Violet'den
Çok heycanlıydım çünkü bu gün evleniyordum.insan bu gün nasıl üzgün olabilir ki yani bence en mutlu günüm olucak çünkü sevdiğim adam ile evleniyorum.
Emma,hina,senju,yuzuha bana hazırlanmam da yardım ediyordu gelinliği bilerek sada seçmiştim ve bence çokta güzel di.
(Isterseniz kendi istediğiniz gibi düşünün ben bunu beğendim ve başka bu kadar güzel gelinlik tarzı bir şey bulamadım)
Her şey hazır dı sadece bizim çıkmamız bekleniyordu ve bu sırada bize shin abim seslendi.
Shin:hadi kızlar gelin gelirken gelin hanımı da getirin düğün başlıyor.
Yavaş ve dikkatli adımlar ile abimin yanına gittim ve koluna girdim beni masaya kadar getirdi ve sonra geri çekildi o sırada da zaten evlendik.
Nikah memuru:Bay haitani rindou bayan Kurokawa violeti eşiniz olarak kabul ediyor musunuz.
Rin:EVET SONUNA KADAR EVETTT
Nikah memuru:Bayan Kurokawa violet bay haitani rindou tu kocanız kabul ediyor musunuz.
Violet :EVET ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR EVETT
Nikah memuru:banada sizi karı koca ilan etmek düşer .dedi ve düğün salonun da büyük bir alkış koptu o sırada gözüme abim (İzana) çarptı gözleri dolmuştu ona bakıp büyük bir gülümseme sundum ve abim de karşılık verdi .
Düğün bittiğinde abimi bulmaya çalışıtım ve buldum da dışarıda yalnız bir şekilde oturuyordu bende hemen arkasından gittim ve ona sımsıkı bir şekilde sarıldım.
Ve göz yaşlarımı serbest bıraktım abime sarılıp ağladım üzüntüden değil mutluluktan ağladım.
İzana:Benim küçük kız kardeşim büyümüşte evlendi mi
Abim her zaman ki gibi benle dalga geçiyordu ama umrumda bile değildi sadece ona sımsıkı bir şekilde sarılmak istiyordum ve sarıldım da ...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Evet aklıma fikir gelmiyor o yüzden nurdan sonra daha bölüm yazmayacağım sanırım başka bir kitapta görüşmek üzere bye byee <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet Kurokawa
General Fiction~RİNXREADER~oldu İzana:sana bir şey oldu sandım Violet : merak etme abi ben iyiyim...