Silik Gülüşlerimizdi

1.6K 246 111
                                    

İyi Okumalar






Jimin

Bugün hocanın ödevle ilgili yazdırdığı notlar üzerinde göz gezdirirken, Yoongi ise benim gibi yere oturarak bağdaş kurmuştu.

"Evet ne yapıyoruz?"

Sorusuyla birlikte bakışlarımı ona çevirirken derin bir soluk almıştım.

"Ödevi bugün bitirmemiz mümkün değil, hoca bir sürü şey yazdırmış ve hepsini tek seferde yapmaya kalkarsak muhtemelen sabahlamamız gerekecek."

"O zaman her gün bir duyu organını çalışalım, böylece beş günde bitiririz. Gözden başlamaya ne dersin?"

Önerisi aklıma yattığında, onu onaylarcasına başımı sallamış ve duruşumu dikleştirerek tamamen ona dönmüştüm.

"Tamam, şimdi şöyle yapacağız. Senden birkaç şeyi düşünmeni isteyeceğim ve bu süreçte gözbebeklerinin hareketlerini inceleyeceğim ve not alacağım. Sonra da aynısını sen bana yapacaksın, anladın değil mi?"

"Kulaklarım duyuyor Jimin, anladım. Başla."

Sehpanın üzerindeki kalemi elime alıp deftere birkaç şey karaladıktan sonra, ilk yapması gerekeni karşımda oturup öylece gözlerime bakan adama söylemiştim.

"Şimdi seni sıkan bir durumu ve bu can sıkıntısına sebep olan kişi veya kişileri düşünmeni istiyorum."

Sözlerim üzerine onu pür dikkat izlemeye başladığımda, gözbebeklerinde hiçbir sismik dalgalanma görememiştim. Ancak göz kapakları hafifçe aşağı düşmüştü.

Aklından her ne geçiyorsa düşüncesi bile onu sıkmış olmalıydı.

Bakışlarımı üzerinden çekerek deftere gözlemlerimi not almış ve tekrar Yoongi'nin gözlerine bakmıştım.

"Seni fazlasıyla tiksindiren veya sinirlendiren bir olayı ve kin beslediğin birisini düşünmeni istiyorum."

Kurmuş olduğum cümlenin hemen ardından göz kapakları anında açılmış ve irisleri önce hafifçe büyüse de daha sonrasında ışık hızıyla küçülerek minik bir nokta halini almıştı.

Ve ben, o an tam olarak ne düşündüğünü anlamıştım.

"Seni korkutan bir anı hatırlamaya çalış."

Ondan yeni bir istekte bulunduğumda ise, çene kasları daha da gerilmiş ve gözbebekleri az önceye nazaran büyümüş olsa da titreşerek kaymaya başlamıştı.

Gerçekten de her bir duygu karşısında verdiği tepkiler bambaşkaydı.

"Şimdi ise mutlu olduğun bir anı düşünmeni istiyorum Yoongi."

Gözlerinin içine bakarak ona minik bir tebessüm sunduğumda, yüz hatları gittikçe gevşerken, gözbebekleri ise saniyeler içerisinde büyümeye başlamış ve neredeyse irislerinin tamamını kaplamıştı.

Sonrasında ise sanki düşündüğü şeyin farkına yeni varmış da bu onu şaşırtmış gibi dudaklarını birkaç kez aralasa da, tek bir kelime bile etmeden hızla göz temasımızı keserek ayaklanmıştı.

"Bugünlük bu kadar yeter, yarın devam edelim. Uykum geldi, iyi geceler."

Sözleri üzerine aceleyle üst katta onun için hazırlamış olduğum odanın yolunu tuttuğunda ise sadece arkasından bakmakla yetinmiştim.

Onu bu kadar dehşete düşürecek ne düşünmüş olabilirdi ki?





Min Yoongi'nin Günlüğü Whatsapp Grubu

Katılımcılar : Siz

Yoongi
Ah buraya en son lisedeyken yazmıştım
Silmediğim için şükretmeliyim.
Aslında kiliseye gidip bir mum yakacaktım ancak Tanrı'nın huzuruna çıkacak cesareti kendimde bulamadım.
23.56

Yoongi
Bugün sevgilimin kardeşiyle proje ödevine başladık.
Ve bana birkaç şey söyleyip düşünmemi istedi.
23.57

Yoongi
İlk önce canımı sıkan bir durumu ve sıkıcı bir kişiyi düşünmemi istedi
Bende Radyoloji ve Nükleer Tıp dersinde olduğum anları düşündüm
Çünkü dersin hocası aşırı sıkıyor böylece derslerde sıkıcı geçiyordu
23.57

Yoongi
Sonra tiksindiğim bir olayı ve nefret ettiğim birisini düşünmemi istedi
düşünebildiğim tek şey ise onun kardeşi ve sevgilimken bana yaptıkları oldu
23.58

Yoongi
Ardından beni korkutan bir olayı düşünmemi istedi
Ve bende istemsizce köpeğimin ölmeden önce gözlerimin önünde can çekiştiği anları düşündüm
O zaman gerçekten çok korkmuş ve üzülmüştüm
23.58

Yoongi
En sonunda mutlu olduğum bir anı düşünmemi istediğinde ise zihnimde sadece tek bir anı belirdi ve ben resmen dehşete kapıldım.
23.59

Yoongi
Çünkü düşünebildiğim tek şey,
Onunla şarkı söyleyip dans ettiğimiz gece ve dudaklarımızın üzerine yerleşen silik gülüşlerimizdi.
00.00












Benim de içinde sadece benim olduğum bir Whatsapp Grubum var, bence herkesin öyle bir grubu var

Light A Candle - YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin