Chapter 10 ( A Mess )

1.7K 28 7
                                    


Khai ketawa perlahan. Cermin mata diletakkan atas meja. Dia membuka almari tersebut lantas
bibirnya mengukir senyuman lebar melihat Daniel di dalam sambil menekup mulut.

" Baby abang buat apa dalam almari ni? Tak sempit ke? Meh keluar kat abang ni " Khai menghulurkan tangan sambil merenung lama Daniel.

Daniel menggelengkan kepalanya laju. Badannya bergetar hebat kerana takut dengan 'Khai'. Panggilan manja itu menaikkan bulu romanya. Dia tidak pernah mendengar Khai memanggilnya sebegitu.

Kesabaran Khai mula menipis. Dia mengangkat Daniel keluar dan melempar badan kecil itu ke katil membuatkan kepala Daniel hampir terhantuk ke bucu meja.
" Baby tak rindukan abang ke? Abang rindu sangat baby.. Eh kenapa baby nangis ni? Baby sakit ke? " Terkejut Khai melihat air mata jernih mengalir di muka Daniel. Dia menyentuh dahi Daniel kononnya ingin memeriksa suhu badan.

" Hm tak panas pun.. Oh ke baby abang nak susu? Hm? ..Abang ada susu tapi susu ni pekat.. Baby nak? ," pelawa Khai bersama senyuman sinisnya. Muka Daniel kemerahan memahami maksud ayat itu.

" Tak nak! Aku tak nak..  Kita dah takde apa-apa Khai! Sedarlah! " Daniel bangkit tetapi ditolak semula ke katil. Kedua tangannya dikunci kemas.

" Khai? Oh sweetheart aku bukan Khai. Aku Kyro ."

Bibir Daniel lantas disambar Kyro . Cumbuan menjadi kasar apabila Kyro melumat kasar bibir Daniel dan memasukkan lidahnya. Lidah mereka berdua berperang dan sudah tentu Kyro menang.

Ciuman itu menjalar ke telinga, leher dan dada Daniel. Si submisif hanya mampu mendesah kerana dia tidak mampu melarikan diri. Kekuatan Kyro ini setanding seperti Khai. Dia hanya mampu berharap supaya Khai cepat sedar.

" AHH KY- KYRO AGHH " Daniel mendesah merasakan libidonya dikulum. Ia dikulum kasar dan dijilat sehingga penuh dalam mulut.
Bagi Kyro sangat nikmat sangat kerana dia sudah lama berasa ingin tahu rasa cinta hati Khai ini.

" Shit. Abang lupa baby minta susu tadi. Kejap ye baby~ " Kyro memberhentikan kuluman.

ZRIPP!

Kemudian Daniel dibangunkan. Matanya sudah kuyup, sedar tak sedar sahaja kerana penat mendesah tadi. Melihat Daniel is a mess, Kyro ketawa sinis. Mulut Daniel dibuka paksa dan memasukkan libidonya ke dalam mulut tersebut sehingga penuh.

" AHH~ ", Terdongak kepala Kyro merasakan kehangatan mulut Daniel. Kyro memegang kepala Daniel dan menghenjut laju ke dalam mulut kecil itu.

Ketika itu air mata usah kata. Mengalir laju dari tadi. Pedih mulutnya kerana saiz Kyro yang luar biasa besar penuh sehingga ke anak tekak. Daniel menahan rasa mual kerana takut diapa-apakan. Dia takut dengan Kyro. Kyro lebih kasar dan rakus berbanding Khai. Dia cuma mahukan Khai sekarang.

" I'M CUMMING.. BABYY AGGH " Kyro menekan dalam libidonyanya dalam mulut hangat itu memancutkan cecair putih pekat. Daniel menelan cecair itu menyebabkan muka Kyro merah padam melihat keindahan di bawahnya. Wajah Daniel yang dihiasi cecair putih di sisi bibirnya sangat seksi pada mata.
Kalaulah Khai dapat tengok ni. hihi~

" Sedap kan? Lain kali abang bagi pulak ye? " Rambut Daniel dielus perlahan.

Kemudian, Daniel dibaringkan.
" Abang nak masukkan libido abang dalam lubang baby boleh tak? Abang nak rasa kehangatan lubang baby.. ," minta Kyro. Jarinya bermain-main pada lubang Daniel. Pink dan soft.

" Stop Kyro! Aku tak benarkan! Aku taknak kau! Aku nak Khai je. Apa yang kau dah buat pada Khai!? ," tengking Daniel mengheret kolar kemeja Kyro.
Gelak tawa Kyro membalas tengkingannya.

" Kenapa baby marah-marah abang? Abang tak kenal dia. Now baby ada dengan abang kan so STOP THINKING ABOUT HIM! "

Daniel dibaringkan terlentang atas perut. Dia menghalakan libidonya ke lubang pink itu dan didorong masuk sehingga penuh. Tanpa apa-apa persediaan. Dengan doggy style, Kyro menghenjut lubang itu dengan laju.

CINTA MENJADI OBSESI (Slow Update)Where stories live. Discover now