ჯონგუკს ჯიმინის ძებნა დაახლოებით 2 კვირა გაუგრძელდა. სად არ ეძება? ვის არ ჰკითხა? მაგრამ პასუხი სულ ერთი იყო, ვწუხვართ... მაგრამ ის მაინც არ ნებდებოდა და, რომ არა მისი დაჟინებული თხოვნა იმისა, რომ სხვადასხვა სოფლებში ეძებათ აქამდე ჯიმინს ვერ იპოვიდა.ამდენ ხნიანი ლოდინის შენდეგ ჯიმინი მაინც იტოვებდა დიდ იმედს იმისა, რომ ჯონგუკი აქედან აუცილებლად წაიყვანდა. მას არ სურდა თავის ჭეშმარიტს ისე არ დაშორებოდა, რომ მისთვის ერთხელაც არ ჩაეხედა თვალებში და არ ეთქვა "მიყვარხარ". მთელი ამ ხნის განმავლობაში ის ელოდა თავის მშველელს და ლოდინმა წარუმატებლად არ ჩაიარა.
ჯონგუკი თითქმის მთელ დღეს პოლიციის განყოფილებაში ატარებდა. ყველა სიახლე რასაც იგებდნენ თითქოს უფრო აშორებდათ საწადელს. უკვე თითქმის ყვრლანაიტი იმედი ჰქონდათ დაკარგული, როცა ერთ ერთ ტელეფონზე ზარი შემოვიდა. მაშინვე მივარდნენ და უპასუხეს საიდანაც მოხუცი ომეგას ხმა გაისმა.
-გამარჯობა, პოლიციის ოფიცერს ვესაუბრები?-თქვა დაბალი ხმით ომეგამ.
-დიახ ქალბატონო, გისმენთ.-მიუგო ოფიცერმა და გარშემო მყოფებს მზერით მიანიშნა, რომ არაფრრი ახალი არ გაუგია.
-იცით იმ სოფელში სადაც ვცოვრობ დაახლოებით 2-3 კვირის წინ ერთი წყვილი ჩამოვიდა, არაფერი განსაკუთრებული არ შეიმჩნეოდა მანამ სანამ ტირილის ხმა არ გავიგე. ყოველ ღამე ომეგას ტირილის ხმა მესმის. არ ვიცი რა ვუშველო და თქვენთან დავრეკე, იქნებ ჩამოხვიდეთ და გაარკვიოთ? ტანდაბალი თეთრთმიანი ომეგა ლამაზი ნაკვთებით ხოლო, ალფას დიდად ვერ ვარჩევ. მაღალია, ახალგაზრდაა და ძალიან ავი. როცა ომეგა ტირის ძლიერ ფერომონებს გამოყოფს და უყვირის მას. გთხოვთ შეამოწმეთ, ძალიან მეცოდება უმწეო ბიჭი.
-კარგით ქალბატონო გასაგებია, შეგიძლიათ თქვენი მისამართი გადმოგვცეთ? ეხლავე წამოვალთ. აჰამმ ლარგით კარგით გადაგებია. მადლობა შეტყობინებისთვის და ნახვამდის, ეხლავე გამოვალთ.
-დიახ თქვენც მადლობა. კარგად იყავით.- ყურმილი დაკიდა მოხუცმა.
-ჰაა აბა გისმენთ სად არის ჩემი ჯიმინი?-აღელვებულმა იკითხა ჯონგუკმა და ქურთუკის ჩაცმა დაიწყო.
-მგონი შენი ომეგა ვიპოვეთ ძმაო, წავედით მალე მალე, არ დავიგვიანოთ, როგორც ჩანს 2 საათიანი მგზავრობა მოგვიწევს, მაგრამ მე რისი იუნგი ვარ თუ მოკლე გზებით არ ვიარე ასე, რომ ნახევარ საათში უკვე სოფელში ვიქნებით.
YOU ARE READING
გთხოვ შემიყვარო
Romanceარ დაგასპოილერებთ🤧😏 (მარა გეტყვით რომ სასიამოვნო წასაკითხია😩💗)