- Iubito?
Am tresarit si am privit in stanga mea.
- Esti bine? Ai auzit ce am spus?
Am dat negativ din cap.
- Aria vrea la baie iar eu merg sa iau o cafea si cateva energizante. Vrei ceva?
Am dat din cap negativ.
Prietenii mei au coborat iar eu am ramas in masina, ascultand o melodie foarte veche la radio, care abia se auzea pe fundal. Am rotit butonul in speranta unui nou canal dar in schimb am intrat pe cel al politiei. Auzeam tot ce vorbeau intre ei insa putin ma interesa. Mi-am sprijinit capul de geam auzind in minte acea pocnitura iar si iar. Poate omul ala avea copii, o sotie, o familie .. si l-am omorat. L-am omorat! Ceva ce nu mai poate fi reparat.
Am privit spre benzinarie si l-am vazut pe Matt la casa de marcat platind produsele in timp ce Aria iesise de la baie si se holba la frigiderul de inghetata. Am inchis ochii pentru cateva secunde.
"-Bunici? Ce bunici Christian. Avand in vedere ca te-a jucat pe degete pana acum nu cred ca e asa fraiera incat sa se ascunda acolo.
- Acolo e, credeti-ma! Trebuie doar sa ii prindem din urma."
Am ridicat capul imediat ce am recunoscut vocea. Unchiul meu si intreaga politia si-au dat seama unde mergem si erau pe urmele noastre. Cine stie cat de aproape. Portiera s-a trantit si abia observasem cand brunetul a urcat inapoi.
- E totul bine? Parca ai vazut o fantoma.
- Trebuie sa plecam. Ne-au gasit.
Le-am explicat ce am auzit apoi Mathias a sugerat sa schimbam ruta la 180 de grade.
- Si unde sa mergem ? Nu mai am pe nimeni.
- Decat pe tata care e la cateva sute de kilometri de aici.
Ne-am intors amandoi spre Aria care isi manca inghetata linistita.
- Cat inseamna cateva sute la tine?
- Vreo 200.
- Asta insemnand doua ore cu masina. Poate chiar mai putin. De ce nu ai spus de la inceput ?
- Pai deja aveam un plan.
M-am plesnit peste frunte cu zgomot apoi mi-am desfacut un Red Bull.
Era liniste cu exceptia vantului ce trecea cu viteza pe langa noi.
- Ce ai facut cu politistul ? il intreb brusc pe Matt si sparg tacerea.
- Inca te gandesti la asta?
- L-am nimerit, in cap! continui articuland cuvintele.
- Asa si? Tot respectul pentru papusa mea pe care nu am sa o mai subestimez vreodata.
- Nu mi-ai raspuns la intrebare.
- L-am aruncat. In lacul de langa.
M-am cutremurat la spusele lui dar din senin m-am gandit si invers. Daca nu faceam asta l-as fi pierdut pe Mathias, Aria intra urat in rahat iar eu eram prinsa in lanturi, intr-un subsol si tunsa cheala, probabil hranita cu paine uscata de unchiul meu.
- Stii ce? As fi omorat o duzina pentru tine.
- Ce iti veni sa spui asta?
- Pur si simplu, mint eu.
A zambit si si-a vazut de drum.
La iesirea dintr-un oras o masina de politie in spatele nostru a iesit brusc dintr-o parcare si a inceput sa ne urmareasa.
CITEȘTI
Scoala de corectie[vol.I]
Roman d'amour" - Trebuie sa pleci! Locul asta te schimba pana in oase! - Ea nu trebuie sa plece nicaieri. Ea ramane pana ma plictisesc eu."