Kiliseye Gidip Bir Mum Yakacağız

1.8K 267 150
                                    

Bu fic nereye gidiyoor galiba taslağa gidiyoor









Yoongi × Jimin Whatsapp Konuşması

🔊 Mum aranıyor...

Arama Sonlandırıldı

🔊 Mum aranıyor...

Arama Sonlandırıldı

Kilise
Uyan artık
04.24
iletildi

🔊 Mum aranıyor...

Arama Reddedildi.

Mum
Tanrı aşkına
Saatten haberin var mı senin?
Neden ısrarla arayıp duruyorsun?

Kilise
Kapıyı aç

Mum
Ne?

Kilise
Telefonumun şarjı bitmek üzere
Gücüm de öyle
Kapıyı aç
04.26
görüldü

Jimin

Telefonumu hızla yatağın bir köşesine fırlatıp odadan çıkarken, kafamda kurduğum tek plan, bu saatte alacaklı gibi kapıma dayandığı için onu tartaklamaktı.

Ancak geçen bir dakikanın ardından dış kapıyı hırsla açtığımda, hırpalamak için yanıp tutuştuğum bedeni, son kalan gücünü yitirmişcesine üzerime yığılıvermişti.

"Tanrım! Ne oldu sana böyle?"

Dehşetle kan revan içerisinde kalan yüzünde ve vücudunda yer yer kendini belli eden morluklar üzerinde gözlerimi gezdirirken, fazlasıyla ağır olduğu için, kolunu güçlükle omzuma yerleştirdikten sonra onu sürükleyerek salona getirip koltuğa bırakmış, hemen ardından ise dış kapıyı kapattığım gibi koştura koştura geri içeri  girmiştim.

"İçip içip kapıma dayansan anlayacağım ama dayak yiyip gelmek de ne!?"

Dudaklarının yarım yamalak iki yana kıvrıldığını gördüğümde, yüzümü buruşturmadan edememiştim.

Bu halde nasıl gülebiliyordu?

"Hah dayakmış. Sen bir de karşı tarafı gör."

"Bu halin yeterince mide bulandırıyor, karşı tarafı görmesem de olur."

Sözlerim üzerine dudakları usulca tek bir çizgi halini alırken, başını geriye atarak baygın bakışlarını gözlerime tırmandırmıştı.

Neden bana öyle mahsun bakıyordu bilmiyordum ancak gözlerinde barındırdığı kara bulutlar, kötü hissetmeme ve kendimi açıklama içgüdüsüyle devam etmeme yetmişti.

"Yüzündeki yaraların kötü göründüğünü kast etmiştim."

"Biliyorum."

"Hastaneye gitmelis-"

"Sadece uyumak istiyorum."

Sözlerimi tamamlamama bile izin vermeden araya girip gözlerini yumduğumda, ciğerlerime derin bir nefes çekmiştim.

Light A Candle - YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin