- Ce ai spus Zoey?
- Am spus ca sunt indragostita de-
- Ce cautati voi aici ?
Amandoua ne-am intors ca arse si pentru o secunda chiar am crezut ca o sa lesin, atat de tare m-am speriat.
- Mathias? Ce cauti tu aici ? intreb cu voce tremurata.
- Ala e dosarul meu? Cum naiba ati facut rost de el si ce face in mainile voastre? spune furios si mi-l ia imediat.
- Nu stiam ca ai o sora .. reusesc sa spun mai mult in soapta.
- Asta nu e treaba voastra!
- Ceva nu e bine Matt. Cazul tau nici nu e inchis si ..
- Asculta la mine fetito! Chestia asta nu te priveste pe tine, si sa nu te mai prind vreodata ca imi atingi dosarul. Ti-e clar?
Se apropiase cu fiecare cuvant pana a ajuns la cativa centimetri in fata mea. Pentru cateva clipe am crezut ca ma va lovi.
- Dispari, pana nu va dau in gat pe ambele. Si da-mi cheia.
M-am ridicat si m-am apropiat de usa privind-o pe Selena. Ma rugam in minte sa imi inteleaga privirea asa ca s-a apropiat si ea de mine.
- N-ai auzit? Da-mi cheia aia nenorocita Zoey!
- Eu .. scuze.
Am fugit imediat si nu m-am oprit pana am ajuns in camera la mine. Simteam ca ma voi prabusi la cat de repede am alergat, insa spre norocul nostru, Matt nu ne urmarise.
- E o nebunie! O nebunie copile. O sa ne omoare in somn, o sa vezi. O sa ne taie bucatele mici, mici si o sa ne puna la portofoliu in dosarul ala!
- Selena! Calmeaza-te. Nu o sa ne faca nimic.. o sa incuiem usa.
- Dar.. pe toti sfintii. O sa ne dea pe gheata iar unchiul tau va fi foarte furios. O sa avem probleme Zo. Probleme mari.
- Mai taci odata!
Am tipat atat de tare incat blonda a incremenit.
- Ma calci pe ultimul fir de rabdare ramas. Nu te mai plange ca un plod! Nu o sa ne faca nimic, nu intelegi? Daca el ne va spune, putem sa facem acelasi lucru. El ce cauta acolo ? Gandesti cu fundul.
- Ai dreptate. Ce o sa facem?
- Trebuie sa aflam cine e sora lui si de ce a reactionat astfel.
- Si cum o sa facem asta?
- O sa-i aflam numarul de telefon care e-
- In mobilul lui Mathias.
- Bingo! Vezi ca poti fi si desteapta?
- E prea mult ceea ce ceri. Nu cunosti nici gradul de dificultate, nici pe cel de pericol. Era cat pe ce sa te violeze si tu te-ai indragostit de el. Care gandeste cu fundul aici? Daca tu vrei sa te bagi in asa ceva foarte bine, dar eu am plecat.
- Selena asteapta ..
- Imi pare rau. Dar eu cunosc regulile, si nu vreau sa iau parte la jocul asta.
A plecat. A trantit usa dupa ea si m-a lasat in linistea diminetii.
M-am intins in pat insa nu puteam sa adorm. M-am intors pe toate partile, si nimic. Pozele din dosar imi apareau in minte de fiecare data cand inchideam ochii. Parul acela roscat ca focul in contrast cu tot sangele de pe perete si care murdarea cada. Privirea pierduta a fetei si corpul dezgolit, acoperit doar de lenjeria intima. Cata putere sa ai sa poti face asa ceva? De ce i-a facut una ca asta? De ce nu vorbeste despre sora lui? De ce imi pasa? Prea multe intrebari si niciun raspuns.
CITEȘTI
Scoala de corectie[vol.I]
Romance" - Trebuie sa pleci! Locul asta te schimba pana in oase! - Ea nu trebuie sa plece nicaieri. Ea ramane pana ma plictisesc eu."