7

3.5K 189 56
                                    

.....
Akşam olmaya başlamıştı,altay o telefondan sonra işinin çıktığını söyleyip gitti.

Sözde benim için evde kaldı.Muhtemelen sevgilisi vardı,ya da flörtü.Ama beni ilgilendirmez,sonuçta sadece yatıyoruz.

Bazen altay onun gerçekten sevgilisiymişim gibi davranıyor.Belki de sadece gece canımı acıttığı için iyi davranıyor.

Başım ağrıdığı için elim ile alnımı ovuşturdum.Cidden altayın bu hareketine sinir olmuştum.Beni metresi gibi bırakıp gitmişti.

Sakın olmalıydım, sonuçta sevgili falan değildik.

...
Ferdi;
Antremandan sonra üzerimizi değiştirmek için kabinlere girdik.

Antreman yaparken Arda düşmüştü bende onu kabine kadar kucağımda taşımıştım.

Ardayı kabine soktum ve sandalyeye oturttum.

"İyisin değil mi?"dedim ve anlına yapısmıs saçları düzelttim.

Olumlu anlamda kafa salladı ve zoraki gülümsedi.Canının yandığını anlayabiliyordum,bacağı çok kötü duruyordu.

Kabinden çıkıp hemen yan kabine girdim.Üzerimdeki tişörtü çıkardım ve terlerimi sildim.

O sırada bir inleme sesi geldi, kabinden çıkıp ardanın kabinine girdim.

Kapıyı açtığımda Arda ağlıyordu.

Ardayı yerden kaldırdım ve sandalyeye oturup  kucağıma oturttum.

"Hastaneye gidelim mi Arda?"dedim

"Hayır,d-duvara çarptım ondan acıdı"

Sinirle dişlerimi sıktım,maçlarda  ardayı çok zorluyorlardı.Aynı şeyi antremanlarda da yapıyorlardı.Arda ise her seferinde buna sessiz kalıyordu.

Ardayı kucağıma alarak kalktım ve ilk yardım çantasını aldım.Geri oturup içinden gerekli malzemeleri çıkardım.

Arda bacağına pamuğu sürdükçe ağlıyordu.

En sonunda pamuğu çöpe atıp sargı bezi ile sardım.

Derin bir nefes aldım ve kafamı ardanın boynuna gömdüm.Onun kalp atışlarını duyabiliyordum.

Saçlarımla oynamaya başladı,ara sıra burnunu çekiyordu.

Kokusu o kadar güzeldi ki,şekerli değildi ama çiçek gibiydi.Anlatılamaz,tarif edilemez bir koku.

Hani yağmurdan sonra bir parka gidersin,yerler ıslak.Burnuna bir koku geliyor,işte onun kadar güzel.

Bende ardayı o his gibi seviyorum, anlatamıyorum.Ama çok işte,çok seviyorum.

Son zamanlarda iyi olmadığını biliyorum,her maçtan sonra bir köşeye geçip hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

Beni bir abi olarak görüyordu belki de.Ama ben onu kardeşim olarak görmüyorum.Daha fazlası olsun istiyorum,beni sevsin istiyorum.Her sabah onun sesiyle uyanayım,ansızın arkasından gidip öpeyim istiyorum.

Ama olmuyor,sevmiyor beni.

"Ferdi abi,sen iyi misin?"dedi arda.

Kafamı kaldırdım,dolu gözlerle baktım ardaya.

Arda yanağımı okşadı.

"İyiyim arda, iyiyim"gülümsedim,burukça.

Biz hep böyle olacağız zaten,o hep abi diyecek bana.

Ama ben çıkıp hesap soramam ona,beni neden sevmiyorsun diyemem.

Hem neden sevsin beni.Ben onu için sadece bir abiyim.

Ama bu beni mahvediyor artık.Arda karşımda ağlıyor,hesap soramıyorum.

Daha önce gizliden destek olayım dedim, köşeye çekip karışma abi dedi.Ne yapayım, artık teselli etmekten başka bir şey gelmiyor elimden.

Çok yoruldum artık,sevsene beni arda.

.......
Madara olduk cümle aleme mutsuzum o yüzden sizde okuyup üzülün

En güzel seven ferdi arkadaşlar

Kıvırcık kahraman•Kerem-Altay•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin