Cap.16 - Cine esti?

48.6K 2.5K 687
                                    

 - Vino aici Zoey! Esti surda? Opreste-te!

Mergeam cu bratele incrucisate la piept si pasi apasati in timp ce Rose incerca sa ma ajunga din urma pe tocurile ei ce faceau o galagie de neimaginat.

- Stai! spune si intr-un sfarsit ma prinde de umar.

- Ce vrei?

- Fa-l pe Matty sa vorbeasca din nou cu mine. E tot ce am. O sa mor de singuratate.

- Ei bine, nu e o pierdere.

- Te platesc. Ti-ar prinde bine cateva machiaje la fetisoara asta, continua si imi incercuieste fata cu palma ei.

- Termina! tip si ii dau peste mana. In primul rand nu imi atinge fata, nu stiu ce rahat ai facut cu mainile alea, si in al doilea rand nu am nevoie de fainoasele tale, sau machiaje cum le zici tu, cu atat mai putin de la tine! Ti-e clar?

- Ohhh, ne-am luat tupeu de cand suntem cu seful in scoala asta.

- Nu mi-am luat niciun tupeu. Spre deosebire de tine eu am luptat sa-l cuceresc pe fratele tau, in schimb tu doar te pui in genunchi si le oferi un oral ieftin. Ohh da, si tot nu cuceresti nimic.

Mi-am vazut de drum si am lasat-o in mijlocul holului cu falca pana la pamant. Exact inainte sa ies cineva m-a luat de mijloc si m-a aruncat peste umar.

- Lasa-ma jos sau o sa-ti tai comoara cu foarfecele de gradinarit.

- Si noi cu ce ne mai distram printesa razboinica?

- Nu ne mai distram, spun sec.

Mathias m-a lasat jos apoi m-a privit putin incruntat dar inca cu o urma de amuzament pe chip.

- Cineva e irascibila astazi. Poate un delicvent de rand sa afle problema?

- Rose e problema!

Brunetul s-a intunecat la chip si m-a tras intr-un colt mai indepartat.

- Iar ai vorbit cu ea?

- A vrut sa ma mituiasca cu machiaje, iti vine sa crezi?!

Gesticulam in toate partile nervoasa dar Matt doar mi-a luat mainile si le-a tinut strans.

- De ce o bagi in seama?

- La urmatoarea o sa-i frec un pumn de o fac una cu pamantul.

- Asta-i fata mea!

Nu mi-am putut stapani un zambet. Mereu facea asta. Simtul umorului la el ma salva in orice situatie. M-a tras de talie pana m-a lipit de pieptul sau apoi mi-a oferit un sarut adanc.

Am simtit o durere usoara in bratul drept si am sesizat imediat ca ma lovise o minge de fotbal. Am privit spre teren de unde un baiat venea sa o recupereze. A ridicat-o de la picioarele mele fara sa zica vreun cuvant dar cand a vrut sa plece Mathias l-a apucat de brat.

- Alo,alo. Ce ti se pare ca faci?

- Joc fotbal, ii raspunde sec tipul.

- Multumesc, parca vad mai bine acum ca m-ai luminat. Dar mi se pare ca tu ai probleme cu vederea. Mi-ai lovit iubita cu chestia aia gonflabila.

- Si? Ii curge vreun organ pe acolo?

- Nu, dar niste scuze ar fi bine venite.

- E o scoala de corectie, nu adunarea pensionarilor. Acum da-mi drumul, baietii ma asteapta.

- Nu stiu daca m-am facut inteles dar, nu pleci de aici pana nu iti ceri dracu scuze de la prietena mea.

- Dracu, scuze!

Scoala de corectie[vol.I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum