Pada masa yang sama,
Ryan mentekedarah makaroni di dalam kelas seorang diri. Aktivitinya terhenti apabila telefon bergetar menandakan mesej masuk.𝐙𝐚𝐫𝐢𝐟 𝐀𝐫𝐬𝐲𝐚𝐝 🐱
.. bawah sakit...
okayyy
Ryan menyimpan makaroni dalam meja dan berlari ke kelas Zarif. Dekat sahaja cuma blok yang sama dengan kelas Ryan tetapi tingkat 3.Dia memeluk Zarif apabila melihat Zarif sedang duduk di kerusinya seperti mayat hidup.
" Kenapa awak keras kejung ni? Sakit ke? ," soal Ryan meletakkan tangannya di dahi Zarif. " Hm sakit.. bukan kat situ tapi kat bawah ni sakit.. " Zarif mengambil tangan Ryan dan diletakkan pada khemah di seluarnya.mak aihh bapak besar.
" Saya tahu macam mana nak hilangkan rasa sakit tu sayang~ " Ryan duduk melutut di hadapan Zarif. Zip seluar dibuka dan boxer Zarif diselak. Libido Zarif yang menegak keluar.
" Awak nak buat apa? Kalau orang nampak macam mana? ," soal Zarif menekup mukanya dengan belakang tangan segan apabila libidonya menjadi mangsa renungan mata Ryan.Gementar juga Ryan untuk memasukkan libido itu ke dalam mulut.
Muat ke? Kalau dia termuntah macam mana?ah lantak pi laa kau
Libido Zarif dibawa masuk ke dalam mulut." haghh! "
Terdongak Zarif merasakan mulut Ryan yang hangat pada libidonya. Ryan mengulum dan menghisap libido Zarif seperti lolipop. Dia menjilat kepala libido Zarif dengan tempo perlahan membuatkan empunya mengerang kesedapan.
" ahh hiss sedapp baby.. nghh "
Ryan merasakan Zarif akan pancut lantas melepaskan libido Zarif namun Zarif menekan kepalanya membuatkan libido itu masuk semula sehingga ke tekak.
Terpejam mata Ryan menahan muntah membuatkan matanya berair.Zarif mencengkam rambut Ryan dan mengawal tempo. Mulut Ryan dikeluar masuk dengan kasar.
"mmgghhh mmmhhh "
" dah nk keluar dah baby.. ANGGHH "Zarif pancut ke dalam mulut Ryan. More like ke tekak Ryan kerana saiznya yang luar biasa itu. Zarif mendongak ke atas melepaskan air mani diikuti nafas yang terengah-engah.
Zarif mengelus rambut Ryan. Ibu jarinya membawa lebihan cecair putih di sisi bibir ke dalam mulut Ryan. Tidak mahu membazir.
Mukanya kemerahan melihat muka steam Ryan ketika itu. Dengan air matanya dan mulut terbuka. Jarinya masih lagi bermain di dalam mulut Ryan.
" I want more baby ."
Zarif mengeluarkan paket condom di poket beg dan menyarungkan ke libido lalu mengangkat Ryan ke atas ribanya. Dia membuka seluar Ryan dan memasukkan ke dalam lubang pink itu tanpa persediaan. Langsung.
"AHH "
Terangkat kepala Ryan terkejut dengan pleasure yang tiba-tiba di lubangnya.
" You're so tight baby nghh "
" Sakit Zarif.. Jangan gerak lagi pleasee "
Ryan memeluk erat leher Zarif lalu menggigit leher lelaki itu melepaskan kesakitan.Zarif mengerang perlahan merasakan pedih di lehernya. Pasti akan muncul tanda di lehernya itu.
" Baby jangan gigit situ. Saya kena pergi mesyuarat pengawas lepas sekolah ," minta Zarif sambil bermain dengan rambut Ryan.
Ryan terus menjauhkan diri.
" Saya taknak gerak. Sakitt~ "
Ryan memandang mata Zarif. Muka mereka beberapa inci rapat.
" Sakitlah sebab saya sibuk dengan hal sekolah sampai takde masa nak spend time dengan awak. next time saya usahakan untuk bersama dengan baby ye "
Zarif meletakkan Ryan di atas meja." *thrust thrust AGHH " Zarif mengerang. Ryan menjilat dan menggigit halkum Zarif menaikkan lagi nafsu empunya.
" I said don't bite baby.. ," ujarnya perlahan. Nadanya mula menjadi monotone menandakan Zarif hilang sabar. Ryan membuat tidak endah kerana geram Zarif telah memperkosa mulutnya tadi." Salah awak! Yang awak pergi deepthroat saya tadi kenapa? Nasib baik saya tak- ANNGGHHH Zariff~ " Belum sempat Ryan menghabiskan ayatnya, Zarif memasukkan libidonya sampai perut Ryan menunjukkan benjol.
