- Deci? continua ridicand din spranceana.
- Pai eu ..
- Stii ce? Nici nu imi pasa. Vreau sa stiu unde ai fost toata ziua.
- La mall, raspund cu primul lucru ce imi trece prin cap.
- Nu glumesc Zoey. Unde ai fost? Nu te-am vazut deloc.
- Esti fraier? Am fost la mall, ce Dumnezeu?
- S-au construit magazine in jurul scolii si eu nu stiu ?! tipa furios.
- Unchiul ei i-a dat voie sa plece, spune Selena aproape in soapta.
- Iesi afara!
Blonda l-a ascultat si mi-a soptit ca ma asteapta la cantina pentru cina. Usa s-a inchis iar Mathias si-a oprit privirea asupra mea.
- Nu iesi de aici pana nu imi spui tot ce imi ascunzi.
- Am vorbit cu Rose .. stiu ca nu tu ai omorat-o pe Miranda.
- Ce ai facut? Copil prostut ce esti .. continua si rade ca un psihopat in soapta. Cum indraznesti ? Ti-am spus sa nu-mi mai atingi dosarul iar tu te duci si te vezi cu sormea!
- A fost spre binele tau..
- Ma, ce treaba ai tu cu mine? De ce te bagi in familia mea, in viata mea?! Crezi ca daca ai venit aici si esti nepoata directorului, crezi ca le stii pe toate? Iti zic eu ca nu! Chiar daca nu am omorat eu pe nimeni, locul asta tot te schimba iar tu nu ai idee nici un sfert din cat de periculos pot fi.
- Nu mi-e frica de tine, Mathias. Am incercat sa te scot din infernul asta dar tu te tragi singur in jos iar eu nu te mai pot ridica mult! Crezi ca daca ma ameninti, te incordezi si marai ma impresionezi? Crede-ma ca nu.
- Zoey inceteaza! spune si ma apuca dureros de incheietura.
- Nici daca tipi nu ma tem de tine. Vrei sa ma violezi? Vrei sa ma bati, sa ma invinetesti? Foarte bine. Da-i drumul. Eu nu o sa misc niciun deget.
- Ma, esti atat de ... de fraiera! continua si isi lipeste buzele violent de ale mele.
M-a sarutat din ce in ce mai adanc ceea ce mi-a facut genunchii sa mi se inmoaie. M-a tras aproape pana m-a lipit de pieptul lui fara sa intrerupa sarutul iar dupa un timp s-a desprins usor, usor.
- Atat de fraiera Zo, sopteste.
- Pentru ce a fost asta?
- Sa taci. Vorbesti prost si fara rost. Uita-te putin la tine. Esti ravasita. Te-ai inrosit si iti tremura mainile.
- Asta nu dovedeste nimic.
- Ma vrei iubire, stiu asta.
- Si a fost atat de bine cat a durat. Vechiul Mathias a revenit. Scuza-ma dar prietena mea ma asteapta la cina.
L-am ocolit si am iesit. Inainte sa inchid usa am vazut ca nu se miscase doar ramasese acolo cu mana la ceafa si privirea in jos si puteam sa jur ca zambea ca un idiot.
In cantina mi-am umplut tava cu mancare si m-am asezat langa cei doi frati.
- Zo! Ti-a facut ceva? intreaba Jeff panicat.
- Nu, doar am vorbit. Ma bucur ca vanataile s-au mai dus.
- Am si uitat de ele.
- Stie? intreaba Selena spre mine si nu era nevoie de alte cuvinte sa imi dau seama ca vorbeste despre Mathias.
- De inregistrare nu, de Rose da. I-am spus unde am fost pana la urma.
- Si nu te-a dat cu capul de pereti?
CITEȘTI
Scoala de corectie[vol.I]
Romansa" - Trebuie sa pleci! Locul asta te schimba pana in oase! - Ea nu trebuie sa plece nicaieri. Ea ramane pana ma plictisesc eu."