Selamm
Sanırım yorum yapamıyorsunuz sebebini inanın bilmiyorum
Jimin
"Mandalinalı turta hariç yediğimiz her şeyin tadı iğrençti, sigara içmek istiyorum yoksa kusacağım."
Yoongi söylenerek kendisini koltuğa bırakıp sehpanın üzerindeki sigaraya uzandığında, paketi elinden alarak salondaki kitaplığa doğru ilerlerken söze girmiştim.
"Tat alma duyusunu çalıştığımız için yediğimiz her şeyin tadı zaten güzel olamazdı Yoongi."
Rafların altındaki çekmecede aradığım şeyi bulduğum gibi aldıktan sonra tekrar Yoongi'nin yanına dönmüş ve elimdeki yeni sigara paketini ona uzatmıştım.
"Al, mandalinalı."
"Seoul'de bunlardan satılıyor muydu?"
Şaşkınlıkla paketi alıp içerisinden bir tanesini çıkartırken sorusunu yanıtlamıştım.
"Londra'dayken birkaç paket almıştım."
Hemen ardından çakmak yardımıyla sigarayı ateşe verdikten sonra ciğerlerine zehri çekerek gülümsemişti.
"Tadı güzelmiş."
Yaklaşık üç dakika kadar o sigarasını keyifle içmiş ben ise bu süreçte onu seyretmiştim.
"Ben hiç oyunu oynayalım mı Jimin?"
"Yarın dersimiz var Yoongi."
"Ama öğleden sonra, biraz içsek ne olur ki?"
Başını yan yatırıp yeniden gözlerime bakmaya başladığında ise ona hayır deme ihtimalimin kalmadığını anlamıştım.
"Tamam sen kazandın, getiriyorum içkileri."
Elimi teslim olurcasına havaya kaldırıp mutfağa giderek dolaptan sojuları aldığımda, Yoongi'nin kıkırtılarını işitmiştim.
Çok geçmeden salona geri dönüp yanına otururken, o da duruşunu dikleştirmiş ve elimdeki içkileri aldığı gibi shot bardaklarını doldurmuştu.
"Başlıyoruz hazır mısın?"
"Umarım çok içmem, hazırım."
Derin bir soluk alarak konuştuktan sonra, vücudunu tamamen bana doğru çeviren adamın yüzünde hiçte masum görünmeyen bir tebessüm oluşmuştu.
"Ben hiç bir kiliseyi ateşe vermeye kalkmadım."
"Ya! İçeyim diye bilerek yapıyorsun!"
"Mızıkçılık yapma Jimin, hadi iç."
Gözlerimi kısıp ona bakarak ilk shotı içtiğimde zaferle gülümsemişti.
Sanırım savaş istiyordu, öyleyse ona karşılık verecektim.
"Ben hiç, bir kilisede piyano çalmadım."
"Kısasa kısas mı diyorsun, hm?"
"Mızıkçılık yapma Yoongi, hadi iç."
Kıkırdayarak sarf ettiğim sözler üzerine Yoongi de bir shot atmış, böylece eşitlenmiştik ve sıra tekrar ona geçmişti.
"Ben hiç, birisinin daima yanımda kalmasını istemedim."
Kurmuş olduğu cümlenin ardından, bakışlarını, az önce yeniden içkiyle doldurduğu bardakların üzerinden çekip gözlerime tırmandırdığı anda hızla içkilerden birisine uzanmış ve tek seferde hepsini içmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Light A Candle - YoonMin
Fanfiction"Homofobikliğin vücut bulmuş hali olan ben, sevgilimin abisine aşık oldum."