._.
Fenerbahçe ile olacak maçımız için formamı giydim.Aynanın karşısına geçip ellerim ile saçlarımı düzelttim.
En büyük şansım,bu maçın regl dönemime gelmemesiydi.Yoksa maça çıkamazdım.Kapı açıldı ve sahaya indik.Çok fazla ses vardı,rahatsız olup yüzümü ekşittim.Yüksek sesi sevmezdim.İstiklal marşı okumaya başladık, fenerbahçe taraftarları çok hazırlıklı duruyordu.
Hakemin düdüğü ile koşmaya başladım.Karşı taraf çok güçlüydü,o şekilde bizde.Biz zorladıkça onlar da zorluyordu.Fenerbahçenin defansına yaklaştığımda karşıma Atilla ve kim min jae çıktı.İkisinden zor olsada kurtuldum ve kaleye doğru vurdum.
Ama kaledeki o kıvırcık topu tuttu.Ellerimle yüzümü kapattım,o topu tutması imkansızdı.Halil eliyle omzumu patpatladı.
Maç çok rekabetli geçmişti.Şuan ikinci yarının sonlarındaydık,ve maçı onlar kazanıyordu.İlk başta 2-0 olan maç şimdi 2-5 olmuştu.Maç onlarda olmasına rağmen bizi çok zorluyorlardı.
Fenerbahçenin başkanı değiştiğinden beri şansları yaver gidiyordu.Bu Ali koçun istifası sadece onların yüzünü güldürdü.
Sürekli yaptığım gibi yine şansımı deneyecektim.Kaleye doğru koşmaya başladım.Ozan önümü kesti,topu yusufa fırlattım.Biraz daha koştuktan sonra top yine bana geldi.
Kaleye çok yakındım ama her an top ayağımdan gidebilirdi.İlerde Kaan vardı ama ona atamazdım.Ofsayt olmasını istemiyorum.Ayağımla hamle yapacakken önüme kayan Rossi ile yüz üstü yere çakıldım.
Canım çok acımıştı ve sanırım burnum kanıyordu.
"Rossi oğlum maç zaten bizde biraz dikkatli olsana!"
Dedi kalın bir ses
Kafamı biraz kaldırdım ve altayı gördüm.Eldivenlerini çıkarmıştı, benim belimden tutup yere oturur pozisyonda olmamı sağladı.
Bizimkilerde başımıza toplandı.Çok şükür aramızda bir kavga olmadı,rossi binlerce kez özür diledi.Beni düşürmek istememişti sanırım.
Altay bana göre büyük elleriyle çenemi tuttu ve kafamı kaldırdı.
Ter kokusunun aksine cezbedici bir kokusu vardı,çok erkeksiydi.
"Canın çok yanıyor mu?"dedi
Kafamı olumsuz anlamda sallamakla yetindim.
Sağlık görevlileri burnuma pansuman yaptı.Sadece biraz incindiğini söylediler.Canım çok yanmıyordu zaten.
Altay çok merhametli davranıyordu,ilk o koştu yanıma.Elleri ile saçlarımı karıştırdı ve kulağıma fısıldadı.
"Geçmiş olsun ufaklık"
.....
Normalde son ses şarkı açıp kahka attığımız otobüste sessiz sessiz ilerliyorduk.Hepimiz çok yorgun,mutsuz ve umutsuzduk.
Muslera abim ara sıra öğüt veriyordu.
Hepimizin yanlız kalması gerekirken, fenerbahçe oyuncularıyla aynı evde kalacağız.Gerçekten sınanıyorduk ya.
Evin önüne geldik,arabadan inip valizlerimizi aldık.Bizle birlikte fenerbahçe oyuncularıda indi.Evin önünde duran adam yanımıza geldi ve konuşmaya başladı.
"Hoşgeldiniz çocuklar,çok yorgun olduğunuzu biliyorum bu yüzden hemen anahtarı verip gideceğim.Oda arkadaslarınız karşı takımdan olur,kendi takımınızdan olur bilemem.Ama lütfen lise çocukları gibi kavga etmeyin"
Hiç birimizin konuşacak dermanı yoktu.Bu yüzden çoğumuz kafamızı sallamakla yetindik.
Adam elindeki kartları ikişer ikişer oda arkadaşı olacak kişilere dağıttı.
Volkan abi ve emre abi,ikisinede birer kart.
Aynı şekilde Kaan ve mert hakan'a.
Bir kaç kişiye daha aynı şekilde verdi.
Adımı duyunca gözlerimi ayak uçlarımdan kaldırdım.Altay da ismini duyunca bir adım öne geldi ve kartları aldık.
Kartı alırken beni boydan boya süzdü, gözlerimin içine baktı.
Rahatsız olup gözlerimi kaçırdım.
.......
İlk bölümm
Hemen ikinci bölümü fırlatıyım
Bölümleri çok uzun yapmayı düşünmüyorum
Ama konu hızlı ilerlesin istiyorum çünkü hemen final yapmayacağım
Her ciftimiz muradına erecek ve bizde okicaz ohh miss
Bu arada ben Fenerbahçeliyim tekrar söylüyorum bana yok takım arası shipmi olur saka misiniz cinsellestirmeyin cart curt diyen olursa demedigimi bırakmam ağzına sicmadigim kalır çünkü sinirleniyorum bu konularda
Bide burda takım rekabetlerine takılmayin
Önemli olan kero ve altayin mükemmel aski
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık kahraman•Kerem-Altay•
Romance"Ben senin için sadece yükseldiğinde kapısına dayandığın,altına alıp ertesi gün yüzüne bile bakmadığın biriyim altay.Ama ben karnımdaki çocukla bir başıma kalmayı başaramam" !! MPREG!!