oturmuş bizi bekliyorlardı bizi görünce selam verdiler .

Mikey : biraz daha geç gelirsiniz diye düşünümüştüm

Emma : motor ile geldik abi

Draken: motor mu nerden buldunuz ?

Rei  ve violet : bizim motorumuz ile geldik

Mikey : hoşgeldiniz ben Mikey

Violet : Violet

Rei : Rei

Mitsuya: mitsuya

Hakkai: hakkai

Pah : pah

Peh : peh

Chifuyu: chifuyu

Baji: baji

Draken: draken

Takemichi : takemichi

Smiley : smiley

Angry: angry

Mikey : violet-san o gün neden bizden kaçtın ?

Violet : ah  bende tam olarak bilmiyorum aslında biliyorum ama nasıl açıklicam onu bilmiyorum kısacası .

Chifuyu: peki bir şey sorabilir miyim ?

Violet : tabi sorabilirsin

Chifuyu: izana ya neden bu kadar benziyorsun ?

Violet : tahmin ettmiştim kendisi abim olur

Rei dışında herkes: Neee

Mikey : ama nasıl  ?

Violet : baştan anlatıyım annem ile babam boşan mıştı beni annem almıştı abimi ise babam . Babam annemle ayrılınca içkiye başlamış ve bir gün alkolü iken abimi yetimhaneye vermiş annem babamı arayınca bunlar ortaya çıktı . Annem babama o akşam telefonda çok bağırdı ve tüm sinirini o gün o gece babama karşı boşaltı ve annem abimin nerede olduğunu bilmediği için hiç bir zaman abime ulaşamadı . Bir gün babam yine alkolü iken babam araba kazası yaşadı ve hayatını kaybetti . Annem ben 10 yaşında iş yerinde  öldürüldü  . Ben yetimhaneye gittim orada abi mi tekrar gördüm . Abim o zamanlar  14 yaşındaydı . Abimi biri sahiplendi ve abim gitti ben 14 yaşındayken abim beni gelip yetimhaneden aldı ve işte şimdi beraber yaşıyoruz . Kısacası böyle işte  şimdi abim ile huzurlu bir şekilde yaşıyoruz ve mutluyuzda . Ve Mikey abimin sizin üvey abimiz olduğunuda biliyorum.  Belki de annem ölmesey di abim ile hiç görüşemeyecektim annemin ölmesine çok üzülmüştüm ama abi mi tekrar gördüğüm için de çok mutluyum .

Evet bu bölüm de bu kadar dı yazım hatası varsa özür dilerim iyi akşamlar bay bay

Violet KurokawaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin