Artık satır arası yorum istiyorum
Hiçbir şey yazmadığınız için düşünceleriniz konusunda hiçbir şey bilmiyorumİyi Okumalarrr
Jimin
Saat gece yarısını çoktan geçmişti ve hemen yan odamda kalan Yoongi'nin gitarından çıkan melodiler kulağıma çalınıyordu.
Arada duraksıyor, bir şeyler mırıldanıyordu ancak sanırım içine sinmediği için notaları tekrar başa sarıyordu.
Uzandığım yataktan doğrulup çalışma masasının başına geçtiğimde, elime kalemi alıp önümdeki defterin boş sayfasıyla bakışırken, gitarın tıngırtılarının yeniden kulağıma dolmasıyla birlikte kalemimin ucundan süzülen mürekkep de defteri doldurmaya başlamıştı.
Birkaç dakika içerisinde üç dört cümle karalarken, melodi tekrar kesilmiş ve bakışlarım tereddütle odamın kapısını bulmuştu.
"Acaba yanına gitsem bana kızar mı?"
Kendi kendime mırıldandıktan sonra bu saatte odasına öylece gidersem azar işiteceğim kanaatine varmış ve köşedeki telefonuma uzanıp mesaj kutusunu açmıştım.
♧
Mum
Yoongi?
Bakar mısın?Kilise
Sesten rahatsız mı oldun?Mum
Hayır hayır
Ben şey diyecektimKilise
GelMum
Ne?Kilise
Odama gelmek istemeyecek miydin?Mum
Tamam
Bu sefer
Gerçekten korkutucu olmaya başladınKilise
Biliyorum
Hadi gel.
Kilise çevrimdışı♧
Kucağıma aldığım defter ve kalemimle odanın kapısını tıklattığımda, girmemi söylemiş ve ben çekinerek kapıyı aralayıp içeriye adım atmıştım.
"Melodiye bir türlü uygun sözleri koyamadım. Sanırım para istediğim için Tanrı beni cezalandırıyor."
Sözleri üzerine kıkırdayarak yatağın ucuna otururken çok geçmeden söze girmiştim.
"Aslında melodiyi duyunca ben birkaç şey karaladım. Eğer tekrar çalarsan mırıldanabilirim ve devamında aklına bir şeyler gelirse deftere yazabilirim, tabi istersen."
Çekinceyle ona baktığımda, belki sözleriyle değil ama gitarını yeniden eline alarak beden diliyle bana cevabını vermişti.
Çok geçmeden melodi bu sefer daha net bir şekilde kulağıma çalındığında, yüzüme yerleştirmiş olduğum ufak bir tebessüm eşliğinde defterimi açıp mırıldanmaya başlamıştım.
"Kuş gibi, uçtun geldin kondun dallarıma.."
Tepkisini ölçmek için kısa bir anlığına gözlerimi Yoongi'ye çevirdiğimde, onun tüm dikkatinin çoktan üzerimde olduğunu görmemle birlikte cesaret alarak devam etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Light A Candle - YoonMin
Fanfiction"Homofobikliğin vücut bulmuş hali olan ben, sevgilimin abisine aşık oldum."