İlk başta bu hikayeyi ne zaman yayınlarım bilmiyorum. Biliyorum yarıda bıraktığım bir hikaye var fakat artık Alçin'i yazma hevesim gelmiyor. Konu olarak çok eksik bir seçim yapmış gibi hissediyorum. Bu sefer gerçekten yürekleri sızlatan bir baş karakterle geldim sizlere. Umarım yayımladığım zaman beğenirsiniz.
Canan'dan
Söyleyemediklerimiz dönüp dolaşıp sinsi bir yılan gibi ağırlık yapardı dilimize. İçimize atıp sineye çektiklerimiz başkası zarar görmesin derken bizi bitirirdi. Bu iyi niyetimizden miydi yoksa aptallığımızdan mıydı gerçekten kestiremiyordum.
"Özür dilerim hocam. Bir daha tekrarlanmayacak."
Karşımda benim suçsuz olduğumu bildiği hâlde başkalarından çıkaramadığı siniri benden çıkaran adama baktım. Kolaydı tabii sonucunu düşünmeden haraket etmek. Sonuçta başı yanacak olan yine bizler oluyorduk.
"Bir daha dersimde ses çıkarırsan seni bu dersten geçirmem . Beni anlıyorsun değil mi?"
Yerden kaldırmadığım başım ile onu onaylıyıp tekrardan kıytırık bir özür diliyip odadan çıktım. Stresten ağrıyan bacağımı sertçe ovalarken kenardaki koltuklardan birine oturdum.
İki sene önce geçirdiğim talihsiz olaydan sonra bir bacağımı kaybetmek üzereydim. Şu anda hâlâ yürüyebildiğime şükrediyordum. Ağrısı dayanılmaz oluyordu fakat en azından bu kız yürüyemez diyenlere inat attığım adımlarla kimse ilgilenmese ben kendi kendime mutlu oluyordum.
Bir de nenem.
Aklıma gelen nenem ile hemen mesajlara girdim . Nenemin arkadaşlarıyla olan ilginç gün grubundaki mesajlar beni öldürücekti.
Altın Günü
Nenem ❤️ : CumArTesi biZde ToplanIyoruz hAnımlar. HepiNiz geln. Öpüyrm 😘
Selcan Teyze: Kişi başı 186 Tl düşüyor hanımlar unutmayın.
Selvi Teyze: Anam bu altın benim oğluşumun beyni gibi uçuşa geçmiş anam. Yükseliyor anca.
Nermin Teyze: Altın senin oğluşunun beyniyle haraket ediyorsa yakında bir tl yi bulur o zaman kızzz.
Selvi Teyze: Ne diyim Nermin? Doğru söze ne hacet... Bende heveslendim iki gün ders çalışcak diye anam yok kız görmüş bir tane kütüphane de ondanmış bu hevesi. Babasına çekmiş aynıı çapkınlık.
Sinem Teyze:Ne güzel bir duâdır;
Allah gönlünü güzelleştirsin . Yolundan kötü kalplileri temizlensin. Kaderine hayırlı kişileri denk düşürsün. Hayatından mutluluğu, yanından sevdiklerini, yarınlarından huzuru eksiltmesin ...
Hayırlı Cumalar 🌹🤲🌹.Nermin Teyze: Söyle o oğluna uzak dursun yeğenimden yoksa alırım ayağımın altına. Benim öyle gözü dışarıda olana onay vericeğim yoktur bilesin.
Hayırlı cumalar Sinemcim. Senin torunda ne tatlı maşallah. Küçük zibidi nenenin torununun peşini bırakmıyor.
Sinem Teyze: Beş yaşında daha ama diyor Canan'ım da Canan'ım. Cumartesi güne getirmeye korkuyorum valla.
Siz: Sinem teyze benim için sıkıntı yok ben de çok seviyorum Arslan'ı.
Sinem Teyze: oyyy teyzesi kurban. De hele yapıcan mı bize o güzel tatlından.
Siz: Ayıp ettin yapmam mı? Sen de sardığın sarmalardan getireceksin ama...
Sinem Teyze: Oldu bil kuzumm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN'IM
ChickLit"Benim ailem nenemdi. Şimdi o kadar genişledi ki ailem can'ım oldu." Klasikleşmiş aile kurgusudur. Konu olarak farklılık gösterecektir. İyi okumalar🧚🧚