Beyaz Gizlenirken, Siyah Gizler

1.4K 220 123
                                    

Size mandalinalı turta tarifi vereceğimmm







Jimin





Ders çıkışı Yoongi, bir yere uğrayacağını söylediği için eve ondan erken gelmiş ve lavaboda elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa geçerek yemek masasına oturup, önümdeki mandalina dolu meyve tabağını izlemeye başlamıştım.

Bugün fazlasıyla garip geçmişti.

Sabah uyandığımda, Yoongi'nin yatağındaydım ancak o yanımda yoktu ve gitmş olabileceğini düşünmüştüm.

Ta ki bana okuldan önce bir yere uğraması gerektiğini, bu nedenle erken çıktığına dair bir mesaj atana kadar..

Onunla neredeyse bir aydır aynı çatının altında yaşıyorduk tanışalı ise, iki ayı çoktan geçmişti.

Ve sanırım ben, varlığına alışmaya başlıyordum.

Yoongi bugün okula, saçlarını uçuk sayılabilecek bir maviye boyatıp geldiğinde, uğradığı yerin kuaför olduğunu anlamam uzun sürmemişti.

Ancak garip olan bir şey vardı ki, onun arkadaşları sanki bu durum karşısında büyük bir şaşkınlık yaşamış gibiydi.

Meyve tabağının içerisinden bir tane mandalinayı elime aldığım anda ise, aklım tanıştığımız ilk güne gidivermişti.

O gün, yaptığım mandalinalı turtayı tabiri caizse, ona zorla yedirmeye çalışmıştım.

Zihnimin orta yerine çöken anılar yüzümde minik bir tebessüme neden olurken, bu kez kendi isteğiyle yiyeceğini umarak turta yapmaya karar vermiş ve mandalinanın kabuğunu soymaya başlamıştım.

Çok geçmeden kabuğunu soyduğum mandalinaları robottan geçirip tencereye aldıktan sonra, yarım tatlı kaşığı tarçın eklemiş, hemen ardından ise bir yemek kaşığı tereyağ da ekleyip muhallebi kıvamına gelene kadar pişirmiş ve üzerine kırılmış ceviz koymayı da ihmal etmemiştim.

Sonrasında, dolaptan aldığım derin bir kaba 125 gram tereyağ, yarım çay bardağı sıvıyağ ve 1 adet yumurta koyup, üzerine on yemek kaşığı şeker, yarım paket kabartma tozu, yarım paket vanilya ekledikten sonra azar azar un serperek ele yapışmayacak bir kıvama gelene kadar malzemeleri karıştırmıştım.

Yaklaşık beş dakika sonra kıvamı bulduğumda, tart kalıbına hamuru yerleştirip üzerine kürdan yardımıyla delikler açtıktan sonra on beş dakika kadar buzdolabında dinlenmeye bırakmıştım.

Tutanın hamuru dinlenirken, biraz oyalanmak adına telefonumu elime almamla mesaj gelmesi ise, bir olmuştu.




Yoongi × Jimin Whatsapp Konuşması




Kilise
Sence ben bir renk olsaydım,
Hangi renk olurdum?

Mum
Genelde insanlar eve gelmeden önce
Bir şey istiyor musun?
Gelirken alabilirim tarzı mesajlar atar

Kilise
Soruma cevap verirsen geleceğim zaten
Hadi söyle

Mum
Siyah olurdun.

Kilise
Siyah mı?

Mum
Yanlış anlama
Bunu kötü bir anlamda söylemiyorum
Siyah rengi psikolojik olarak, kişinin kendisi ve dış dünya arasında bir bariyer yaratır, duygularını ve hislerini korurken rahatlık sağlar, kırılganlıkları ve güvensizliğini gizler.
Bu açıdan bakınca
Sen bir renk olsaydın
Kesinlikle siyah olurdun.

Kilise
Beyaz.

Mum
Ne?

Kilise
Sende beyaz olurdun.
görüldü

Kilise
Beyaz gizlenirken, siyah gizler.
Siyah örterken, beyaz açığa çıkarır.
Bu açıdan bakınca,
Sende bir renk olsaydın,
Kesinlikle beyaz olurdun.

Mum
Şey
Ocakta turtam vardı da
Ona bakayım ben
Gelince görürüz

Mum çevrimdışı

Kilise
Umarım turtan mandalinalıdır|
Görüşürüz

Kilise çevrimdışı






Telefonu bıraktığım gibi dolaptan turta hamurunu çıkardığımda, hazırladığım harcı hızla üzerine ekleyip, düzenli bir şekilde yaydıktan sonra tart kalıbını fırına yerleştirerek ısısını ayarladığım gibi kapağını örtmüştüm.

Yarım saat sonrasında ise turtayı fırından çıkarıp birkaç dakika ılımasını bekledikten sonra dilimlemeye başlamıştım ki kapının açıldığını duymuştum.

"Yoongi sen misin?"

"Yedek anahtarını alan başka kimse yoksa benim Jimin."

Cevabıyla birlikte gözlerimi devirirken, çok geçmeden mutfağa girmiş ve hemen yanımdaki sandalyeye oturup yeniden söze girmişti.

"Mandalinalı mı?"

"Evet, ister misin?"

Çekinerek gözlerine bakarken, Yoongi, yüzüne yerleşen minik bir tebessüm eşliğinde başını sallamıştı.

"İsterim."

Bu durum beni de gülümsetirken, raftan bir tabakla birlikte çatal bıçak alıp turtayı üzerine yerleştirdikten sonra önüne koymuştum.

Minik bir dilim keserek turtayı yemeye başladığında ise tebessümü büyük bir gülümsemeye dönüşmüş ve lokmasını bitirdikten sonra konuşmuştu.

"Çok güzel olmuş, yumuşacık."

Sözlerinin hemen ardından turtasını yemeye devam ederken, onu izlemeye koyulmuştum ki kapı çalmıştı.

"Ben bakarım."

Sözlerimin ardından elimdekileri bırakıp dış kapıya doğru ilerlerken, geçen saniyelerin ardından kapıyı araladığım anda ise, gülüşüm havada asılı kalmıştı.

"Sürpriz!"

Ve tam o anda mutfaktan bir şeylerin kırıldığına dair kulağıma gelen sesler, Yoongi'nin de, kapıdaki kişinin kardeşim olduğunu anladığının habercisi olmuştu.

















Ulan Soyeon softluğun içine sıçtın













Light A Candle - YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin