როგორც კი მორჩნენ ბანაობას გაეხვივნენ ხალათებში და ორივე ხელიხელ ჩაკიდებული გავიდა გარდერობში გამოსაცლელად.
-გუკ, ისევ გრძნობ სიმხურვალეს, მოდი გაგისინჯავ სიცხეს. იქნებ ისე გაქვს. რამეს დაგალევინებ და გაჭმევ მერე კი დავიძინოთ ერთად, ძალიან დავიღალე და დასვენება მჭირდება.-უთხრა ჯიმინმა, გადაიცვა მაისური და თმა ფირსახოცით შეიმშრალა.
-არ მინდა, კარგად ვარ. იმაზე ბევრად კარგად ვიდრე აქამდე.-დაიჩურჩულა უფროსმა და თავისი დიდი დაძარღვული თითები ომეგას მაისურის ქვეშ, მუცელზე გადაუსვა.
-გაჩერდი, ძალიან მეღიტინება. ეგრე ნუ აკეთებ, მთელ ტანში ჟრუანტელი მივლის.-დაიწყო კისკისი ჯიმინმა და ამასთანავე არც ხელი შეუშლია ალფისთვის მაშინ, როცა მაგიდაზე შემოსვა, ფეხები დააცილებინა და მათ შორის მოკალათდა.-ოჰოო, დავიჯერო ასე კარგად ხარ და ასე უცებ გამოკეთდი, რომ უკვე სექსის თავიც გაქვს? თუ უბრალოდ მეთამაშები, იცოდე სახლიდან გაგაგდებ დ მთელი კვირა ბამისთან ერთად დავიძინებ, შენ კი მასთამ ვუნაგში შეგიძლის მოიკალათო.-თქვა ვნებამორეული ხმადაბალი ხმით ჯიმინმა და ჯონგუკს ყურზე ტუჩებით მოეფერა, მერე კი თითები ყურის უკან ხალზე გადაუსვა. ძალიან მომწონს დენი ხალების განლაგება, ჯერ ჯერობით მხოლოდ ზურგზე, ტორსზე, ტუჩქვეშ და ყურის უკან შევამჩნიე დანარჩენს კი, მაშინ მოვძებნი, როცა მთლიანად დავინახავ შენი სხეულის თითოეულ ნაწილს.
-მეც მინდა ვნახო შენი ხალებიც და ტატუებიც, შემდეგ კი თითოეულზე სათითაოდ დაგიტოვო კოცნა.-უთხრა ხმადაბლა ჯონგუკმა ომეგას და მაისური ზედმეტი მიხრა მოხრის გარეშე გახადა.-როგორც ჩანს ტყუილად ჩაგიცვამს, ნახე სპეციალურად არ ვჩქარობდი ჩაცმას და ჯერ კიდევ ხალათით ვარ.-თვალი ჩაუკა უფროსმა და მოშორდა სხეულს.-ოთახში გამოდი რაღაც მინდა ვნახო, სანამ მოხვალ.
ჯიმინს ხმაური შემოესმა საძინებლიდან, როცა ფეხზე ჩუსტებს იცმევდა და სწრაფად გავარდა გარეთ.
-რა მოხდა ჯონგუკ ხომ კარგად ხარ?
-ჯანდაბა... პრეზერვატივი აღარ მაქვს.
-რას ქვია აღარ გაქვს, სად წაიღე?-გაკვირვებულმა იკითხა ჯიმინმა და თან სიცილი ეპარებოდა.
-წინა დღით ჩვენთან ბიჭები, რომ მოვიდნენ ხომ გახსოვს?-როცა ჯონგუკმა დადებითი პასუხი მიიღო, გააგრძელა-მაშინ ნამჯუნმა გვერდზე გამიყვანა და ჩუმად მთხოვა, რომ პრეზერვატივი მიმეცა. თურმე ის და ჯინი რაღაცეებს მაიმუნობენ, ხოდა როცა ვკითხე თვითონ რატომ არ ყიდულობ მეთქი, ასე მითხრა, მცხვენია მაგისთვის ამხელა კაცმა აფთიაქში ან მარკეტში შევიდეო, შენ კი არ გრცხვენიაო და გექნებაო ხოდა მომეციო. მეც შემეცოდა და ვუთხარი ჩემს ოთახში საწოლის გვერდით უჯრაშია თქო, მას კი ყველა აუღია.-დაასრულა თხრობა ჯონგუკმა და თავზე ხელი შემოირტყა.
-კარგი გუკ არაუშავს, მაგის გარეშეც ხომ შეიძლება არა?
-ჩემო ლამაზო, მოდი აქ-დაუძახა ალფამ და პატარა სხეული კალთაში ჩაისვა.-შენ, რომ არ მყავდე რა მეშველება ჯიმინ. შენს გარეშე ჩემი ცხოვრება აზრს კარგავს, მერწმუნე იმდენად მიყვარხარ რამდენადაც ჩემს პენისს შენი უკანალი. არა უფრო მეტადაც მიყვარხარ.-გაიცინა ჯონგუკმა და მისი ბაჭიის კბილები გამოაჩინა.
-ღმერთო ჩემო, ყველგან, რომ შენი პენისი არ ჩააკვეხო არ შეიძლება? მაგრამ რა შენი ბრალია იმხელაა შენდა უნებურად ერევა ყველა საქმეში. იცი ეჭვი მაქვს, ჰელიუმით ხომ არ გაქვს დაბერილი?
-კარგად ხარ? რა დაბერილი? ასეთი მაქვს ბავშვობიდან და ღმერთმა ასეთი მხოლოდ შენთვის შექმნა.
-და სად ჯანდაბაში შემეტევა მაგხელა რაღაც?
-უკანალში? ხო მგონი კი უკანალში-დაფიქრებით წარმოთქვა ჯონმა, რამაც ჯიმინი ცოტა არ იყოს გააბრაზა.
-კარგი მოდი შეთანხმება დავდოთ. მე ვამბობ, რომ შენი პენისი ჩემს არცერთ ხვრელში არ შეეტევა, შენ კი ამბობ, რომ შეეტევა. ხოდა თუ არ შეეტია მოგიწევს თავი შეიკავო.
-რას ამბობ, რა თავი შევიკავო და როდემდე გიცადო მერე?-დაიწუწუნა ჯონმა.
-დამასრულებინე ადამიანო ჯერ, და თუ შეეტია, კიდევ 2 რაუნდს მიიღებ საჩუქრად.
-კარგი იყოს მასე. მომწონს ეგ იდეა.-თქვა ჯონმა, ჯიმინი საწოლზე ზურგით გადააწვინა, ხალათი გაიხადა და თვითონაც მოკალათდა ომეგის ზევიდან.
YOU ARE READING
გთხოვ შემიყვარო
Romanceარ დაგასპოილერებთ🤧😏 (მარა გეტყვით რომ სასიამოვნო წასაკითხია😩💗)