Selam uzun zaman sonra yeni bir bölüm ile karşınızdayım bölüme geçmeden önce size bir konu hakkında konuşacaktım .
Biliyorsunuz ki ben yeni bir kurgu yazmaya başladım belki bir çoğunuz görmüştür ismi,:Denek0012
Yine tokyo revengers ile alakalı bir kurgu ama bu sefer bonten zamanında geçiyor ve yine izana ile kardeşsiniz is diyenler bu bölüm sonra gidip bir göz atabilir. Her neyse sizlere iyi okumalar~~
<><><><><><><><><><><><><><>
Mikey'den
İnanamıyorum bu gün shin abim gelecekti. Çok mutluydum Emma ile dün akşam almıştık bu haberi ve sevinçten göklere çıktık o kadar mutlu olmuştuk yani.
Abim bir saat sonra buraya gelecekmiş çok heyecanlıydık Emma mutfakta abimin en sevdiği şeyleri hazırlıyordu. Sonra bir den kapı çaldım ama daha abimin gelmesine bir veya yarım saat vardı ne çabuk diye düşündüm.
Ve kapıya doğru ilerledim gelen kişiler abim değil izana ve violet'ti onları içeri aldım ve emma'nın yanına gittik ben izana abim ile oturma odasındayken Emma ile violet içeride abim için bir kaç şey hazırlıyorlar Dı.
Yarım saat sonra kapı çalmıştı ve gelen kişi abimdi kapıyı açar açmaz üstüne atladım ve sarıldım onu çok özlemiştim.
Shin'den
Eve yaklaşmışdım yarım saat önce izana ile konuşmuştum ve onların eve geldiğini öğrenmiştim. Bende yarım saate varıcağımı ona söyleyip telefonu kapatmıştım.
Uzun zaman sonra ilk defa kardeşlerimi görecektim ve hiç tanımadığım kız kardeşimi de görücek ve ona doya doya sarılacaktım bu gün bütün gerçeklerin öğrenildi gün olucaktı.
Eve gelmiştim mutfak camında mis gibi kokular geliyor Du burnuma kesinlikle küçük kız kardeşlerim döktürmüştü ilk defa violeti görücek tim aslında onu hakkında bilgim vardı ama ne yazık ki onu yanıma anlamamıştım. Ama bu gün yeni bir başlangıç ortaya çıkıcaktı.
Eve girmiştim mikey üstüme atlamıştı ve bana sıkı sıkı sarılmıştı bende ona karşılık vermiştim. İzana Emma ve violeti de görmüşdüm violeti aynı izana gibiydi sanki izana'nın kız hali o kadar benziyorlar dı yani. Emma ve izana da bana sarıldı ama violeti köşede bizebakıp gülüyordu bende elim ile onu yanıma çağırdım ve olduğu yerden koşarak oda bize katıldı.
Yemek yiyip bir az sohbet etmiş ve solana toplanmıştık. Ve benim açıklama yapmamı bekliyorlardı. Ve söze başladım...
Shin:öncelikle beni dikkatli bir şekilde dinlemenizi istiyorum çünkü bu konu önemli bir konu. Biliyorsunuz ki izana Emma mikey hepimiz üvey kardeşleri ben ve mikey dışında siz bizim üvey kardeşimizsiniz aynı babaya sahibiz peki violet oda bizimle aynı babaya sahib çünkü izana ile kardeş bu durumu bir az daha açarsak şöyle olur örnek veriyorum en büyükten başalıyıp en küçüğe ineceğim. Dedim ve derin bir nefes alıp geri konuşmaya başladım.
Shin:Babamız ilk mikey ve benim annem ile birlikte oluyor sonra ben doğuyorum sonra o piç kurusu izana ve violetin annesi ile birlikte oluyor sonra izana doğuyor sonra yine benim annem ve bir iki gün sonrada violetin annesi ile birlikte oluyor sonra tabii iki kadında anlıyor bu şero ise anlaşılmasın diye bu sefer emma'nın annesi ile birlikte oluyor işte böylece üç kadını bir biri ile aldatıyor ve biz hepimiz üvey de olsa kardeş oluyoruz. (evet evet biliyorum çok iyi açıklama yaptım sjsjjsj)
<><><><><><><><><><><><><><><
Evet size şunu söyliyim yavaştan finale yaklaştık bir iki bölüm sonra final her neyse bölümü nasıl buldunuz bakalım?
Kelime sayısı:506
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet Kurokawa
Fiksi Umum~RİNXREADER~oldu İzana:sana bir şey oldu sandım Violet : merak etme abi ben iyiyim...