Setelah kelas tamat, Daniel mengemas barang dan melangkah ke tandas kerana ingin membersihkan lebihan cecair putih di bawah itu. Fikirnya Khai sudah bersihkan tetapi masih melimpah keluar apabila dia berdiri ingin keluar dari kelas tadi.
" Kau seriuslah suka Daniel? Kau tahu kan dia tu Khairul punya. Satu batch kita dah tahu yang Khairul tu gilakan dia "
" Haah aku suka dia. Kalau dia dah berpunya pun pehal? Suami isteri boleh bercerai apatah lagi couple kan "
Wait- Suara tu bukan ke suara Firdaus?
" Gila ah kau. Menempah maut di neraka. Khai tu dah la gila "
Tiba-tiba suasana senyap diluar.
Diorang dah pergi ke?
Daniel membuka pintu tandas dan terkejut apabila Firdaus berdiri dihadapan pintu tandasnya.
Firdaus mengukir senyum sinis dibibir. Dia berjalan menghampiri Daniel yang berundur ke belakang." Awak dengar ke? ," bisik Firdaus ke telinga Daniel sambil mengucup lehernya.
Tangannya erat merangkul pinggang ramping Daniel. Kadang-kadang meraba pinggul Daniel in slow motion.
" Ya aku dengar semuanya. Kalau dia tahu kau sentuh aku macam ni dia takkan lepaskan kau sampai kau mati so better kau jangan sentuh aku ," ujar Daniel panjang lalu menolak Firdaus.
" Iya? Takutnya... Tapi.. siapa kisah en? Yang penting sekarang kita berdua. Awak jual mahal dengan saya tadi.. ."
Firdaus mengunci pintu tandas lalu mencium bibir Daniel.
Mata Daniel terbuka luas, terkejut. Dia meronta-ronta namun kedua belah tangannya ditekan ke belakang.Firdaus menggigit perlahan bibir merah itu supaya dibuka tetapi Daniel berkeras mengemam rapat bibirnya.
Kesabaran mula menipis. Firdaus menggigit bawah bibir Daniel membuatkan lelaki itu mengaduh sekilas lidahnya masuk meneroka. Lidah mereka bergelut dan Firdaus menang. Dia mencium dan menghisap rakus bibir Daniel seperti pemangsa yang kelaparan.
Tanpa sedar, air mata Daniel mengalir.
TOLONG AKU KHAI!.. KHAI!! Aku taknak dia.. Aku tak suka dia..
Tiba-tiba pintu tandas ditendang sehingga pecah.
Khai bernafas dengan kasar. Darahnya berderau melihat kesayangannya diperkosa begitu. Di depan matanya sendiri.Dia mengheret kolar baju Firdaus keluar dari tandas lalu menumbuk sepuasnya muka itu. Tidak puas dengan menumbuk, dia menendang perut Firdaus apabila Firdaus terbaring merekot di lantai.
Khai seperti kerasukan sewaktu menumbuk Firdaus hampir separuh mati. Hal itu membuatkan Daniel cemas.
" Dah Khai.. Stop ," Daniel menghampiri Firdaus. Mukanya penuh lebam dan darah.
" Firdaus! Firdaus bangunlah! Wey! " Daniel cuba membangunkan Firdaus yang separuh pengsan." Khai! Kalau dia mati macam mana? Kau memang- " SLAP! Kepalanya terarah ke kiri apabila Khai bertindak menampar pipinya. Dia menahan tangis merasakan pedih yang teramat di pipi.
" Kau tak puas dengan aku ke sampaikan kau buat dengan binatang ni?! ," soalnya bersama muka merah menahan marah.
" Khai aku tak buat dengan dia! Dia cium aku dulu pastu aku- "
" DIAM! Kau ikut aku sekarang! ," Khai mengheret pergelangan tangan Daniel ke kereta. Firdaus memandang Daniel sehingga mereka berdua hilang.
Kereta meluncur laju sepanjang perjalanan sehinggakan Daniel memegang kuat tali pinggang yang memeluk erat di tubuhnya. Dia takut untuk menegur Khai kerana sejak tadi muka lelaki itu masam mencuka. Sudah hilang puppy Khai yang sebelum ini. Sekarang Daniel tahu, jangan kejutkan singa yang tidur.
Daniel melihat simpang ke rumahnya tidak dipusing.
" Kau nak bawak aku pergi mana? Jalan ke rumah aku kat simpang tadi ," ujar Daniel cemas. Khai tidak membalas. Dia fokus dengan pemanduannya.
