Bölüm <24>=Final

111 11 16
                                    





Violet'den

1 yıl sonra ben ve rin evlenmiştik sade bir düğün istesemde bu gerçek olmamıştı. Tabii rin bana karışmadı ama abim hep şunu diyip durdu "Hayatında bir kere evleniyorsun tabii ki de gösterişli bir şeyler olucak" düğün gününe kadar bunu diyip durdu. Zaten sonradan bende abime karışmadım ve kendisi hazırladı düğün yerini. Ama şaka maka baya iyi yapmıştı tabii kimin abisi bee.

1 yıl sonrada ikiz çocuklarımız oldu rin ile baya mutluyduk şu an ikisi de 4 yaşında biri kız diyeri erkek idi . Bu süre içinde abim ve rei de evlendi onlarında bir kızı oldu onlarda çok mutluydu tam olarak 1 ay sonra hina ve takemichi nin düğünü var ve o ikisinde çok heycanlıydı şimdi den . Draken ve Emma sevgili olmuştu tabii bu sırada mikeyde senju ile sevgili olmuştu herkes mutlu idi .

Oğlum bana çekmişken kızım tam rindi bakışları bile aynı . Ama çok tatlılar kızımın bir huyu bana çekmiş oda yeni tanıştığı kişileri soğuk davranıyor . Aslında rinde öyle ama o pek çaktırmıyor.

Şu an kızım rinin üstünde ve uyuyordu rin ise bir eli kızımı düşmesin diye tutarken diyer eli ise telefonda idi . Oğlum ise oyun odasında uyuyordu . Hemen yanına gittim ve oğlumu kucağıma alıp odasına doğru ilerledim . Çok tatlı uyuyordu odasına gelince yavaş bir şekilde onu yatağına bıraktım ve yanağına küçük bir öpücük bıraktım.

Arkamı döndüğümde kucağında kızım ile kapıya yaslanmış bir rin ile karşılaştım. Oda yanıma yaklaştı ve kızımı yatağa yatırdıktan sonra benim yanıma yaklaştı ve belimden beni tutup kendine çekti sonra dudaklarıma kendi dudaklarını değdirdi ve kısa bir süre sonra ayrıldı sonra benden biraz uzaklaştı ve  beni geri kendine yaklaştırdı ve beni göğsüne çekip sarıldı.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><

Son~

Evet bu son bölüm olabilir ama bu ekstra bölüm gelmeyeceğinin anlamı değil son olarak çocukların fotosunu koyacağım.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İ

kizlere isim koymadım çünkù bunun sizin koymanızı istedim .Ama tanıtımlarını yaparsak şöyle olur.

Kız olan
Yaş:4
Göz rengi:mor ama violetin göz rengi
Saç rengi:sarı bunu rinden almış

Erkek olan
Yaş:4
Göz rengi:rinin aynısı
Saç rengi:beyaz ve violet'den almış

Bu da izananın kızı bir az daha kuçuk duşüne bilirsiniz mesala 6 yaşında olarak duşunun çunku görünüm olarak çok zor buldum .

Evet ilk defa bir kitabımın finali oldu benim bu zamana kadar yanımda olan herkese teşekkür ediyorum çünkü sizler istemeseniz ben bu kitapları silicektim ve şu zaman kadar okunacağı ve oy alacağını hiç düşünmedim tekrar dan sizlere teşekkür ediyorum kendinize iyi bakın başka bir kitapta görüşmek üzere bye byee

Violet KurokawaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin