Chapter 11

1.3K 25 0
                                    


Daniel terdiam. Dia tidak pernah terfikir ingin menggantikan tempat Khai dengan orang lain walaupun sebelum ini dia amat tidak suka kewujudan Khai dalam hidupnya. Sekarang hatinya cuma untuk Khai seorang sahaja.

" Saya minta maaf abang Kyro. Hati saya cuma untuk Khai seorang dan tiada sesiapa yang boleh gantikan tempat dia ," balas Daniel lembut sebelum melangkah ke sinki. Kyro mengetap rahangnya dan menggenggam tangan kuat.

Kyro: Kau dengar apa yang dia cakap kan?
Khai: Sudahla Kyro. Kau kena ingat kau tu sape.  Kau cuma hidup dalam kepala aku je so don't expect too much Kyro. Daniel tetap milik aku walau apa pun jadi.
Kyro: Heh we will see..

Khai mengukir senyuman sambil mengusap dadanya yang berdegup laju dan melirik Daniel di dapur. Dia melihat Daniel tidak memakai seluar kecuali kemeja besar yang tersarung sehingga ke peha.

Dia memeluk pinggang Daniel dengan kemas tidak mahu melepaskan.
" Betul ke tiada siapa yang boleh gantikan saya hm? ," bisik Khai ke telinga Daniel sesekali dia menggigit manja.
Daniel mengetap bibir menahan bunyi pelik yang mungkin akan keluar.

Dia menoleh dan menolak dada Khai.
" Tak percayakan aku ke? " Khai ketawa. Dia menggeleng lalu mengangkat Daniel ke ruang tamu. Daniel diletakkan di atas ribanya.

" Prove it, darling "

Khai mengukir senyum nakal sambil menggesel perlahan khemah di seluarnya ke milik Daniel.

Daniel menghampiri leher Khai lalu menjilat dan menggigit manja.
" Haa"

Kesan gigitan jelas di lehernya. Khai tersenyum membiarkan si submisif menyentuhnya lalu mengeratkan pelukan di pinggang Daniel.
Kemudian, Daniel bermain-main di bibir Khai. Hanya nafas hangat menyentuh bibir merah itu kerana Daniel saja ingin menguji kesabaran yang setipis tisu dibahagi dua itu.

" Fuck don't tease sayang.. " Khai mendekati bibir Daniel ingin mencumbui bibir itu tetapi empunya menjauhkan diri bersama senyuman sinis. Sabor jelaa

Baju kemeja hitam yang tersarung di badannya dibuka perlahan-lahan. Daniel ternganga melihat keindahan dihadapannya. Six pack 🍫.. ada biceps lagi!

Khai menahan geli apabila tangan kecil Daniel menyentuh perutnya nya.
" Sejak bila kau suka bina badan? Nerd macam kau ada masa ke nak pergi gym? ," soal Daniel terpegun.
" Sejak Kyro hidup dalam kepala saya.. ," balas Khai sambil menyelak rambut Daniel ke belakang telinga.

Daniel diam. Dia ingin bertanya soalan lagi namun mulutnya terkunci. Mungkin sekarang bukan masanya untuk Khai menceritakan semua.

" AGHH " Khai mengerang kerana putingnya dihisap dan digigit Daniel.
" Hiss sakit sayang.. Gentle please " Tangan Khai menggenggam rambut Daniel.

Daniel ketawa melihat kesan gigitan di kedua-dua puting Khai. Padan muka dia. Biasanya aku kan jadi mangsa gigitan kau. Sekarang biar kau pula merasa!

Tiba-tiba Daniel merasakan libido Khai di pehanya. Dia memandang mata Khai yang penuh dengan nafsu itu. Berdiri jap bulu roma.

Seluar Khai dibuka mengeluarkan ular panjang yang berdiri tegak menghadap siling. Empunya menekup muka merasakan udara menampar kulitnya. Perlahan-lahan dia melirik Daniel yang ternganga kerana terpegun dengan saiznya. Walaupun dah berapa banyak kali dia lihat, saiz itu tetap membuatkan Daniel insecure dan gerun.

" ANNGGH~ " Khai merengek sambil menggenggam bantal kusyen menahan diri. Bila-bila masa sahaja dia akan bangun dan makan Daniel di situ juga namun dia tahu hadnya.
" Kenapa? ," soal Daniel. Suka dia dapat usik Khai. Bukan selalu siss.

" Suck it yang "

" Your wish is my command honey "

" ANGHH "

Kepala Khai terdongak ke siling terkejut kerana kehangatan mulut Daniel pada libidonya.
" AHHH HISS " Daniel menjilat pangkal libido dan menghisapnya perlahan kerana saiz yang luar biasa itu maka hanya muat separuh dalam mulut. Itu pun sudah membuatkan dia hampir termuntah. Rapat ke anak tekak weyy. Mual bodo.

" Sedap Ahh. Dalam lagi yang " Rambut Daniel digenggam lalu ditolak dalam libidonya ke mulut hangat itu membuatkan mata Daniel berair.

Mulutnya dimasuk keluar oleh Khai. Khai mengetap gigi menimbulkan urat di rahang. Mata berair Daniel memandang sayu.

" Nak keluar dah.. HUGHH FUCCCKK~ "

Dada Khai naik turun menarik nafas. Dia ketawa melihat lebihan cecair putih yang mengalir ke leher Daniel. Daniel mengelap cecair putih tersebut dan menjilat perlahan sambil memandang  mata tajam Khai. Khai meneguk air liur. Halkumnya bergerak. Adakah a horny Khai muncul? Jawapannya, YA.

" This is not fair.. I wanna taste every inch of yours too.. " Khai berkata dengan suara garau lalu mengangkat Daniel ke atas ribanya. Si submisif menyandarkan kepalanya ke dada si dominan kerana kepenatan.

Libido Khai berdiri semula apabila bergesel dengan milik Daniel.
" Hahh dia bangun lagi yang~ " Dengan muka seposen Khai merengek. Matanya bersinar-sinar memandang mata Daniel.
" Nope, I'm tired. You take care of it yourself honey " Daniel mengucup bibir Khai lalu melangkah pergi.

" Sayang! Daniel~ Sampai hati awak~ " Khai memuncungkan mulut merajuk.

Di bilik, Daniel ketawa galak sehingga terguling atas karpet. Suka betol dia dapat kenakan Khai. Nasib kaulah Khai dapat ayang yang suka mengusik ini.

TBC


CINTA MENJADI OBSESI (Slow Update)Where stories live. Discover now