Khai mengunci pintu dan menghampiri Daniel.
Sudahla.. Apa yang dia nak buat dengan aku ni.. Daniel berundur ke belakang sehingga belakangnya menyentuh dinding.
" Care to explain something, baby? ," Khai menghampiri Daniel sehingga badan mereka bertembung.
Badan Daniel bergetar mendengar nama panggilan itu. " Dia sebenarnya boss aku. Dia datang rumah aku dengan keadaan tak terurus. Aku ajak la dia masuk pastu dia cerita masalah dia and dia- ," Khai menumbuk dinding di sisi kepala Daniel. " Kau kenal sabar tak? Aku tak habis cakap pun lagi " , " Tell me how can I sabar when I know another guy berdua-duaan dengan kau?? After what happened before at school! God knows what will happen to you if saya tak datang tadi ." Daniel menolehkan kepala ke sisi untuk mengelak mata tajam Khai.
Khai ketawa apabila Daniel tidak membalas. Daniel diangkat ke atas bahu dan dibawa ke bilik mandi. " Lepaskan aku! Lepaskan! KHAII LEPASKAN AKU!! ," Daniel memukul belakang Khai dibalas tamparan di punggungnya.
" Kau kena dengan aku hari ni. Berdua-duaan dengan laki lain ye? Hehe we are gonna have so much fun, sayang.. ," bisik Khai dengan suara kasarnya. Hatinya sangat panas sekarang. Dia harus melakukan sesuatu untuk hilangkan barannya which is.. having fun in a.. bad way? Apabila membayangkan bagaimana Zikry menyentuh Daniel membuatkan darahnya semakin menggelegak ingin meletop dari dinding arteri.
Daniel dihempas ke katil dengan kasar. Daniel berundur ke belakang apabila Khai menghampirinya. " Jangan Khai.. Please.. Aku tak nak ," Daniel merayu. Khai di hadapannya ini sekarang seperti binatang buas yang ingin menerkam mangsanya.
Khai menarik seluar Daniel dan dibuang ke lantai. Dia menelan liur. Jelas halkumnya bergerak naik turun pada mata Daniel. Walaupun mereka berdua berhubungan sudah lama, dia tidak akan puas mengagumi pemandangan di hadapannya ini.
" Tak nak Khai! Sakit!! "
" Hm? Saya belum masuk lagi awak dah sakit? "
Khai menolak Daniel untuk berbaring atas perut. Kedua belah tangan Daniel dipegang kemas ke atas kepala dengan satu tangan. Bulu roma Daniel meremang apabila merasakan nafas panas Khai di belakang lehernya terutama sekali benda keras yang menekan lubang bontotnya.
" Condom pleaseee ," Daniel menundukkan mukanya untuk mengelak ciuman Khai di lehernya.
" What condom? ," soal Khai berpura-pura tidak faham akan maksud Daniel. Belum sempat tangan Khai beraksi, dia kaku seketika. Dia memandang wajah Daniel yang ketakutan sekilas perasaan simpati menghantui dirinya. Amarah dan dengki tadi hilang dengan automatik. Dia berdiri dan melangkah keluar dari apartment Daniel tanpa berkata apa-apa meninggalkan Daniel yang menghela nafas lega.
Hari sudah berganti minggu apabila Khai langsung tidak membalas mesej dan panggilan daripada Daniel apatah lagi menjenguk Daniel. Hal itu membuatkan Daniel kesepian dan rindu kehadiran sang jejaka yang bergelar Khairul Adler. Dia rindukan pelukan dan sentuhan Khai. Dia mahu Khai. Kenapa Khai tak bagi dia jelaskan dulu semua benda? Khai selalu macam tu. Asyik ikut kepala otak dia je.
Perlahan-lahan air mata mengalir di pipi merahnya.
"Adik.. abang tak tahu apa yang dah jadi dengan adik dan Khairul tu but abang sentiasa ada dengan adik tau ," Danish memeluk Daniel ke dalam dakapannya sesekali menyapu air mata itu. Dia sangat risaukan keadaan adiknya sekarang. Dia bimbang jika Daniel akan jadi seperti dahulu di mana dia dan Khai berpisah. Dia amat susah hati. Apa yang dia perlu buat ni sebagai abang kandung Daniel?
"Adik nak Khai, abang.. hiks tapi dia tak nak adik.. dia marah dengan adik... ," tangisan Daniel semakin kuat sehingga dia tersendu-sendu dalam dakapan Danish. Belakang Daniel diusap perlahan. Apabila dia merasakan Daniel tertidur, dia membaringkan Daniel atas sofa dan menyelimutinya.
Telefon di atas meja dicapai. Dia menekan nombor Ryan dan berjalan ke balkoni. Dia harus memberitahu Ryan tentang Daniel sekarang. Kalau tak memang Ryan takkan tahu sebab Daniel tak akan bagitahu apa-apa pasal masalah hubungannya dengan Khai.
Ryan yang menggelegak selepas dapat tahu cerita daripada Danish, terus melompat dari katil. Si lahanat tu tak puas lagi ke sakitkan hati bestie aku? EEEEIII NI AKU NAK MENGAMUK NI!!!
Pejabat Khai diterjah oleh Ryan. Bagaimana Ryan boleh redah masuk pejabat Khai yang dikelilingi security guards? Senang. Ryan tahu selok belok jalan rahsia yang tidak dilalui oleh mereka sebab Zarif yang beritahu. Zarif pernah bekerja dalam company Khai sebelum dia ada company sendiri sekarang. Back to the story~
"KHAI!! KAU MEMANG BABI! ," satu tumbukan tepat kena pipi Khai. Khai tidak membalas apa-apa walaupun hujung bibirnya sudah pecah. Nafas Ryan naik turun kerana amarah. Kebetulan ketika itu Zarif baru masuk pejabat Khai atas arahan Khai yang ingin berjumpa dengannya. Tapi lain pula yang jadi sekarang. Macam mana Ryan boleh ada sini? Dengan pipi Khai yang lebam itu. Zarif menolong Khai bangun dan dia menghampiri Ryan yang merenung tajam Khai seperti ingin memakannya.
"Awak buat apa kat sini? Kenapa muka Khai lebam sampai macam tu? ," soal Zarif risau. "TANYA LA KAWAN KAU YANG TAK GUNA NI! EYYY GERAM AKU ," Ryan ingin menendang Khai lagi namun lantas dipegang Zarif. Zarif faham bagaimana amarah Ryan itu. Kalau tak dipegang, memang banjir darah la pejabat ni.
" Hahaha... "
Tawa Khai membuatkan mereka berdua tersentak.
Khai mengangkat mukanya dan mata tajamnya bertembung dengan milik Ryan. Dia berdiri berniat ingin menumbuk perut Ryan namun sempat dihalang oleh Zarif. Tangan Khai digenggam kuat. Khai ketawa perlahan dan menarik tangannya semula.
" Jangan. sentuh. dia. Kita bincang elok-elok ," Zarif membawa Ryan di belakangnya. Matanya yang seakan ular itu menikam tajam mata helang Khai. Walaupun Zarif ni jenis yang senyap dan introvert, amarah dia akan meletus jika ada yang meyentuh sang buah hati. Ytjt.
" Begitu... faham faham ," gumam Zarif selepas Ryan terangkan semuanya. Dia melirik ke Khai yang terlihat tenang seperti tidak hirau tentang keadaan Daniel sekarang ni. "Khai, kau tahu kan apa yang kau patut buat sekarang? Tak kesian ke kat Daniel? Dia banyak sakit sebab perangai gila kau ni. Pergi jumpa dia sekarang sebelum kau menyesal ," minta Zarif tenang. Khai yang memeluk tubuh dan menyandarkan kakinya atas meja hanya melirik sekilas Zarif. " Siapa suruh dia jatuh hati dengan orang gila ni? ," Khai ketawa perlahan. Dia menjilat darah di hujung bibirnya sambil menjeling Ryan dan Zarif.
Kenapa la kau boleh jatuh cinta dengan setan ni, Daniel... fikir Ryan.
" FINE! Teruskan la perangai babi kau. Kau kena ingat satu benda ni Khai, bukan kau sorang je yang nak Daniel dalam dunia ini. Ada ramai laki yang beratur belakang kau. Kalau Daniel nak, dia boleh buang kau macam tu jeee.. Hahaha... Daniel akan happy dengan laki yang better daripada setan macam kau! ." Ryan melangkah keluar dan menghempas pintu meninggalkan Zarif yang mengeluh perlahan. "Aku harap kau sedar sebelum kau menyesal ," Dia melirik Khai sekilas dan berlalu mengejar Ryan.
TBC
YOU ARE READING
CINTA MENJADI OBSESI (Slow Update)
Teen Fiction❗❗CERITA INI MENGISAHKAN DUNIA GAY. HOMOPHOBIC? PLEASE LEAVE 😊 HANYA 18+ DIBENARKAN❗❗ Mengisahkan hubungan dua orang lelaki, Daniel dan Khai yang saling mencintai antara satu sama lain. Namun, cinta tersebut telah memakan diri Khai membuatkannya h...