" I'm sorry baby.. saya tak hahh tahan sangat hahh " Zarif meraba perlahan benjolan itu sambil mengukir senyuman lebar.
Mereka bermain sehinggalah loceng berbunyi menandakan waktu rehat sudah tamat. Kalut Zarif mengemaskan dirinya dan Ryan kerana Ryan sudah terkulai lemah di sebelah.
Selepas itu, pembelajaran berjalan seperti biasa. Sewaktu kelas Matematik, Daniel melirik Ryan yang tidak senang duduk seperti ada sesuatu yang mengganggunya.
" Kau okay ke wey? Nampak tak senang duduk je kau ," kata Daniel dalam nada perlahan risau Cikgu Amina dengar.
" Bontot aku sakit gila sekarang ni. Hahh si horny tu.. " Ryan menekup kepalanya ke meja.
" Seriusla? Zarif yang pendiam senyap tu jolok bontot kau eh? Pfft- " Daniel menahan tawa. Lawak pula drama mereka berdua ini. Dia tidak sangka Ryan adalah seorang yang submissive." Gelak gelak apa kau? Ingat lawak ke huh? Kau nampak je dia tu macam tu tapi horny nak mati. Sakit gila~ ," rengek Ryan hampir berair matanya menahan sakit di bawah itu.
Tiba-tiba ketukan di pintu kelas memberhentikan sesi pembelajaran mereka.
" Oh Zarif ada apa ye? ," soal Cikgu Amina. Ryan terkejut.
" Saya nak jumpa Ryan kejap."
" Ryan, Zarif nak jumpa kamu kat luar "Ryan memandang Daniel yang turut memandangnya.
" Aku tak boleh berdiri "
" Kau dah bagitahu aku tadi "
Alahaii Daniel pun. Gak gitu juga." Ishh bengap la kau. Aku tak boleh berdirila! Macam mana aku nak bangun jumpa Zarif kat luar! " Ryan mula hilang sabar. Kesabarannya setipis tisu yang dibelah dua.
" Ouh sorryla otak aku slow hari ni "" Hey korang berdua berbisik apa lagi tu? Ryan, Zarif nak jumpa kamu kat luar tu. Taknak keluar ke? Bergaduh eh? ," Cikgu Amina mula membuat spekulasi sendiri.
" Eh takla cikgu. Saya nak pergila ni " Ryan melirik tajam Daniel yang tidak berguna itu sebelum ke pintu belakang kelas kerana dekat dengan tempat duduknya. Tak susah kena jalan jauh.
" Oit! "
Zarif tersentak daripada lamunan lalu menghampiri Ryan yang memeluk tubuh.
" Nah " Zarif menghulurkan sebungkus plastik.
Ryan membelek bungkusan itu. Terdapat ubat tahan sakit dan ubat sapu di dalam. Dia mengangkat muka, terdiam." Saya nampak awak susah nak jalan waktu masuk kelas tadi jadi saya risau. Saya minta maaf.. " Zarif menunduk malu. Dia tidak pernah meminta maaf dengan orang lain sebelum ini membuatkan dia kekok.
Tanpa sedar senyuman mengukir di bibir Ryan namun dia pantas menukar riak wajahnya. Saja mahu mengusik Zarif." Kenapa minta maaf pulak? "
" .. sebab saya kasar dengan awak. Saya.. tak sepatutnya pentingkan diri sendiri.. Disebabkan saya, awak yang menanggung sakit sekarang. Please forgive me baby.. ," ujar Zarif lagi. Matanya sudah kemerahan menahan air mata daripada mengalir.Melihat Zarif seperti ingin menangis membuatkan Ryan menjilat bibir. Dia suka apabila orang lain merayu dan menangis seolah dia paling berkuasa.
" Okay "
Zarif mendongak terkejut. " Hanya okay je? Awak maafkan sayala ni? ," duganya tidak percaya. Sesenang ABC Ryan memaafkannya?
" Habis tu? Awak nak saya ikat awak kat katil and BDSM awak? ," usik Ryan lagi terhibur melihat telinga Zarif yang kemerahan.Zarif lantas menggeleng laju.
" Terima kasih bagi ubat ni. Saya masuk dulu " Ryan sempat mencuit dagu Zarif sebelum melangkah masuk. Zarif tersengih seorang. Perutnya seakan dipenuhi kupu-kupu.TBC
YOU ARE READING
CINTA MENJADI OBSESI (Slow Update)
Teen Fiction❗❗CERITA INI MENGISAHKAN DUNIA GAY. HOMOPHOBIC? PLEASE LEAVE 😊 HANYA 18+ DIBENARKAN❗❗ Mengisahkan hubungan dua orang lelaki, Daniel dan Khai yang saling mencintai antara satu sama lain. Namun, cinta tersebut telah memakan diri Khai membuatkannya h...