Evet geldik zurnanın zort dediği bölümeeee
Jimin
Yoongi'nin mesajıyla birlikte odamdan çıkıp alt kata indiğimde, onu mutfak masasında öylece otururken görmüş ve çok geçmeden kendimi karşısına geçerken bulmuştum.
"Evet seni dinliyorum."
Aramızdaki sessizliği bozmamla birlikte gözleri usulca benimkilere değdiğinde, tüm vücudumun karıncalandığını hissetmiştim.
"Ne söylememi bekliyorsun?"
"Bugün yaptıklarından başlayabilirsin. Neden hiçbir suçu olmayan birisini dövdün?"
"O herif bilerek sana geldi. Kardeşinle işi bitmiş olmalı ki gözüne seni kestirmişti ya da Soyeon'un yeni bir oyunuydu ve sende o tuzağa düşecektin. Ben sadece seni korudum."
Karşımdaki adamın sözleri afallamama neden olurken, gözlerimi üzerinde gezdirmeye devam etmiştim.
"Ne?"
"O piç, Soyeon'u yatakta yakaladığım adamdı Jimin."
Ve sözlerinin ardından gelen hayal kırıklığına neden yenik düştüğümü idrak etsem bile bunu umursamamaya çalışarak yüzüme ufak bir tebessüm kondurmuştum.
"Sebebi Soyeon'du yani."
"Anlamıyorsun Jimin. Yine beni anlamıyorsun."
"Öyleyse o gece beni neden öptün?"
Dudaklarımın arasından firar eden soruyla birlikte karşımdaki adamın bakışları bir anda değişirken, şu anda bu konuyu açtığım için kendime lanet etmiştim.
Ve onun da bir cevap vermeye niyeti yoktu ki, sözlerim karşısında yeniden derin bir sessizliğe gömülmüştü.
Geçen saniyelerin ardından oturduğum sandalyeden kalkarak banyoya gidip ilk yardım çantasını aldıktan sonra, sükunet içerisinde mutfağa geri dönmüş ve Yoongi'nin yanına geçtiğim gibi hala açık olan yarasını temizlemeye başlamıştım.
O gece ikimizde duygusal olarak fazlasıyla boşluktaydık. Belki de Yoongi beni öperken, ben ise ona karşılık verirken aklımız başımızda bile değildi.
Ve belki de o öpücük hiç yaşanmamış gibi davranarak bana karşı sessizce pişmanlığını çoktan dile getirmişti.
Ben ise bunu anlamayıp, konuyu bir anda masaya yatıran taraf oluvermiştim.
Yarasını temizlediğim süreçte tüm bu düşünceler zihnimi birer birer işgal ederken, küçük bir bandı kaşının köşesine yapıştıracağım anda sesi kulağımda çınlamaya başlamış ve ellerim ufaktan titremişti.
"Seni öptüm ve ardından sana saçma gelebilecek, bildiğin veya haberinin bile olmadığı birçok şey yaptım."
Bakışlarım bantla kapanan yarasından gözlerine doğru ince bir yol çizdiğinde ise, sanki tüm o pus dağılmış gibiydi.
Sanki, gözlerini ilk defa bu kadar berrak görüyor gibiydim.
Ve o an, adeta efsunlanarak onu izlemeye kapılıp giderken, devamında, aylarca zihnime imkansızlığını aşıladığı sözleri ondan duymak, beni darmadağın etmekte gecikmemişti.
"Çünkü sana aşık oldum."
Bu kadar dramatik bir çifte çiçekli böcekli aşk itirafı yakışmazdı zaten böyle güzel oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Light A Candle - YoonMin
Hayran Kurgu"Homofobikliğin vücut bulmuş hali olan ben, sevgilimin abisine aşık oldum."