" Khai hantar aku balik! ," jerit Daniel lagi dengan nada tinggi. Sekali lagi Khai tidak menghiraukannya.Setelah tiba di rumah Khai,
Khai keluar dari kereta dan mengheret tangan Daniel masuk ke dalam rumah. Daniel meronta-ronta minta dilepaskan kerana pegangan tangan Khai terasa pedih." Sakitt.. lepaskan.. ," rintih Daniel perlahan sambil memegang tangan Khai yang berurat itu.
Daniel di bawa ke bilik mandi yang terdapat dalam bilik tidurnya. Dia ditolak ke dalam sebelum Khai memulaskan pemegang pancuran air.
Air mata Daniel mengalir bersama air sejuk itu. Biar sekuat mana pun dia meronta, dia tidak dapat meloloskan diri.
" Aku nak kau bersihkan badan kau yang kotor dengan tangan binatang tu. Selagi tak bersih kau jangan mimpi nak keluar dari sini! ," tengking Khai sambil mencekik leher Daniel dengan tangan kirinya.
Khai salah faham. Dia ingat Daniel sudah bermain dengan Firdaus walhal Firdaus hanya sempat mencium Daniel. Hancur hati Daniel ketika itu apabila dituduh sebegitu rupa.
" Khai.. aku tak main dengan dia.. Percayalah.. Dengan kau je takde orang lain. Aku cuba tolak dia tadi tapi dia kuat.. ," balas Daniel memegang tangan kiri Khai di lehernya sambil memandang Khai dengan mata sayu.
Khai melepaskan leher Daniel dengan kasar lalu merobek baju kemeja sekolah dan membelek setiap inci tubuh Daniel untuk mencari kepastian.Benar. Tiada tanda-tanda yang mencurigakan di badan hak miliknya itu.
Khai melangkah keluar meninggalkan Daniel di bilik mandi. Dia meraup perlahan rambutnya ke belakang diikuti keluhan berat. Dia menyalakan sebatang rokok di balkoni. Asap rokok berkepul-kepul dihembus ke udara. Sudah lama panas barannya tidak keluar. Hari itu keluar juga kerana cemburu butanya.
Dia kaku melihat Daniel menghampirinya dengan baju kemeja putih kepunyaannya yang kelihatan labuh di badan kecil itu. Dia sengaja meninggalkan kemejanya agar bau colognenya melekat pada badan Daniel.
Lihatlah betapa posesifnya seketul Khai ini. Nasib kaulah Daniel dapat dia hihi.
" Kenapa? ," soal Khai apabila Daniel tidak bersuara di hadapannya. Lelaki itu hanya menunduk merenung lantai menghiraukan titisan air daripada rambutnya yang masih basah.
" Jom masuk. Kat luar ni sejuk nanti awak selsema " Khai merangkul bahu Daniel dan melangkah ke dalam. Dia mencapai pengering rambut dan menghalakan ke rambut Daniel.
Daniel mengambil tempat di atas riba Khai. Dia menghiraukan bonjolan keras di bawah. Apabila Daniel bergerak ke sana ke sini, Khai menggigit bibir menahan erangan.
" Don't move sayang.. ," Khai berbisik ke telinga Daniel. Bila-bila masa sahaja dia boleh terkam Daniel di sini tetapi dia tahan. Khai fokus mengeringkan rambut Daniel yang fluffy itu dan sesekali mencium haruman rambutnya.
Wangi..
Selepas itu, Daniel berdiri namun ditarik balik ke rangkulan Khai.
Dia memeluk erat Daniel. Kepalanya disandarkan ke bahu Daniel menghirup haruman manis dari tubuh itu. Entah pewangi apa yang dipakai sampai bau semanis gula begitu.
" I'm sorry.. "
Daniel bermain dengan tangan Khai di pinggangnya dan membalas, " Why? "
" Tadi saya tampar awak. Saya hilang kawalan dan panas baran saya keluar. Saya minta maaf sayang.. "
" Apologize accepted Mr Khairul Adler "
Khai ketawa lalu mengeratkan pelukannya di pinggang Daniel.
Selepas itu, mereka tidur sekatil. Just a sleep and cuddle.
TBC
YOU ARE READING
CINTA MENJADI OBSESI (Slow Update)
Dla nastolatków❗❗CERITA INI MENGISAHKAN DUNIA GAY. HOMOPHOBIC? PLEASE LEAVE 😊 HANYA 18+ DIBENARKAN❗❗ Mengisahkan hubungan dua orang lelaki, Daniel dan Khai yang saling mencintai antara satu sama lain. Namun, cinta tersebut telah memakan diri Khai membuatkannya h...