Evlilik Yeminiyle Mühürleyelim

1.3K 204 140
                                    

Bu fic için son kez mum yakıyoruz arkadaşlar :')

İyi Okumalarrr



♧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






7 Yıl Sonra




Seoul Hastanesi Sakinleri

Kilise
Doktor Park?

Mum
Doktor Min?

Kilise
Acaba bugün hastaneden kaçta çıkacağınızı öğrenebilir miyim?

Mum
Bu gece nöbetim var

Kilise
NW

Namjoon
BSBDGHXJSISKSJ
Osmanlı'nın çöküşü

Kilise
İKİ GÜNDÜR NÖBETE KALIYORSUN ZATEN
ÜÇÜNCÜ GÜN NİYE
NÖBETİ SİKİM KİM LAN BU SİKİK HASTANENİN SAHİBİ

Taehyung
Sensin kardeşim

Mum
Şaka yaptım
Bugün nöbetim falan yok
Mesai bitimi çıkacağım

Kilise
O zaman odama gelebilir misiniz
Travma sonrası stres bozukluğu olan hastanın durumunu tartışmamız gerekiyor da

Taemin
Ulan hayır amınakoyim ya
Bunlar yine vaka tartışalım ayağına yiyişecek olan benim canım kulaklarıma olacak

Kilise
Ne münasebet
Burası resmi bir kurum

Taemin
KURUMUNU DA HASTANENİ DE SİKEYİM YOONGİ DUVARLAR KAĞIT GİBİ GERİZEKALI AMCIK
Wooyoung senin odana geleyim mi
Hastalarım bitti zaten 🥺🥺🥺🥺

Wooyoung
Gel madem

Mum
Doktor Min
Bende geliyorum

Kilise
Gözlerim kapıda sizi bekliyorum Doktor Park.








Jimin

Psikiyatri bölümüne geldiğimde kapıyı çalmaya gerek duymadan içeri girerek, beni görmesiyle birlikte oturduğu masadan kalkan adama gülümsemiştim.

"Seni özledim."

Sözleriyle beraber çok geçmeden yanıma gelip bana sarıldığında ise anında ona karşılık vermiştim.

"Bende seni özledim."

"Hastaneden çıkınca Kilise'ye gitmek ister misin?"

"Yoongi unuttun mu yoksa, bugün doğum günüm olduğu için annene, Daegu'ya gideceğimize dair söz vermiştik."

Başım Yoongi'nin omzunda dinlenirken, doğum günümü unuttuğu için ona sitem etmeye başlayacaktım ki, karşılık vermekte gecikmemişti.

"Annemi bu sabah Seoul'e çağırdım ve muhtemelen çoktan gelmiş bizi bekliyordur."

Sevgilimin kurmuş olduğu cümle üzerine geri çekilip gözlerine bakmış ve ne dolaplar çevirdiğini anlamaya çalışmıştım.

"Yoongi-"

"Kiliseye gidip birer mum yakalım."

Konuşmama fırsat vermeden isteğini yenilediğinde ise kaşlarım çatılmıştı.

"Annenin geldiğini söylüyorsun, yarın gideriz."

"Yarın olmaz bugün gitmeliyiz."

Bu kiliseye gitme ısrarı da neydi böyle?

"Yoongi Tanrı aşkına ne iş çeviriyorsun sen? tutturdun kilise diye."

"Jimin."

Bir elini beyaz önlüğünün cebine atarak gözlerime kenetlendiğinde, bu haline dayanamamış ve daha yumuşak bir tonda onu yanıtlamıştım.

"Efendim."

"Bana yıllar önce, artık doğum günlerini sevebileceğini söylemiştin hatırlıyor musun?"

Bunu hala hatırlıyor muydu?

"E-evet."

Şaşkınlıktan kekelediğimde yüzündeki tebessüm biraz daha büyümüş ve cebine attığı elini, yumru halinde çıkararak devam etmişti.

"Öyleyse, doğum gününü sana biraz daha sevdirmeme izin ver lütfen."

"Ne?"

Ben alık alık yüzüne bakarken, o ise, sol elimi tutarak kendisine doğru çektiği gibi ters çevirmiş, ve avucumun üzerine kapalı tuttuğu elini koyarak serbest bırakmıştı.

"Bugün Tanrı'nın huzurunda kalplerimizi, evlilik yeminiyle mühürlemek ister misin mum ışığı?"

Ve hemen ardından gelen sorusuyla birlikte dolan gözlerim, avucuma bıraktığı alyansların üzerine düşerken, yüzümde büyük bir tebessüm belirmişti.

Geçen birkaç saniyeden sonra burnumu çekerek yeniden ona baktığımda ise, beklentiyle üzerimde gezinen gözlerindeki pusları alıp yerine, ona bahşettiğim parıltıları, sözlerim eşliğinde yerleştirmiştim.

"Öyleyse kiliseye gidip birer mum yakalım ve bugün, Tanrı'nın huzurunda kalplerimizi, evlilik yeminiyle mühürleyelim, ışığımın sahibi."


















Ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar

Bu fice smut yazıp da aralarındaki o masum aşkın büyüsünü kırmak istemedim galiba ya

Tertemiz, sevdiler birbirlerini

Evlendikten sonra tabi fanfinfon yaptılar tam beş çocukları oldu jdjdjsk

Her neyse umarım bu fici severek okuyup bitirmişsinizdir

Başka ficlerde görüşmek üzere

Nox kaçar










Light A Candle - YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin