~Bölüm~17~

121 12 0
                                    

Violet'den

Akşam olmuştu rei ve hiatani kardeşler evlerine gitmişti abim ile baş başa kalmıştık. Abimle biraz sohbet ettim ve odama çıktım aslında son zamanlarda olanları düşündüm ve mikey ve abimin arası düzelmişti en azından biraz da olsa bu bir gelişmeydi onları daha çok aralarını yaparsak belki eski zamanlarında ki gibi bir aile oluştura bilirdik.

Bunu denemek istiyordum ama belki araları daha kötüye giderse diye çok korkuyordum o yüzden bunu daha dikkatli bir şeklide düşünüp yapmaya  karar verdim.

Saat baya geç olmuştu abim odama gelip uyumamı söylemişti sanki küçük bir kız çocuğu gibiydim istemiyorum diyordum uykum yok diyordum ama abim telefonumu aldı ve gitti.

Eee ben şimdi ne yapacaktım off ya benim inadıma şıçıyım neden inat ettim ki abim gittikten sonra sesi kısıp veya kulaklık takıp telefona  bakabilirdim (kesinlikle yazarınız bunu yapmadı ve okulu olduğu halde saat 4 kadar oturmadı bu yöntem ile)

Yavaş yavaş uykum geliyordu. Bende direnmeden kafamı yastığa koydum ve uyudum.

_____________________________

SABAH

Uyandığımda saat 9'du aşağı indim ve kahvaltı hazırlayan abimin yanına gittim.

Violet:Günaydın abi

İzana:Günaydın prenses

Evet abim bana çoğunlukla prenses diye seslenir.

Kahvaltı etmiştik sofrayı toplayıp abimden telefonumu aldım ve rei ye yazdım


Rei ve violet Wp

Violet:hey rei naber

Rei:iyi vio sen

Vio( artık wp de hep böyle yazıcam.)

Vio:bende iyiyim müsait misin?

Rei: evet de bir sorun mu var?

Vio:yok evde canım sıkıldı bir şeyler yapalım dicektim

Rei:ok hazırlan evinin araya geliyorum dışarıda gezeriz

Vio:ok bye bye

Rei:bye bye

_____________________________

Evet kısa oldu biliyorum ama çok yorgunum yeni bölüm için 5 oy yeterli bye bye



Violet KurokawaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin