Violet'den
Denizde uzun bir süre durduk . Sonra herkes yavaş yavaş toplanmaya başladı. Üstümüzü değiştirdik ve motorlara bindim eve doğru yol aldık . Duyduğuma göre shin abi yarın dönüyormuş ve biz yarın abim ile mikeylere geçeceğiz ve ben ilk defa shin abimi görücektim yarın için fazlasıyla heycanlıydım.
Abimin anlatığına göre mikeyin doğum gününde shin abi kafasına set bir darbe almış . Sonra gittiği hastanede tedavi olmayınca Japonyanın bir az uzağındaki en iyi hastaneye kaldırılmış ve orda tedavi olmuş . Hayati riskini atlatmış ama yoğun bakıma alınmış ve uzun bir süre boyunca uyanmamış . Uyanıncada fizik tedavi uygulandığı için belirli bir süre daha orada kalmış ama artık tamamen kendine geldiği için eve dönüyormuş . Ve ayrıca doktorların umduğundan hızlı bir şekilde iyileşmiş normalde daha 2 yılı varmış .
Ve aslında shin abimin bende haberi varmış . Mikeyin doğum gününde benimde yanına alıcakmış ama olaylar böyle olunca alamamış . Zaten anime mikeyin doğum gününde bir iki gün sonra evden kaçmış o zamanlar 14 yaşındaymış . Zaten 4 yıl sonrada beni gelip yetimhanede almıştı.
Olaylar çok karışıktı ve her geçen gün yeni şeyler ortaya çıkıyor ve daha fazla kafa karıştırıyordu . Küçükken hep bir kız kardeş isterdim meğerki zaten varmış . Zaten de annem ile babam bu yüzden boşanmış hep başka kadınlar ile yatarmış . İşte ilk o kadında shin abimin annesi olmuş sonra benim annem sonra tekrer mikeyin annesi ve tekrar benim sonra da başka bir kadın o kadında emmanın annesiydi . Bu olayları öğrenince babamdan nefret ettim üç farklı kadından 5 tane çocuğu olmuş babam tamamen bir p#çmiş abim hep babama odasında küfür saydırırdı bende hep neden babama küfrediyo diye merak ederdim . Ve abime kızardım meğerki abim gerçekleri annemden bile önce öğrenmiş o yüzden hep babama küfür ediyormuş . Ve abime şimdi tamamen hak verdim .
Mikey ve Emma şu an onlarla kardeş olduğumu bilmiyor sadece shin abim , izana abim ve ben biliyoruz . Ama yarın tamamen gerçekler ortaya çıkıcaktı . Yarın shin abim ile her şeyi baştan sona doğru öğrenecektik.
Evet uzun zaman sonra buraya bölüm atmak geldi aklıma üzgünüm aklımda hiç bir fikir yoktu bu da bir anda geldi onca öyle yaza bildim her neyse bölümü nasıl buldunuz bir dahaki bölüm tamamen gerçekler ile alakalı bir bölüm olucak . Ve bir konu hakkında size iki tane soru sorucaktım .
1-Sizce kitaplarda argo kelimeler kullanıyım mı ?
2- Dün akşam aklıma yeni iki kitap fikri geldi onları sizce yazayım mı ?
Lütfen fikirlerinizi yorumlarda belirtin şu an çok karasızım o yüzden size danışmak istedim her neyse herkese iyi günler ben kaçar bay bay <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet Kurokawa
General Fiction~RİNXREADER~oldu İzana:sana bir şey oldu sandım Violet : merak etme abi ben iyiyim...