Nabersiniz?
Yirmimci bölümü gerçekten hakkını vererek yazacağımı düşünüyorum.
Olaylarıda daha fazla uzatıp saçmalamak istemiyorum o yüzden daha fazla kaos düşünmüyom
İyi okumalar👊😽
***
Kahvaltımızı bitirmiştik, şuan ise Jisung saçlarımı aliminyum folyoya sarıyordu.
"Bitti mi artık?"
"Bitcek sabret ya, daha çok var"
"Üff, Jisung ben daha hızlı yapardım yemin ederim"
"Sus be" kafama ufaktan geçirince bende eline vurdum.
"Bu arada kutuda kaç dakika bekleyin yazıyodu?"
"Eee şey"
"Ney?"
"Ben kutuyu"
"Evet?"
"Çöpe attım"
"Tamam, sorun değil kaç dakika bekleticektik?"
"İşte onu hatırlamıyorum" iyi bok yiyosun Jisung.
"Afferim sana bravo, ya saçım yanarsa ya olduğundan daha koyu veya açık olursa?"
"Normal bir boya bi yirmi dakka bekler bence"
"Of jisung, bu partiye rezil gidersem kuaför masrafımı sen ödücen kusura kalma"
Yirmi dakikanun yirmi saat gibi geçmesi ardından sonunda süre dolmuştu, yani en azından tahmini bir süre.
"Jisung! Süre dolmuş"
"Banyoya git geliyom"
Jisung gelip folyoları açmaya başladı, sürekli sorup duruyordum ama tek kelime etmiyordu hele bi kötü olsun sıçmıyormuyum ağzına.
Sonunda saçımı duruladıktan sonra jisung hızlıca kurutup gözlerimi kapattı.
"Jisung merak ediyorum!"
"Üç, iki, bir!"
Aslında tam tonu olmuştu diyebilirim.
Jisungun saçıma yaptığı model bir ayru güzel duruyordu, hadi yine yırttı.
"Harbi olmuş lan, helal lan sana helal lan Jisungie!"
"Ne sandın"
Bir süre daha oyalanıp delirdikten sonra, makyaj yapmaya koyulmuştuk.
"Jisung benim kıyafetime olur mu o far saçmalama istiyosan?"
"Zevksizsin Felix"
"Zivksizssin filix" en açık rengi alıp belli olmayacak şekilde uyguladıktan sonra hafiften pembelik verecek şekilde ruj sürdüm. İşte hazırdım.
Jisung ise daha farını sürmeyi becerememişti.
"Jisung hadi saat beşe geliyo!"
"Tamam nerdeyse biticek!" yanına gittiğimde bitirmiş, yalnızca malzemelere bakıp daha ne yapabilirim diye düşünyordu.
"Olmadı dimi ya?"
"Olmuş olmuş hadi giyin"
Zorla Jisungu banyoya sokup giyinmesi için kıyafetlerini yanına attıktan sonra bende giyinmeye başladım.
Açık konuşayım son zmaamlarda kendimi hiç böyle görmemiştim.
Yakalarımı düzeltip, birkaç yıl önce -kimden geldiğini bilmediğim ama güzel kokan- parfümü sıktım. Parmağıma geçirdiğim hafif yüzükler, şıklığıma şıklık katıyordu.
"Kanka olmuşmu?"
"Vay vay vay, siz giyinmeyi bilirmiydiniz?"
"Yok kanka bana gece babaanemin ruhu giydiriyo ne diyosun sen? Tövbe tövbe, olmuş mu!?"
"Olmuş olmuş, az beni çeksene"
"Çekeyim" birkaç kare aldıktan sonra Jisungun elinden telefonumu kapıp hemen Istagrama post atmaya gittim.
120 ❤️ | 62 Yorum
@leeee_felix: saçlarım nasıl olmus?
↪️X: OHA DÜSTÜM
↪️Y: felix yakıyosun goçum
↪️Z: takım 🤌🤌
"Off sen harbi çok güzel oldun Felix ya"
"Diyene bak kendisi çuval giydi sanki"
"Heheh, neyse birazdan çıkarız"
Son hazırlıklarımıda bitirirken Jisung ayakkabılarını giymiş vaziyette kapıda bekliyordu. Bende telefonumu alıp çıktım.
"Bugünlük arabayı kaptım babamdan bin hadi" aşırı havaya girmiştim şuan, güneş gözlüklerimide gözüme geçirdikten sonra tamam okduğumu hissediyordum.
"Minhonun attığı konuma göre şurdan sola dön, sonra düz" dediklerimi harfi harfine uygularken bende bi andan saçımı düzeltiyordum.
"Burasımı?" Jisunf eliyle gösterdiğinde gerçekten pariyi veren kişinin para sıçtığı belli oluyordu.
"İnsanlar napıyorda böyle yerlerde yaşıyor bende istiyorum"
"Bende Jisung bende"
İçeri adımımızı açar açmaz Ryujin bizi karşılamıştı.
"Vay Felix, tanıyamadım oldukça şıksın"
"Sağol Ryujin- Abin burada değil değil mi?"
"Maalesef burada, en son Hyunjin abiyle sohbet ediyorlardı"
"Anladım" deyip önemsemeden Jisunga dönüp bar masalarının birinde durdum. Oturak olmaması değişikti, ayakta kalmak yorucuydu.
"Ben Minhoyu bulucam keyfine bak" diyerek yanımdan ayrıldı Jisung, o sırada yanıma gelen Ryujini gördüm.
"Seni kim çağırdı?"
"Minho"
"Hm anladım, neden teksin? Kalma bu ortamlarda tek, yerler seni"
"Ne diyorsun Ryu, ben yedirirmiyim sence?"
"Bak bak Hyunjinle abim buraya geliyo! Ayrılmalarına rağmen nasıl hala konuşuyorlar anlamış değilim" tanıdık sesler kulağımı doldururken görmemiş gibi yapmaya çalıştım, ta ki Hyunjinin uzun parmaklarını kolumda hissedene kadar.
"Sen buralara gelirmiydin Lee Felix?"
***
ağağapağağ
Nedense bu bölümü yazmayı çok istiyordum
Bence güzel olduu💘💝💖😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙍𝙞𝙙𝙚𝙧ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
Fanfiction[Hᴡᴀɴɢ Hʏᴜɴᴊɪɴ×Lᴇᴇ Fᴇʟɪx] "𝙑𝙖𝙡𝙡𝙖 𝙙𝙪̈𝙨̧𝙪̈𝙣𝙙𝙪̈𝙢 𝙩𝙖𝙨̧𝙞𝙣𝙙𝙞𝙢 𝙨̧𝙪𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙞𝙠𝙞 𝙜𝙪̈𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙩𝙖𝙩𝙞𝙡𝙞𝙢𝙞𝙯 𝙫𝙖𝙧, 𝙝𝙖𝙫𝙖 𝙖𝙡𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙧 𝙫𝙚𝙧𝙙𝙞𝙢 𝙖𝙩 𝙗𝙞𝙣𝙢𝙚𝙮𝙚 𝙜𝙞𝙙𝙞𝙮𝙤𝙢" "𝙎𝙖𝙘̧𝙢𝙖𝙡𝙖 𝙅𝙞𝙨𝙪𝙣...