15🔞

96 14 1
                                    




-ახლა ჩემი ხარ ჩიტო, ვნახოთ რამდენად გამიძლებ-ჩასჩურჩულა ყურში ჯონმა და იქვე პატარა კოცნა დაუტოვა. მთელ სხეულზე ეფერებოდა ომეგას და თან კისერს კოცნებით უჭრელებდა.-ლამაზო, შეიძლება ნიშანი დაგადო?
-რას მეკითხები სულელო, აკი არ თქვი ჩემი ხარო?-ჩაიცინა ჯიმინმა და უფროსს ხელები და ფეხები სხეულზე მჭიდროდ მოხვია.-რაც მალე იზამ მით უკეთესი.
-ნუ ხარ ძალიან სულსწრაფი, ყველაფერს ნუ ჩამიშხამებ.- ჯონმა პატარა, სველი კოცნების დატოვება დაიწყო კისერში სადაც კბენას აპირებდა, როცა მორჩა თავის საქმეს, ეშვები ფრთხილად ჩაასო, რამაც ომეგის შეკივლება და კვნესა გამოიწვია.-მაპატიე, თუ გეტკინა. მოვრჩი უკვე.-თქვა ჯონმა და ნაკბენზე თითები გადაატარა.-ნამდვილი შედევრია. კმაყიფილი ვარ და უფრო მეტადაც ვიქნები, თუ ლოყებზეც მომცემ კბენის უფლებას.-ჩაიცინა ჯონმა და ომეგას ლოყებზე უჩქმიტა.
        -არავითარ შემთხვევაში! ჩემი ლოყები შენი საკბენი არაა, არაფერი დამიტოვე საღსალამათი და ამ ლოყებს მაინც დაანებე თავი-წამოიყვირა ჯიმინმა.
      -კარგი ლამაზო, არ გიკბენ, ეხლა მაცადე ჩემს საქმეს უნდა მივხედო.- თქვა და მაგიდიდან ლუბრიკანტი გადმოიღო, რასაც ჯიმინი გაკვირვებით უყურებდა.
      -რა იყო, პირველად დაინახე?-გაეხუმრა  ალფა.
      -აკი არ გქონდა? ახლა საიდან გაჩნდა ეგ?-იკითხა ომეგამ და შეამჩნია ჯონი ნელ ნელა ისევ მისკენ იწეოდა.
      -ჩემგან ყველაფერს უნდა ელოდო ჩიტო.- უთხრა ალფამ ხმადაბლა და ომეგას ფაფუკ ტუჩებე დააცხრა. სანამ კოცნიდა ამასობაში მოასწრო თითებზე ლუბრიკანტის წასმა და რადგან ომეგას ფეხები გაშლილი ქონდა, ნელა შეუსრიალა ორი თითი, რამაც ჯიმინის წამოკივლება გამოიწვია.
      -რას აკეთებ, მტკივა, გამოიღე...-წამოიყვირა ჯიმინმა და ნელ ნელა მის თვალებზე პატარ პატარა ნაპერწკლები გაჩნდა.
     -მაპატიე ჩემო ლამაზო, ვიცი ეს შენთვის პირველია და ძალიან გტკივა, მაგრამ ცოტა უნდა მოითმინო. დამიჯერე მალე აღარ გეტკინება, პირიქით მეტსაც მომთხოვ.-უთხრა ჯონგუკმა და როცა მიხვდა უკვე გააფართოვა თითები გამოიღო.-ახლა ნელა შემოვალ და არ გაინძრე, თორემ ძალიან გეტკინება. დამიჯერე და ყველაფერი კარგად იქნება კარგი?-ჰკითხა ომეგას და როცა მისგან თანხმობის ნიშნად თავის მცირედი დაქნევა მიიღო, ნელა დაიწყო შესვლა. ჯერ პენისის თავით შევიდა ოდნავ, რათა გაეგო ჯიმინის რეაქცია, როცა მიხვდა, რომ ომეგას ისე აღარ სტკიოდა როგორც თავიდან, მთლიანად შევიდა.-კარგი ვფიქრობ მტკივნეული ეპატი გადავლახეთ. თუ ძალიან გტკივა შემიძლია გავჩერდე. გინდა?-ჯიმინმა მაშინვე იუარა და ჯონის მხრებს ხელები შემოხვია.
      -როცა მზად ვიქნები გეტყვი კარგი?-უთხრა ჩახლეჩილი ხმით ჯიმინმა და უფრო მიეკრო თავისი ალფის მკერდს თან კი ეული ცრემი ჩამოუგორდა სახეზე.
-მალე აღარ გეტკინება, ცოტაც გაუძელი გთხოვ.-მუდარის ტონით მიუგო ჯონმა, თითით ცრემლი მოწმინდა და სანატრელ ბაგეებს დაეწაფა, რათა ომეგას ყურადღება სხვა რამეზე გადაეტანა. ამასობაში კი თვითონ მოძრაობა დაიწყო. ცდილობდა ფრთხილად გაეკეთებინა ყველაფერი რათა ჯიმინს არ სტკენოდა და ასეც გამოსდიოდა. ომეგა შეეჩვია ზომას და ახლა თვითონ დაიწყო ოდნავ შესამჩნევად თეძოების მოძრაობა, ჯონმა მიხვდა ამას და უფრო აჩქარდა.
-ყოჩაღ, კარგია ესე გააგრძელე და არაფერი გეტკინება, პირიქით სიამოვნებას მიიღებ.-ყურში ჩასჩურჩულა ალფამ და მოძრაობა უფრო სწრაფი გახადა. მალევე მივიდა ორივე ორგაზმამდე და ერთდროულად გაათავეს.
-აბა?-იკითხა ჯონგუკმა.
-საოცრება ხარ.-უთხრა ჯიმინმა, ტუჩებზე ნაზად აკოცა და ჩაეხუტა. ჯონმა იგრძნო ჯიმინის დაღლილი სხეული, თვითონაც მოხვია ხელები წელზე სახე ჯიმინის თმებში დამალა და თვითონაც დაიძინა.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

გთხოვ შემიყვაროWhere stories live. Discover now