Özledim

211 21 16
                                    

Jale

"Yarın nereye gidelim?"

Kızlar gülüşerek konuşuyorlar. Yurtta kendimi çok yalnız hissediyorum. Bu hayatta Kartal'dan başka kimsem yok. Ayrı kaldığım her dakika özlüyorum onu. Keşke birlikte yaşasak. Birlikte yaşayacağımız günler çabucak gelse. Onunla uyansam. Çok yoruldum.

Dolan gözlerimi telefona çevirdim. Yarın cumartesi. Hafta sonu dışarı çıkabiliyoruz. Kartal'la buluşmak istiyorum ama ablasını düşündüğümde vazgeçiyorum. Kartal sandığımdan daha fedakar bir adam. Evet yaşımız çok da büyük olmasa da Kartal koca bir adam. Ablasının sorumluluğunu almış, fedakar bir kardeş. Yoğunluğunun arasında beni de düşünüyor. Onu çok özledim.

Elimdeki telefon titrediğinde heyecanlandım. Kartal'dan başkası mesaj atmaz bana. Kartal...

Kartal/ Hatunum

Kartal/ Yarın buluşalım özledim seni lan

Kartal/ Sana güzel haberlerim var

Kartal/ Heyecanlan az JDBSB

Güldüm kendi kendime. Salak.

Siz/ Ben de çok özledimm

Siz/ Ne zaman evleniyoruz

Kartal/ Koltuktan düşüyordum az kalsın

Siz/ Haha djsns

Kartal/ Bekle Jale döncem sana

Kartal çevrimdışı

Duraksadım. Ablasıyla ilgili bir sorun mu oldu acaba?

Yaklaşık yarım saatin sonunda mesaj geldi.

Kartal/ Yarın erkenden buluşalım

Kartal/ Bol bol öpmek istiyorum seni

Siz/ Tamam

Siz/ Bir sorun yok değil mi

Siz/ Neden çıktın

Kartal/ Bir şey yok

Siz/ Ablan ne yapıyor istersen evde duralım ablan tek kalmaz hem

Kartal/ Ablam uyuyor

Kartal/ Ev olmaz biri görür yanlış anlar sana sıkıntı olur

Kartal/ Bir iki saat buluşuruz

Kartal/ Düşünme bunları ayarladım ben

Siz/ Sen daha iyi bilirsin

Kartal/ Sesini duysam az arasam ortam müsait mi

Başımı kaldırdım. Kızlar yataklarına geçmişti. Ve ışık kapandı.

"Jale telefonun ışığını kapat! Uyuyacağım!" diye cırladı biri. Yelloz.

Telefonuma döndüm.

Siz/ Kızlar uyumaya geçti Kartal yarın devam ederiz sevgilim

Kartal/ Hadi be

Kartal/ Allah rahatlık versin tipini yediğim öptüm

Siz/ Sana da versin öptüm kocaman

Kartal/ Ben de aynısından

Güldüm hafifçe. Seni seviyorum.

******

Güzel kıyafetlerimi giyip erkenden çıktım yurttan. Dış kapıya doğru ilerlerken gördüğüm kişiyle kalbim hızlı atmaya başladı bile. Görevliden dolayı biraz uzak duruyordu. Dışarı çıktım. Yurdun arkasına doğru ilerledi. Dikkat çekmeyen adımlarla yaklaştım ona. Etrafına bakınıp birkaç büyük adımda yanıma geldi. Güçlü kolları belimi sarıp göğüsüne çekti başımı. Saçlarımı koklayarak öptü birkaç defa. Hiç bırakmak istemiyor gibi beni kendine kenetledi. Sokuldum ona. Burnu saçlarımdaydı. Derin nefesler alıyordu. Beni öpmeyi sonraya saklamış gibiydi.

"Kartal..."

Bir kolu belimi sararken bir elini yanağıma yerleştirdi. Başımı kaldırdım. Çok güzel bakıyordu bana. Merhamet sıcaklığı vardı gözlerinde. Elimi yanağına getirip yaklaştım ona. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp dudaklarını alnıma bastırdı. Gözlerimi kapattım.

"Özledim." dedi fısıltıyla. Dudaklarını alnımdan uzaklaştırdığında kollarımı boynuna sardım. Yüz yüze bakıyorduk. Bakışları kalp atışlarımı hızlandırıyor. Dudaklarında beliren hafif gülüşle bana yaklaştı ve öpmeye başladı. Tutkuyla öpüyordu beni. Biraz daha birbirimize bağlanıyorduk sanki.

Birbirimizden ayrıldığımızda başımı göğüsüne yatırdı. Kalbi çok hızlı çarpıyor. Saçlarımı okşuyor şimdi. Gözlerimi kapattım. Gülümsüyorum.

"Seni kimse almasın benden." dedi mırıltıyla. Kendi kendiyle konuşuyor gibiydi. Gözlerimi araladım. Başımı kaldırdığımda kollarını daha sıkı sardı bana. Yüz yüze bakıyorduk. Burnunu burnuma sürtüp narince öptü beni. İyice sokuldum ona. Konuyu değiştirelim en iyisi. Huzursuz oluyorum ayrılma düşüncesinden.

"Bana güzel haberlerin vardı." deyip öptüm kocaman. Güldü. Gülen gözlerini gözlerime kilitleyip yanağımı okşadı. Öptü önce.

"Bir iş buldum. Marketlere getir götür işi. Uzun da sürmüyor. Bir amca var, ona uzun süre çalışamayacağımı söyledim. Market zinciri varmış. Zengin adam yani. Hayırsever herhalde. Kabul etti. Yevmiyemi de veriyor. Mis gibi iş."

"Gerçekten mi?" dedim heyecanla. Gülerek başını salladı. Kollarımı boynuna sarıp sıkıca sarıldım ona. Omzuma öpücükler bıraktı.

"İlerde zengin kocan olur belki." dedi muzipçe. Gözlerimi devirip kollarımı gevşettim. Yüz yüze bakıyorduk.

"Ben zengin koca değil seni istiyorum." dedim cilveli sesle. Sırıttı.

"İkisi de olsun." deyip öptü. Sonra kızar gibi yaparak yanağımı sıktı.

"Senin tek kocan ben olacağım." dediğinde güldüm. Bu gidişle baba olmayı da düşünür. Gün geçtikçe Kartal beni şaşırtıyor.

"Tamam." dedim gülerek. Yüzünde beliren muzip ifadeyle gözlerimi kıstım. "Tamam." deyip bana iyice yaklaştı. Beni uzunca öptükten sonra sırıtarak konuştu. Kartal...

"Dün gece rüyanda bizi gördün mü?"







KartalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin