Cap.4 - "Am o vorba cu tine"

50.3K 2.8K 270
                                    

Ma gandeam doar la atingerile lui. Abia asteptam sa imi sfasaie si ultimul articol de imbracaminte. Eram complet topita sub tipul care arata absolut bestial.

- Stiam eu ca te lasi usor, papusa.

Cuvintele m-au lovit ca un pumnul atat in piept cat si in stomac si fara sa mai trag de timp, am dat din picioare si l-am aruncat pe Matt cat ai clipi pe podeaua de beton.

- Eu nu fac asta! Nu cu tine. Esti un golan, un criminal, iar eu nu sunt jucaria ta.

Am vazut cum s-a ridicat si si-a privit cotul julit, care sangera. Mi-am tras rapid hainele pe mine si am fugit in celalalt colt al camerei.

- Te omor, catea ce esti.

- O sa tip atat de tare incat vor cadea caramazi.

- Nu le pasa. E o scoala de corectie, nu una generala. Desi in bai nu prea se face diferenta, spune si da din umeri.

- Te rog, lasa-ma. Ce trebuie sa fac sa ma lasi in pace?

- Intrebarea este ce trebuia sa faci, printeso. Dar ai intrerupt tu totul!

- Tine-ti hormonii sub control obsedatule.

S-a apropiat si m-a palmuit fara macar sa am timp sa vad miscarea. M-am ridicat de pe jos iar gustul pe care il simteam ma anunta ca ma alesesem cu o buza sparta.

- De fiecare data cand nu stii sa vorbesti, iti mai dau cate una.

- Du-te dracu'.

M-a palmuit din nou insa am prins cateva secunde din intentia lui si am apucat sa ma sprijin de zid, insa capul meu tot a facut contact cu peretele.

- Nu imi vine sa cred cat de proasta poti fi.

- Pot spune acelasi lucru despre mama ta.

De data asta chiar am observat focul care i-a rasarit in ochi si stiam ca o sa doara. Nu ma inselasem pentru ca ma lovise cu pumnul si ma prabusisem pe jos vazand stelute. Am simtit cum o vanataie mi se formeaza pe fata insa mi-am inghitit lacrimile ce voiau sa apara.

- Cum poti sa imi spui lucrurile alea si apoi sa le negi ? tipa el la mine.

- Asa cum poti trai si tu doar cu rahatul pe care il mananci.

- Tu chiar esti nebuna. Vrei sa te omor in bataie?

- Esti invitatul meu.

S-a apropiat de mine si pentru o secunda chiar am crezut ca va da cu piciorul in schimb m-a luat de brat si m-a tras pana la pat. M-a aruncat si s-a asezat peste mine, tinandu-mi mainile fixate deasupra capului.

- Asta o sa fie mult mai dragut decat sa te mutilez.

Mi-a smuls imediat jeansii si tricoul ramanand in lenjerie intima. Pieptul meu cobora si urca cu viteza ceea ce il amuza teribil pe Mathias.

- Uita-te putin la tine. Esti in calduri si te strangi cu orgoliul de gat doar sa nu recunosti.

- Las-o in pace!

Amandoi ne-am ridicat privirea simultan la mica fereastra cu gratii ruginite. Fata blonda care imi vorbise inainte de bataie, era acum prezenta si privea intreaga scena.

- Dispari de aici Selena! Randul tau a fost. Mai lasa sa initiam si alte fete.

Am vazut cum obrajii minorei s-au aprins instantaneu si a palit la replica tipului, din cauza ca am auzit si eu, insa si-a revenit rapid.

- Am spus sa o lasi in pace, sau chem garda.

- Nu au timp sa ajunga.

- Jeff, du-te si cere ajutor, te rog.

Scoala de corectie[vol.I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum