VAMPİR KRALA BAY BAY

16 5 0
                                    

YAĞMUR

Earl'i kendi oğlunu zindana atmıştı. Bir insan içinde nasıl bu kadar kin barındıra biliyordu. Derin bir nefes alıp bir adım öne çıktım. "Bence bu tartışma çok uzadı. En hızlı şekilde düzgün bir yerde toplanıp bu saldırıyı kimin düzenlediğini bulmalıyız ve bulduğumuz saldırganı Beren ve oğlunuzu nereye saklayacağınızı tahminler yürütelim." Dedim. Bu cümleleri sakin bir şekilde söylediğinden Zeynep bana şaşkınca bakıyordu.

Ben de bilmiyorum neden bu kadar sakinim. Şu an yıkıp dökmem gerekmez miydi? Belki Beren'nin gücüne tanık olduğumdan bir şey yapamayacaklarını düşünüyorumdur. Bilmiyorum ne yapmam ne yapmamam gerektiğini bilmiyorum.

Vampir kral "Benden öyle kolay yırtamazsınız. Önce oğluma saldırdınız şimdi de kaçırdınız. Ne yapmayı planlıyorsunuz bilmiyorum ama oğlum bulunana kadar siz ikiniz zindan da kalacaksınız." Dedi. Tom ve Thomas'tan hırlama sesleri gelirken babam öne atılıp bağırmaya. pardon konuşmaya başladı. "Sen kim oluyorsun da benim kızlarını tehdit ediyorsun. Hee bana 'ben artık kral olmak istemiyorum' diyorsan orası ayrı. Uzatmana gerek yok bana kral olmak istemiyorum desen yeter. Senin yerine senden kat kat daha iyi olan Earl'i koyarız." Dedi

Earl yüzünden biraz daha zindanda kalmış olsakta şu an deli gibi Earl'i övesim var. Çok haklıymış babasına karşı gelmekte. Adam deli adam psikopat. Bundan ne yönetici olur ne baba olur. Acaba Earl bu psikopat adamdan hiç sevgi görmüş müydü? Ya da annesinden, acaba Earl'in annesi kim?

Vampir kralı artık kızarmayı bırakmış morarmaya doğru yol alıyordu. Suratına bakıp kahkahayı basıp dalga geçesim vardı ama ortam zaten gergin. Vampir kralı askerlerine ileri doğru başını sallayınca askerler bir tereddütte kaldı. Bu vampir kralın daha fazla morarmasına sebep olunca deliye döndü. Hızla bana doğru gelip kolumdan tuttu.

Ben şok, annem bim, ablam a101. Tamam bu şakayı yapmadım.

Anında babam elinde ateş oluşturdu. Annem etrafını su ile çevreleyen bir çember oluşturdu. Zeynep gözlerinden öfke fırlatmaya başladı. Yazığım insan ne kılıç kullanmayı biliyor ne de ok. Öyle ortada saftirik saftirik dolanıyor. Zeynep demişken Tom'dan bahsetmeden olmaz o da kurt formuna girdi. Thomas ise belinden bir kılıç çıkardı. Arkadaş sen kurt değil misin? Ne diye kılıç kullanıyorsun. Senin kılıç kadar keskin dişlerin yok mu? Bu çocuk kesin salak.

Zeynep "Kardeşimi bırak." Diye bağırdı. Tabii Zeynep bağınca adam bir köşeye sindi beni bıraktı üstüne bana krallığını da verdi. Zeynep'e göz devirip babama baktım. Gözleri düşünceliydi. Plan yapıyordur şimdi benim zeki babam.

Vampir krallı kolumu biraz kadar sıktı. Arkadaş ayı mısın? Suratına çaktığım kral kullağıma doğru eğilip "Ya benle gelirsin ya da askerlerime aileni öldürmelerini söylerim." Dedi bu adam salak biraz önce zindana atmak için emir verdiğinde yerine getirmediler. Öldür diyince mi emrine uyacaklar. Vampir kralına "Yaklaşan sana bir şey diyeceğim." Dedim suratına çaktığım kral yaklaşınca hayalimi gerçekleştibileceğim için içime bir heyecan doldu. Biraz daha yaklaşınca elimi kaldırıp Osmanlı tokatı yapıştırı verdim. Krallın bir an aklı gitti. İki artı iki kaç diye hesaplamaya çalıştı ama öyle güzel çakmışım ki iki artı ikinin kaç olduğunu bilmesini bırak adını bile unuttu. Göğüslerimi gere gere Zeynep'e döndüm. "Tokat öyle değil böyle atılır." Dedim Zeynep göz devirip bana doğru yürümeye başladı. Vampir kralına bir tekme atıp askerlere döndü. "Earl'i zindandan çıkartın ve şu kral bozuntusunu içeri atın." Dedi sesi hiç duymadığım kadar serti.

Ayın EtkisindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin