10

200 31 19
                                    

Ben geldim hoş geldim mi bilmiyom👌

Koşun okumaya kıız run run run!

***

"J-jeongin indir"

"Revire gidiyoruz işte"

"Changbin"

"Ne-"

SIÇIŞ×822829289292910

Changbinin yanına Hyunjin'de eklendi hııh tam oldu sıçtık sıvıyoruz bugünde.

"Felix?" bana seslendiğini fark ettiğimde ağzım sonuna kadar açıldı. Aramızda bişey yoktu ama yanlış bişey yapıyormuş gibi hissediyordum. YA ALLAH'IM CANIMI ALDA KURTULİM UA

"Jeongin indir artık beni, midem bulanıyo zaten!"

Kucağından atladığım gibi sendeleyerek lavaboyu koşup kabinin birine kendimi atıverdim.

İçimde ne var ne yok çıkarttıktan sonra kaos alanına dönmemek için şurda ölü taklidi falan hapmayı düşündüm yani o derece.

Bi kere Changbinle aramız net bozulcaktı.

Hyunjin'le aramızda bişey yoktu ama- Onu ne ilgilendirirdi ki? Endişelenmeme gerek yoktu.

Kabinden fırlayıp tam kapıyı açacakken o yüzünü görmemek için her saniye dua edebileceğim sıfad girdi. SAL ABİCİM Bİ SAAAĞL

"Felix?"

"Lan ne, sabahtan beri Filix Filix Filix!"

Burnundan piskopatça gülerken geriye adımladım.

"İyimisin diye"

"İyiyim Allah Razı olmasın, hadi hayırlı günleer" aradan sıyrılıp koşa koşa çıktım, götüm sıkışınca nasıl imana dönüyom izle mucizeyi.

Tam sınıfa adımımı atıcakken Jisung beni kolumdan tutup çekiştirmeye başladı.

"Felix napıyorsun sen?!"

"Napmışım ben?"

"O- Ya sen, Changbin ne kadar üzüldü haberin varmı?"

"B-ben istemedim, zorla aldı"

"Anlatma Felix, cidden.. Beni bıraktamı diyemedin, hiç inandırıcı gelmiyor uydurdukların"

"Uydurmadım, Jisung benim k-kafama top geldi ben-"

"Changbine anlat bunları, gerçekten beklemezdim. Sevdiğin çocuğu bu kadar mı önemsiyorsun?"

"Hayır ben onu-"

"Yapma Felix, sevme lütfen daha fazla yakıyorsun onun canını" kolumdaki elini çekip arkasına iki dakika bakmadan sınıftan içeri girdi.

Ama ben bilerek yapmamıştım ki.

Söyledikleri laflar üzerimde baskı gösteriyor gibiydi, görüşüm bulanıklaşmaya başlamıştı.

Okuldan bir hışımla çıktım, nereye gittiğimi bilmiyordum. Lakin beni sakinleştirebilecek bir yer vardı.

~

Taksiden indiğimde, yoğun at kokusu olan o yere gelmiştim işte. Fakat itiraf etmeliyim gerçekten sakinleştiriyordu.

Gün batmak üzereydi, ben ise yemyeşil çimenlerin üzerine uzanmış gün batımını izliyordum.

Kısa sürede hava karardı, cırcır böcekleri cırlamaya başladı, aynı Jisung ya!

O sırada bulunduğum otlağın kapısı gıcırdadığında, hememcecik dikleşip telefonumun ışığını açtım.

Bana doğru yaklaşan bedeni bir türlü çıkaramıyordum, sanki tanıdıktı bir yerlerden ama...

"Felix?"

"Hyunjin?"

"Felix?"

"Hyunjin?"

"Feli-"

"Ne var ne!?"

"Ne işin var bu saatte? Minho seni partiye davet etmedi mi?"

"Ah tamamen unutmuşum, bu saatten sonra gidilmez zaten boşver"

"Hayırdır?"

"Canım sıkkın, sen hayırdır?"

"Felix burası benim ekmek teknem farkındamısın bilmem"

"Hm, unutmuşum"

"Jisung'a sana çok yüklenmemesini söylemiştim"

"Ne?"

"Felix, ben sizi izledim. Yani, neredeyse bayılacağını..."

SEN NİYE GELMEDİN O ZAMAN ALÇAK HERİF

"Jisung dinlemedi beni, Changbin'in canını yakıyormuşum ben" adını andığım gibi gözlerim tekrardan doldu, burnumu çekiştirdim.

"Bende çok yanlış anlaşılırım boşver üzülme" yanıma yanaşıp oturdu.

"Sen hiç sevdiğine yanlış anlaşıldın mı?"

O an sadece gözleri bir noktaya daldı, daldı ve gitti.

"Çok" dedi hafifçe sırıtarak.

Nasıl yani sevgilisi mi vardı?

"Sevgilin olduğunu bilmiyordum"

"Yok zaten"

"O zaman-"

"Jeongin ile biz, iki-üç ay öncesine kadar çıkıyorduk. Ta ki beni sadece bedenim için istediğini öğrenene kadar. Beni çok yanlış anlardı çoğu zaman trip atardı, ama ben hiç bıkmazdım. Sadece kullanmış beni, o gün ' insanları altına aldığın yetmedi mi' diye boşuna demedim ya. Bunu sana güveniyorum diye anlatmadım bu arada hemen öyle bişey sanma, bütün okula sorsam bilir zaten"

"Anladım" diyip ayağa kalktım, "Sana iyi geceler Hyunjin"

"Nereye?"

"Evime, gerçi ben tek kalamıyorum. Ama Jisung eve almaz beni, bu gecelik idare edicem"

"Yanlış anlama, benimle mesaiye kalmak ister misin?"

***

İSTER ABİSİ ÇOK İSTER

SEVDİNİZ Mİ FİC FİNAL OLUNCA BİRDAHA YAZİM Mİ NE DÜŞÜNÜYONUZ SIKICIMI?

byaseğ💅💅

𝙍𝙞𝙙𝙚𝙧ʰʸᵘⁿˡⁱˣHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin